Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Ikke noe stress da Vålerenga skal ikke være gode før om noen måneder, rundt septembertider. Dessuten blir de sikkert forvirret når pasningene deres ikke går i hesteskobuer som de har trent på i hele vinter.Kommentar
-
Eller Malick Mane på Sogndal. Har spilt bra nå! Ser ut som de har gjort et varp der. Kunne godt tenke meg en spiller a la han på topp. Svært hurtig og uforutsigbar, og ganske sterk langs bakken og i lufta. For å spore inn på tråden igjen husker jeg også han var ganske delaktig i 2-1-seieren til Sandefjord på Ullevaal i 2009.Kommentar
-
Fy faen. For en skandalekamp.
Husket i 1. omgang hvorfor jeg liker fotball. Det er glemt nå.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Pinlig dømming igjen.. Mot Haugesund i fjor så fikk Nosa gult kort for å vise frem sin "I belong to Jesus" t-skjorte etter å ha scoret et av målene. Pusic har allerede gult når han scorer det avgjørende målet i dag. Hvorfor får ikke han sitt andre gule når han flasher Jesus t-skjorta si? Regelen er klar. Norske dommere har tydeligvis ikke klart å lære seg reglene i løpet av denne vinteren heller. Fy f..n så pinlig.
Dette er selvfølgelig kun en av mange graverende dommerfeil i løpet av dagens match.Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Ta det med ro, dette er superpositivt. Nå har de fått starten de ønsket seg i stedet for vekkeren de trengte. Dette er et elendig lag som ble rundspilt av et av seriens aller svakeste bortelag så lenge de fikk være 11 mann, og ei stund etterpå også. False dawn så det holder, jeg tipper fortsatt nedre halvdel.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Ved at de fikk sin heldige seier, vil de i den neste uka se helt bort fra at de ble spilt totalt på ræva i 45 minutter. Dette er et strategisk bra resultat for alle som hater Vif.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Håper Godset tar en saftig gruse seier mot Martines symptaiske gjeng.
Desverre så ser jeg ikke på godset som en kjempe trussel i år og de vil få det tøft. Skulle dette forbanne horelaget vinne har de fått en kjempe start. Grøss og gru, kjenner jeg blir grinete av å tenke på denne gjengen. God nattKommentar
-
Håper Godset tar en saftig gruse seier mot Martines symptaiske gjeng.
Desverre så ser jeg ikke på godset som en kjempe trussel i år og de vil få det tøft. Skulle dette forbanne horelaget vinne har de fått en kjempe start. Grøss og gru, kjenner jeg blir grinete av å tenke på denne gjengen. God nattKommentar
-
Aftenposten er helt med i dag med overskriften (fritt etter hukommelsen) En himmelsk seriestart.
Får håpe de lever i samme trua selv.Kommentar
-
Sitat fra Vg : - Det var «Guds hånd», jeg brukte hånden for å score, sier Pusic med et smil.
- Synes du det er ok å gjøre det på den måten?
- Ja, hvis dommeren ikke ser det, er det ok. Da kan man score, man gjør en jobb for klubben. Det er bra for klubben hvis vi scorer, sier han til VG Nett.
Ps- Han skulle ha hatt 2 gule kort for faen! Et for hånds og et for å dra av seg drakta.. Men som vanlig følger ikke dommeren godt nok med når det gjelder søppla!! Blææh..LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Støttes 100%. Bra dette kommer frem i lyset!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar