Etter litt over 7 min så scorte trømsø mot søpla i cupen nå. og Det er IKKE mange på ullevål.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Søpla ønsker seg visst en skadd stopper fra AaB. Fyren vil imidlertid heller sitte på benken i AAb og heve sin millionlønn: http://nordjyske.dk/sport/forside.as...216%2c2815%2c3
Hei gutt, jeg tror søpla er klubben for deg!
Edit: Jeg kom visst i skade for å skrive "skadd spiss" istedet for "skadd stopper". Lurer på hvorfor jeg tenkte det når jeg skreiv?Kommentar
-
Bumpetid! De nærmeste dagene regner jeg med at denne tråden vil bli fylt til randen, for VIF er et lag på kanten av stupet. Jeg sa før kampen at laget som tapte ville rykke ned, og det står jeg på. Søplas to neste kamper er mot Stabæk borte og Molde hjemme, og sistnevnte er både mye bedre borte enn hjemme og har noe å hevne etter ranet på røkkeløkka i våres. Det blir garantert 8 kamper på rad uten seier, og da vil de være nede i gjørma or alvor. Herlig, herlig, herlig, herlig. Enga rykker ned for godt, hurra, hurra!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Tippeligaens 22.runde: Stabæk – Vålerenga
Tippeligaens 23.runde: Vålerenga – Molde
Tippeligaens 24.runde: Fredrikstad – Vålerenga
Tippeligaens 25.runde: Vålerenga - FC Lyn
Tippeligaens 26.runde: Bodø/Glimt – Vålerenga
Tippeligaens 27.runde: Vålerenga – Viking
Tippeligaens 28.runde: Brann – Vålerenga
Tippeligaens 29.runde: Vålerenga – Sandefjord
Tippeligaens 30.runde: Start – Vålerenga
Lukter en del tap her. Kan vif slette rekroden til Skeid på 12 tap på rad i tippeligaen?? Jeg føler iallefall vi har ett bedre kampprogram enn vif mtp at vi har de 3 lagene under oss på tabellen hjemme.Kommentar
-
Ellers bør klanen få litt skryt. De har en herlig selvironi om dagen. På t-banen til kampen kunne man høre rop som "Vi har penger!"(bare ikke nok til å skaffe en stopper...) og diverse rop om bønder(men togene til Dal og Årnes får vi ikke for oss selv...)Kommentar
-
Jeg tok banen til Ullevaal i går, og havnet helt fra Bøler ved siden av en hyggelig fyr i vif-drakt. Underveis tok han kanskje åtte-ni telefoner, og budskapet var:
1- Jeg drar på Ullevaal likevel, fikk to gratisbilletter
2- Vil du bli med i dag? Det er jo Lillestrøm!
Selv dro han bare fordi han fikk gratisbillett, og IKKE EN av vif-kompisene hans gadd å benytte seg av den andre. Det står for meg som et fantastisk bilde på tilstanden i klanen. Den sinnssykt dårlige synginga deres i går bare understreket poenget mitt.
Ikke-klubben er på vei mot nedrykk. Måtte det fortsette! Heia Martin!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Lukter en del tap her. Kan vif slette rekroden til Skeid på 12 tap på rad i tippeligaen?? Jeg føler iallefall vi har ett bedre kampprogram enn vif mtp at vi har de 3 lagene under oss på tabellen hjemme.
Tror ikke Martin trener VIF om en måneds tid.LSK Norges beste lagKommentar
-
Lukter en del tap her. Kan vif slette rekroden til Skeid på 12 tap på rad i tippeligaen?? Jeg føler iallefall vi har ett bedre kampprogram enn vif mtp at vi har de 3 lagene under oss på tabellen hjemme.
For meg personlig er det dette som får meg til å le av VIF http://www.fotballmagasinet.no/index...=news&id=15532
Breen og VIF får jo TN og siste regime til å fremstå som økonomisk smarte mennesker.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Martine uttaler seg om madsen:
– Han er en naturlig ledertype og har vært kaptein i Sandefjord de siste sesongene, og en sånn type spiller har vi lett etter. Vi ser fram til at Birger skal bidra i Vålerenga, sier Andresen.
Enig, martine: Det søpla trenger er en ledertype på banen. For du er en feit vits.
Kommentar
-
Kommentar
-
Vålerenga har heller ikke utviklet seg under Martin Andresens ledelse, og nå hjelper det heller ikke å si at det tar tid å bygge opp dette laget. Spillet stinker, resultatene stinker og klassespillere flykter fra Vålerenga. Kjetil Wæhler og Daniel Fredheim Holm ville ikke spille under Martin. Nå vil Moa bort også.Kommentar
-
Klanen tar et oppgjør med seg selv
Vålerenga taper, og publikum uteblir. Nå tar Klanens Espen Knutsen et kraftig oppgjør med sine egne.
Jeg synes det er pinlig når 11 000 er på Ullevaal når vi spiller mot Lillestrøm. Bortsett fra en eventuell cupfinale, er den kampen årets høydepunkt. Det er også pinlig når bare 3600 møter opp mot PAOK i kvaliken til Europaligaen, fastslår han.Kommentar
Kommentar