Dette må gå veien for Molde!! 4-3 nå!!! Hater, hater, hater vålerenga!!!! Ikke rort borte dette nå molde!!!!!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Jeg unner forsåvidt ikke frisørlærlingene fra Molde noen verdens ting, men kveldens semifinale som går på tv2 har faktisk vært særs underholdene. Stor takk og dagens kaktus går til innleide Nordvik, som når borettslaget har full kontroll og minst en fot i finalen, velger å glede oss alle ved å pådra seg selv et direkte rødt kort og gratis straffe til molde. Dette ved å opptre som en hodeløs kylling og dytte en moldespiller rett i mål når det ellers er stopp i spillet. Bra!
Til VIF: Løp og kjøp denne mannen!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
-
Leser Heroinist-folkets rabiate utspill på vgd nå. Artig. Det ser ut til å väre bred enighet om at rödt kort var feil, og at dette gjör Moen til korrupt. Hårreisende morsomt. Om ikke det var et rödt kort, så vet jeg ikke hvordan reglementet skal tolkes. For en gangs skyld gjorde Svein Oddvar rett."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Når jeg tenker på det, er det ganske så ironisk at søpleklanen sang "kjøpe kjøpe kjøpe-tape tape tape" i så seint som i FJORÅRS sesongen på Åråsen....De har selv liggi der de skal ligge siden da, snakk om sløsing med ressurser a!!! Veit ikke hvem som har DRITI mest på draget her jegFUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Fra VGD.NO:
Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga, du kødder ikke ustraffa med oss. Du slenger ikke dritt om Vålerenga og gjør u det kom uttafor og slåss. Vi vil forsvare klubben vår til siste mann, et øye for et øye tann for tann, du er mitt Vålenga ...vil alltid trofast være, forsvarer klubbens ære Vålenga!! Dermed kødder du ikke med Andereas Nordvik. For da kødder du med oss!!
:-)Kommentar
-
Nå orker jeg ikke grave frem reglementet til NFF, men der står det i klar tekst at Nordviks handling kvalifiserer til rødt kort. Den typen av fremferd klasses som voldelig/usportslig oppførsel. Soleklart rødt. Hadde han gitt gult der, hadde det vært stikk i strid med NFFs instruksjoner."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ballen var i spill, og Nordvik begår en voldelig/usportslig handling. Rødt kort og straffe kan forsvares slik jeg kjenner reglene.
På den annen side (jeg så ikke kampen): Molde var visst ikke særlig imponerende i store deler av kampen, virker som om futten har gått litt ut av dem. Trenger vi poeng i siste serierunde, kan vi få det i Molde.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg så ikke kampen, men oppsummeringen på db.no tilsa at Molde kjørte hele kampen, men at søpla scoret sine mål mot spillets gang. Poeng i Molde har jeg slått fra meg for lenge siden...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Jeg vil iallefall si at sjansen kanskje økte med tanke på at Molde skal spille cupfinale. Er jo ikke sikkert de topper laget fullstendig mot oss da, hvis seriemedaljer er sikret før denne kampen.
Jeg så kampen igår, og det var ingen tvil om at Molde var det beste laget. vif klarte å holde de unna etter at de fikk 1-0 og la seg langt tilbake på egen banehalvdel i beste Otto Rehagel stil, men ble heldigvis straffet av en hodeløs Andreas Nordvik.Kommentar
-
Molde eide 1. omgang etter en nølende åpning. Hadde avslutningene vært bedre ville de ledet med tre-fire mål. I 2. omgang var de klart preget av å ligge under på den måten bare Molde kan. Ergo må vi skåre førstKommentar
Kommentar