Sniff sniff. Lukter ingenting...
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Både Liverpool og Tottenham var på tribunen sammen med en representant fra agentselskapet som representerer Vålerengas midtbanestjerne (Singh). I tillegg var både Sunderland, Heerenveen og Vitesse på tribunen for å se noen av Norges mest lovende spiller i aksjon, men storklubbene måtte gå skuffet hjem:Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Hm, vi har to poeng mot VIF og Rosenborg på hjemmebane i år. Sogndal har fire poeng mot de samme lagene på bortebane - med et lag som koster det samme som høyrebacken vår. Ett innsluppet mål på fem kamper. Imponerende.Kommentar
-
9849 tilskuere på Ullevaal fikk mot slutten av kampen beskjed om å slutte å kaste gjenstander inn på banen. Både mobiltelefoner og snusbokser ble kastet ned på gressmatta. Det var tydelig at hjemmepublikummet ikke likte det de fikk se av Vålerenga.Kommentar
-
Herlig av Singh som ville ha Sogndal sin skadede keeper til å bli båret ut av banen. Samtidig starter klanen å pipe når Brochmann ligger nede med hodeskade. Komisk etter det som skjedde med Muri på Åråsen sist helg. Søppel!Kommentar
-
Fy faen så digg match! Ikke feil at jeg hadde "Hjemmelaget ikke scorer" til 6.10 i odds heller! Tjene penger på Søpla-fadeser blir aldri feil!Kommentar
-
I natt drømte jeg at Morten Berre var med Jarle Andhøy på seiltur i Antarktis. En kveld ombord innvilget Morten Berre seg 20 whisky shots (Jarle hadde bedt ham om å begrense det til 16). Det hele endte selvfølgelig med at Morten Berre ble canacas, og gikk over bord da han skulle late vannet. Heldigvis, ble han reddet av en snartenkt Øyvind Mund (som av en eller annen grunn også var ombord). Morten kom fra det uten varige skader, og seilturen fortsatte.
Hvis noen har lyst til å tolke, så vær så god. Jeg skjønner ikke filla."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
IOM at det er 3. div er det noen mulighet til å låne ut A-stallen til Lyn-VIFAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tidenes beste vif-stall! Tar medalje i år! Kun to øverste plassene er godt nok!
Kanskje du skulle tenkt litt på alle sprella i pressen før du solgte unna den eneste gode spissen din, kom på kant med hele Holmlia, lånte ut dekninga på back-plass og hentet inne enda et par playmakere? vif må være den eneste klubben i verden der trequartistaene utgjør nesten 50% av stallen. Helt utrolig.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Når skjer det noe ref Gunnarsson-saken?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Skedsmo Kommunale Fotballklubb, også kjent som Strømmen IF, har innledet en flørt med Vålerenga i følge RB-nett i går. At to lag uten egen bane holder på sånn får være så sin sak, men dette var ikke særlig gjennomtenkt av strømlingene. Her har jeg syntes at det var litt småkoselig at SIF har hatt brukbare resultater i Adecco, men nå er den tida over. Med knokkelkampene fra seint 50-tall og tidlig 60-tall friskt i minnet, med Nils Tømtes kvælertak på Jan Tore Berntzen i straffefeltet som foreløpig høydepunkt,kjenner jeg den gode gamle stemningen bruse i blodet.
Med fare for å sparke inn allerede åpne dører spør jeg meg sjøl hvorfor Lillestrøms skattebetalere skal holde disse VIF-sympatisørene med fotballbane, og det samme spørsmålet bør kommunen stille seg. Saken har også andre betenkelige sider. Det pågår en debatt i RB-nett under selve saken der jeg poster under fullt navn ( Lindstad) , og den kan alle fugler som er interessert i litt underholdning sjekke. Nå mangler det bare at vi settes opp mot SIF i cupen igjen, så har vi det gående.Kommentar
-
fra artikkelen:
"– Kanskje de vil at unger på Romerike skal bli mer glad i Vålerenga i den tøffe konkurransen med LSK og bruker dere til å legge opp til det?
– Det må de svare for. Vi har en lovende 17-åring i Daniel Hagen. Han er med LSK, og det er helt greit. Til meg har Daniel sagt at hans målsetting er å spille Adeccofotball for oss når han er 20 år. Vi er strømlinger og vil at vårt lag skal bli best mulig. "
Hva preker han om her? Hvem er Daniel Hagen og hvorfor er han relevant til noe. Hva betyr "med LSK"? Prøver han å si at de har en spiller på laget som drømmer om å spille Adecco og heier på LSK? Hva er relevansen til hva?Kommentar
Kommentar