Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
(VG Nett) Det ble ikke gamle kamerater fra Aalborg, men greske PAOK som blir Vålerenga motstander i Europa League. Følg trekningen i Europa League her!
Ser for meg Discoboys by opp til dans mot POAK i Hellas :P
(VG Nett) Det ble ikke gamle kamerater fra Aalborg, men greske PAOK som blir Vålerenga motstander i Europa League. Følg trekningen i Europa League her!
Ser for meg Discoboys by opp til dans mot POAK i Hellas :P
Jeg ferierer i Hellas når kampen spilles, og blir lett med mine greske venner for å støtte de i kampen mot søpla..
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Tilskuersvikt fører til at Vålerenga taper rundt 3 millioner kroner.
Vålerenga hadde budsjettert med et gjennomsnitt på 14.500 tilskuere denne sesongen. Hittil har det bare møtt opp 11.843 mennesker i snitt på klubbens hjemmekamper.
Må jo si at det er litt kos å se vif på fotballextra nå. Hjelper bitte-litt på et dårlig humør. Ekstra gøy var det jo at det var Arason som utgjorde forskjellen.
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Vålerenga-keeper Øyvind Bolthof var ikke særlig fornøyd med at han ble vraket mot Odd Grenland.
Bolthof, du er en ræva keeper.. Du har sitti på benken i 4 år uten å spille en eneste tippeligakamp. Ta hintet, du suger! Alle vet at du tjener fett i enga og at det kun er den feite lønna du hever som gjør at du blir værende..
9549 tilskuere på hjemmebane i går er fem tusen under budsjettert snitt, og over to tusen under puplikumsnittet på ulevål denne sesongen.
-En klubb i ingenmannsland med en så stor stadion vil merke det sier pål breen.
9549 tilskuere på hjemmebane i går er fem tusen under budsjettert snitt, og over to tusen under puplikumsnittet på ulevål denne sesongen.
-En klubb i ingenmannsland med en så stor stadion vil merke det sier pål breen.
Jeg vil gjerne hylle "Ricky" på Brannbataljonens forum:
Opprinnelig skrevet av Ricky
VIF med 9.549 tilskuere mot Odd, ned med snaut 10.000 (!) fra forrige hjemmekamp. Dette er kun mulig i Oslo. Men store deler av Klanen måtte vel stå over Odd-kampen fordi de sparer til billett mot LSK..
Absolutt dagens.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
viste bilde nå fra tribunen:
klanen står stille med henda i kors langt oppunder tak, PAOK fansen står i baris nederst i vg i regnet og synger og skriker og veiver med arma...
3400 tilskuere
Ellers må jeg le av kommentatorene som mente at regnet og overvannet var fordel grekerne. Regnværet favoriserte vel laget som var best på lange innkast?
Kom akkuratt hjem fra Ullevaal der jeg fikk en gratis billett,tenkte jeg måtte se på POAK sine supportere. Står stor respekt av hva de gjorde på tribunen i dag.
Men Enga derimot :P Pissa på av 150 stk fra Hellas. flaut rett og slett.Har selvfølgelig lydtoppene men var langt mellom de for og si det sånn
Takk POAK for at dere pisset på Klanen Gjorde rett og slett dagen min.
Kommentar