Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Marit
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2010
    • 885

    Måtte hele den jævla klubben gå under.
    Andas in och andas ut
    Orkar jag så orkar du

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2925

      For noen vanvittige muligheter for Lyn. Haha, må le av hvor rævva VIF er. Må være flaut å holde med en slik klubb som kun har flaks, er så rævva og blir styrt av noen av landets største klovner. Dommer driter seg ut, ikke akkurat rart når NFF velger å sette opp en dommer som knapt har fått hår på tissen. han kan umulig være over 20 år
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        Tenk positivt folkens. Selv om dommerne sannsynlig fortsetter å favorisere dem vil flaksen ta slutt en gang og Martin får blir lenger (knuser Kristoffer Schou i "operasjon forfall"). Håper han sitter å forhandler om 5 års kontrakt akkurat nå.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Det er vel kun seieren mot Viking, som hadde 16 avslutninger i første omgang uten å score, de ikke har fått dommerhjelp. Dette begynner å bli direkte tragikomisk.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Kommentar

            • Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2925

                Syns NFF serverer Enga det ene kronderbyet etter det andre i cupen. Først Lyn og så Skeid, mens RBK må til Harstad og Ålesund risikerer Grorud borte.
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  Syns NFF serverer Enga det ene kronderbyet etter det andre i cupen. Først Lyn og så Skeid, mens RBK må til Harstad og Ålesund risikerer Grorud borte.
                  Er nok større fordel å gi RBK Harstad borte. VIF har 1 mil reisevei totalt hitill, inkl Skeid.

                  Kommentar

                  • sigurdsen
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2006
                    • 1820

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Engen møter MUFC til sommeren. Det som irriterer meg er følgende:

                      Kampen spilles på Ullevaal 5. august. Den dagen møter egentlig Vålerenga Haugesund på bortebane i eliteserien. Dermed tyder alt på denne kampen må flyttes.

                      Lar fotballforbundet enkelte lag få prioritere treningskamp i stedet for seriekamp, slik at anglofilien skal få enda bedre rotfeste her?
                      De får putte kampen til midtuka og ofre det som må ofres. Men NFF legger seg nok langflate.... igjen!!

                      Kommentar

                      • rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

                        Er sånn drit som sånne kamper som gjør meg flau over å holde med Man Utd. Flesteparten av folka som kommer på denne kampen kan navnet til Nani, Giggs, Rooney og Scholes, men ingen fler. De fleste som kommer på denne kampen har aldri, og kommer aldri til å dra over til England for å se united i en kamp som betyr noe. Flaue, flaue mennesker som ikke kan eneste supportersang, som ikke ser noen andre kamper i året en kampene mot Chelsea, City, Liverpool og Arsenal, som ikke gidder å bry seg med mindre United vinner. Snodig nok er dette gjerne samme type folk som er fra steder med lokale lag i tippeligaen, men som velger å holde med Rævbk fordi "de er jo best, så da holder jeg med dem". BLÆ!
                        Custodes
                        I med og motgang

                        Kommentar

                        • tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

                          Er det mulig nff???? vif kan ikke få flytta kampen mot haugesund pga treningskamp..... Tipper Haugesund taper mye puplikum på og flytte kampen fra søndag til onsdag hvem betaler dette tapet???? Her bidrar nff til at vif tjener masse penger mens et annet taper penger.....Men hva kan mann forvente når nff er i lomma på vif.

                          Kommentar

                          • A.Bilet
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2005
                            • 808

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Er det mulig nff???? vif kan ikke få flytta kampen mot haugesund pga treningskamp..... Tipper Haugesund taper mye puplikum på og flytte kampen fra søndag til onsdag hvem betaler dette tapet???? Her bidrar nff til at vif tjener masse penger mens et annet taper penger.....Men hva kan mann forvente når nff er i lomma på vif.
                            Faktisk helt sant. Enga hadde fortjent det hvis Haugesund også hadde innsett dette og levert inn klage. Forskjellsbehandlingen fra NFF blir ikke tydeligere enn dette.
                            A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                            Twitter-bruker

                            Kommentar

                            • skotten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 1794

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Men hva kan mann forvente når nff er i lomma på vif.
                              Mistenker sterkt at nff er i lomma på denne ubetydelige treningskampen også, for en patetisk gjeng!

                              Kommentar

                              • Superstefan
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 2180

                                Skjedde ikke det samme når Barcelona spilte for noen år siden? at en seriekamp ble flyttet. Kan hende jeg husker feil.
                                Fotograf Kreativ Kanaris

                                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av skotten
                                  Mistenker sterkt at nff er i lomma på denne ubetydelige treningskampen også, for en patetisk gjeng!
                                  Tipper DHL og NFF deler denne regningen ganske så jevnt. Tipper de største utgiftene vif har er innkjøpet av pølsene til kioskene.

                                  Kommentar

                                  • Oddis
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 2744

                                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                    Tipper DHL og NFF deler denne regningen ganske så jevnt. Tipper de største utgiftene vif har er innkjøpet av pølsene til kioskene.
                                    Håper også de får høye kostnader hos fysioterapytt og mange andre spesialister på kroppen for å kanskje redde karrierene til de 3-4 beste spillerne. En eller annen gang må vel karmaen slå tilbake??
                                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                    Kommentar

                                    • OppsalKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2008
                                      • 1881

                                      Hva som må få til for at NFF skal gå nærmere i dette? Må en klubb for eksempel, skriver en klage?
                                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                                      Alltid Celtic og LSK

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        Det er vel NFF som leier ut Ullevål
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
                                          Hva som må få til for at NFF skal gå nærmere i dette? Må en klubb for eksempel, skriver en klage?
                                          FKH har godkjent at kampen flyttes. Ser ikke at en klage fra noen andre skal gå igjennom/hva den skal inneholde.

                                          Flust av folk fra apeberget som ikke kan fordra denne typen kamper og er flaue over det. Ikke minst når prisen kom på bordet. ManU wankers og gloryhunters betaler sikkert den latterlig høye billettprisen for å for engelsk lag på Norges nasjonalarena.

                                          Kommentar

                                          Working...