Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lskgogo
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2010
    • 633

Sniff sniff. Lukter ingenting...
    Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

Opprinnelig skrevet av lskgogo
      Sniff sniff. Lukter ingenting...
      vif er så ræva at de ikke greier å utnytte jinxing engang.

Dette laget rykker ned.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• kimmern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2005
        • 1174

Kommentar

• lskgogo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2010
          • 633

Slutt 0-2

Så ut som om bergdølmp fikk høre det på benken der også. Ut ifra hva jeg har hørt skal andresen ha lagt mer å mer av det defensive over på bergdølmo etter at han kom til klubben.

Kommentar

• reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13278

Jeg lurer på om noen så kampen i London på onsdag, selv Barca sliter mot lag som ligger så dypt
            Sniffing er Ikke bra for deg

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Opprinnelig skrevet av lskgogo
              Slutt 0-2

Så ut som om bergdølmp fikk høre det på benken der også. Ut ifra hva jeg har hørt skal andresen ha lagt mer å mer av det defensive over på bergdølmo etter at han kom til klubben.
              Mulig dette er hans måte å vise at han faktisk er glad i Sportsklubben vår.

Kommentar

• lskgogo
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 633

Både Liverpool og Tottenham var på tribunen sammen med en representant fra agentselskapet som representerer Vålerengas midtbanestjerne (Singh). I tillegg var både Sunderland, Heerenveen og Vitesse på tribunen for å se noen av Norges mest lovende spiller i aksjon, men storklubbene måtte gå skuffet hjem:

Kommentar

• kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

Bra de er der og ikke på Åråsen.

Kommentar

• Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1632

Hm, vi har to poeng mot VIF og Rosenborg på hjemmebane i år. Sogndal har fire poeng mot de samme lagene på bortebane - med et lag som koster det samme som høyrebacken vår. Ett innsluppet mål på fem kamper. Imponerende.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

9849 tilskuere på Ullevaal fikk mot slutten av kampen beskjed om å slutte å kaste gjenstander inn på banen. Både mobiltelefoner og snusbokser ble kastet ned på gressmatta. Det var tydelig at hjemmepublikummet ikke likte det de fikk se av Vålerenga.

Kommentar

• El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

Herlig av Singh som ville ha Sogndal sin skadede keeper til å bli båret ut av banen. Samtidig starter klanen å pipe når Brochmann ligger nede med hodeskade. Komisk etter det som skjedde med Muri på Åråsen sist helg. Søppel!
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Kenneth1981
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Nov 2011
                          • 49

Fy faen så digg match! Ikke feil at jeg hadde "Hjemmelaget ikke scorer" til 6.10 i odds heller! Tjene penger på Søpla-fadeser blir aldri feil!

Kommentar

• Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

I natt drømte jeg at Morten Berre var med Jarle Andhøy på seiltur i Antarktis. En kveld ombord innvilget Morten Berre seg 20 whisky shots (Jarle hadde bedt ham om å begrense det til 16). Det hele endte selvfølgelig med at Morten Berre ble canacas, og gikk over bord da han skulle late vannet. Heldigvis, ble han reddet av en snartenkt Øyvind Mund (som av en eller annen grunn også var ombord). Morten kom fra det uten varige skader, og seilturen fortsatte.

Hvis noen har lyst til å tolke, så vær så god. Jeg skjønner ikke filla.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

IOM at det er 3. div er det noen mulighet til å låne ut A-stallen til Lyn-VIF
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

Tidenes beste vif-stall! Tar medalje i år! Kun to øverste plassene er godt nok!

Kanskje du skulle tenkt litt på alle sprella i pressen før du solgte unna den eneste gode spissen din, kom på kant med hele Holmlia, lånte ut dekninga på back-plass og hentet inne enda et par playmakere? vif må være den eneste klubben i verden der trequartistaene utgjør nesten 50% av stallen. Helt utrolig.
                                Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Martin leter etter syndebukker for dårlige resultater.

(VG Nett) Vålerenga krever 6,5 millioner kroner i erstatning fra en draktleverandør.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

Når skjer det noe ref Gunnarsson-saken?

Kommentar

• reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13278

-Hei, det er NFF. Vil dere virkelig spille mot Lyn 48 timer etter Brann kampen?
                                      Spoiler:

- Ja! Slutt å mase! Hadet!
                                      Spoiler:

Kommentar

• nebbjævel
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2009
                                        • 511

Skedsmo Kommunale Fotballklubb, også kjent som Strømmen IF, har innledet en flørt med Vålerenga i følge RB-nett i går. At to lag uten egen bane holder på sånn får være så sin sak, men dette var ikke særlig gjennomtenkt av strømlingene. Her har jeg syntes at det var litt småkoselig at SIF har hatt brukbare resultater i Adecco, men nå er den tida over. Med knokkelkampene fra seint 50-tall og tidlig 60-tall friskt i minnet, med Nils Tømtes kvælertak på Jan Tore Berntzen i straffefeltet som foreløpig høydepunkt,kjenner jeg den gode gamle stemningen bruse i blodet.

Med fare for å sparke inn allerede åpne dører spør jeg meg sjøl hvorfor Lillestrøms skattebetalere skal holde disse VIF-sympatisørene med fotballbane, og det samme spørsmålet bør kommunen stille seg. Saken har også andre betenkelige sider. Det pågår en debatt i RB-nett under selve saken der jeg poster under fullt navn ( Lindstad) , og den kan alle fugler som er interessert i litt underholdning sjekke. Nå mangler det bare at vi settes opp mot SIF i cupen igjen, så har vi det gående.

Kommentar

• HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6099

fra artikkelen:

"– Kanskje de vil at unger på Romerike skal bli mer glad i Vålerenga i den tøffe konkurransen med LSK og bruker dere til å legge opp til det?
                                          – Det må de svare for. Vi har en lovende 17-åring i Daniel Hagen. Han er med LSK, og det er helt greit. Til meg har Daniel sagt at hans målsetting er å spille Adeccofotball for oss når han er 20 år. Vi er strømlinger og vil at vårt lag skal bli best mulig. "

Hva preker han om her? Hvem er Daniel Hagen og hvorfor er han relevant til noe. Hva betyr "med LSK"? Prøver han å si at de har en spiller på laget som drømmer om å spille Adecco og heier på LSK? Hva er relevansen til hva?

Kommentar

Working...