Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Krysser pænis for at de ikke har råd til å kvitte seg me'n, og at fyren er for sta og bitter til å trekke sæ
Haha! Må faktisk trekke tilbake det her Det er ikke stahet og bitterhet som gjør at Martin ikke trekker seg:
- Jeg har en uoppsigelig kontrakt, så det er en avgjørelse klubben må ta. Jeg har en tett og god dialog med styret, og håper det fortsetter slik, sa Martin Andresen til VG Nett etter kampen.
Oslo-klubben har heller ikke råd til å sparke den pressede manageren.
- Nei, det har vi ikke råd til. Vi må se på andre løsninger. Men Martin har sagt at han er sliten. Derfor må vi hjelpe han hvis han trenger det, sørge for avlastning, sier Håvard Lunde til VG
- Nei, det har vi ikke råd til. Vi må se på andre løsninger. Men Martin har sagt at han er sliten. Derfor må vi hjelpe han hvis han trenger det, sørge for avlastning, sier Håvard Lunde til VG
Deilig at han har en uoppsigelig kontrakt og klubben ikke har råd til å sparke han.
Martin4ever!
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Eller kanskje hele greia er et elegant dobbelspill? At LSK egentlig har plantet Judas i søpla for å skape mix og kvalme.
Martin er sliten og kan ikke sparkes. Vif ser etter løsninger og Jørn Andersen er nevnt. Storsinnet som Martin er så kan jeg tenke meg at han trer til side og tar en mer perifer rolle mens Jørn Andersen styrer frem til Martin foretar mytteri igjen.
Leser at Feyenoord har lagt inn ett bud på Harmeet Singh, som er lavere enn beløpet vif får i utdanningskompensasjon hvis han går til en ny klubb etter at kontrakten går ut. Her har de vel en god mulighet til å skaffe seg litt raske penger så de får råd til å sparke Martine.
Herlig kommentar på VGD: Synes klubben prioriterer riktig her. De har ikke råd til å sparke Martin, for det koster 5 mill.
Derimot har de råd til en opsjon på 4 mill. for et ubeskrevet blad.
Jeg er glad for at klubben er ivaretatt av folk som vet å prioritere riktig.
Kommentar