Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Enda en VIF-leder trekker seg
Raymond Johansen trekker seg som leder av sportslig utvalg i Vålerenga, dagen etter at Tor Ole Skullerud var ferdig som trener i klubben.
(VG Nett) Raymond Johansen trekker seg som leder av sportslig utvalg i Vålerenga, dagen etter at Tor Ole Skullerud var ferdig som trener i klubben.
Jeg følger situasjonen i bydelsklubben med interesse og en stor porsjon glede.
Legg merke til hva han omtaler det som: "Jeg hadde håpet at det skulle være enklere å kombinere et frivillig verv i Vålerenga med å være partisekretær i Arbeiderpartiet"
Frivillig verv? Skulle tro det dreide seg om litt vaffelsteiking.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Faan. Den inkompetente sulliken bidro klart til å svekke søpla. Hva f*** har en amatørnisse å gjøre som leder av sportslig utvalg i en Tippeliga-klubb?
Legg merke til hva han omtaler det som: "Jeg hadde håpet at det skulle være enklere å kombinere et frivillig verv i Vålerenga med å være partisekretær i Arbeiderpartiet"
Frivillig verv? Skulle tro det dreide seg om litt vaffelsteiking.Last edited by Kjell.T.Ring; 27.08.2009, 17:34.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette tror jeg dessverre er positivt for Ondskapen. Røde-Raymond er ikke bare udugelig, men en skikkelig naiv fjott som lett hadde sittet og sett på at inkompetansen hadde spist opp klubben fra innsiden.
Han har selvfølgelig vært en nyttig idiot å hatt på laget under den politiske drakampen om gratistomta, og ikke minst all den stygge under_bordet_lobbyvirksomheten som der har pågått. Men dette er nå avklart, og Ondskapen får nå fokusere på at de makter å stille sine 13 mill i egenkapital i forbindelse med finansieringen av herligheten. Bare å håpe at ikke godgutten Martin tar med seg disse i fallskjerm nå så...Kommentar
-
Høres ut som RørleggerRaymond følger de sosialistiske tradisjonene med komplett vanstyre med en gang han får penger mellom hendene. Hvordan passer fallskjermen til Martine med partipolitikken Raymond? Kanskje det ikke var så lett å samkjøre liv og lære alikevel?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Raymond så nok Martine som "en av oss" og da gjelder det jo andre spilleregler i Der Partei. Jeg har faktisk kjørt politikerbermen rundt på shopping og fyll i USA, og det var ikke akkurat lusekofter og solidaritet som stod på menyen. Bare det dyreste var godt nok. Du betalte.Kommentar
-
Kommentar
-
Muri skadet på trening:
Nytt tilbakeslag for Andresen
På den siste treningen før Molde-kampen tråkket midtstopper André Muri over i en duell. Nå er han høyst usikker til morgendagens oppgjør på Ullevaal.
thihiKommentar
-
Haha. Martins fallskjerm får Tom Nordlie sine til å se ut som poselaken. Etterlønn i 12 mnd. for både trener- og spillerkontrakten, og 35% på toppen for tort og svie. Utrolig bra."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Det snedige er jo at han i praksis var mangemillionær lenge før han tenkte på å bli fotballspiller. Tydelig at Martin har hjertet i enga..."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar