Tror ikke det skjer. Kongsvinger ligger an til kvalik og kan fort karre seg opp på direkte opprykk. Tror ikke Uday önsker å forlate skuta når han har suksess foran nesetippen. Et opprykk med KIL ville gjöre godt for hans gode navn og rykte etter fiaskoen på Åråsen. Tror vel også FFK må bla opp en solid sum for å löse ham fra kontrakta, da KIL ikke önsker å gamble med et opprykk. Den sportslige og ökonomiske gevinsten ved ett opprykk er nok större enn hva FFK måtte klare å skrape sammen.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Nordlie har mest trolig en klausul som gir ham anledning til å dumpe KIL like raskt som cowboylaila på valentinerballet så fort en eliteserieklubb gir ham et tilbud. Tror dette er nevnt i en av artiklene. Forøvrig utrolig av FFK å først forhøre seg om psycho-jørn før de kontakter uday. Hadde jeg vært spiller i den klubben hadde jeg sykemeldt meg.Kommentar
-
Skullerud ferdig i søpla. Andresen tar over hovedansvaret i klubben inntil videre. Det gjelder absolutt alt. Vaffelsteking, vasking av sanitæranlegg, pumping av baller, rydde treningsfeltet samt bestille brus til cola-automaten. Vi stiller oss 110 % bak Martin sin avgjørelse forteller Truls Haakonsen i en kort kommentar.
Kommentar
-
Da har rullingen av hoder begynt; Skullerud ferdig:
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle148729.ece
"Andresen tar over hovedansvaret inntil videre"For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Haha, det blir som å amputere foten fordi du har hodepine.
Forövrig ingen overraskelse at Skullerud gikk först. Kapteinen skal gå ned med skuta. Litt merkelig egentlig, at mannskapet ikke pälmer kapteinen på havet og forsöker få skuta til å flyte igjen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jævlig synd at han trekker seg... Hadde håpet disse to kjedelige skapningene skulle fortsette å ødelegge for søpla og evnt sende de ned der de hører hjemme!Kommentar
-
"Life imitates art, more than art imitates life"."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er ikke sikkert at denne avgangen bare har med Andresen eller VIF å gjøre. Skullerud snuser kanskje på en ledig hovedtrenerstilling hjemme på "Vinger"?
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
Fuck me... >Prosjekt Martine er fullstendig ut av kjør-Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hva skullerud ellers ha gjort? Beklager bare måtte..Kommentar
-
I følge VG og Dagbladet (ja,jeg vet) leverte Skullerud oppsigelsen sin på torsdag kveld.
Martine lot han gå foran kamera både på fredag og mandag og sier hvor bra ting faktisk er\var.
As my father said to me once.
"When you start lying, the more you do it the more it becomes a habit. There comes a point when you dont know whether you're lying or telling the truth. And then... you're fucked."Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
typisk tv2 da, skjønner godt at martin reagerer jeg. vil gjerne at flere skal reagere på søplejournalistikken til tv2, så her heier jeg på martin for en gangs skyld.Kommentar
-
At TV2 driver med söplejournalistikk er ikke noe nytt. Reaksjonen til andresen er likevel veldig artig. Minner meg om en Harald Eia karakter."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar