Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MartinRE
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2008
    • 738

    Tusen takk, Andreas Nordvik


    300. innlegg
    "Noen tror fotball dreier seg om liv og død. Jeg er veldig skuffet over den holdningen. Jeg kan forsikre dere om at fotball er mye viktigere enn som så" Bill Shankly.

    Kommentar

    • dennis
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 872

      Opprinnelig skrevet av Totti21
      Jeg vil iallefall si at sjansen kanskje økte med tanke på at Molde skal spille cupfinale. Er jo ikke sikkert de topper laget fullstendig mot oss da, hvis seriemedaljer er sikret før denne kampen.

      Jeg så kampen igår, og det var ingen tvil om at Molde var det beste laget. vif klarte å holde de unna etter at de fikk 1-0 og la seg langt tilbake på egen banehalvdel i beste Otto Rehagel stil, men ble heldigvis straffet av en hodeløs Andreas Nordvik.
      Det er vel en del spiller utenfor 11vern som vil gi alt for å imponere trenern for å eventuelt få starte i cupfinalen , så |noen sparing i den kampen har jeg ikke noe tro på!!

      Kommentar

      • Latvijan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2005
        • 360

        6250 tilskuere på Ullevaal i dag. Imponerende for en by med 600.000 innbyggere...

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          "Hele Oslos stolthet" appellerer dermed til 1 % av byens befolkning. Det er bare å ta av seg hatten og gapskratte.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            ...og mindre enn halvparten av påstått antall medlemmer i "supporter"klubben.......
            Knurr...

            Kommentar

            • Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921






              Så det er slik søpla oppdrar spillerne sine? Må jo være en grunn til at begge gjør det etter å ha forlatt brakka på valle.

              Kommentar

              • KrisB
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2008
                • 2923

                NFF vil bøtelegge Vålerenga med 75 000 kroner.


                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av KrisB
                  NFF vil bøtelegge Vålerenga med 75 000 kroner.


                  http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...n-2945952.html
                  - Forbundsstyret viser til at Vålerenga Fotballs tilhengere har gjentatte ganger brutt pyroteknikkbestemmelsene. Klubbens tilhengere har tross tidligere bøter ikke tatt inn over seg alvoret i denne typen overtredelse og hvilke negative konsekvenser det kan ha for klubben. Derfor anbefaler vi at det foretas en markant økning av bøtesatsen, understreker fotballpresident Sondre Kåfjord i en pressemelding.

                  WTF? Om dem ikke skjönner böter, så skal de ha poengstraff. Öke bötesatsen? Tror Kåfjord at blusserne personlig blar opp 75 laken fra egen lomme?
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Latvijan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2005
                    • 360

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    WTF? Om dem ikke skjönner böter, så skal de ha poengstraff. Öke bötesatsen? Tror Kåfjord at blusserne personlig blar opp 75 laken fra egen lomme?
                    Uenig med deg Anders... Poengtrekk for tribuneovertramp synes jeg kun bør gjelde ved meget alvorlige gjentagende saker, for eksempel rasisme og vold.

                    For første gang støtter jeg faktisk klanen. Jeg er totalmotstander av blussforbudet som gjelder og setter pris på enhver gruppering som går imot dette. Har forståelse og respekt for at KFL velger å avstå, men jeg synes faktisk at både klanen og trollungan (eller hva faen de kaller seg i Trondheim) slår et slag for pyro på tribunen.

                    LSK grunnløst på bunn av fairplaystatistikken, Kåfjords innrømmelse av at han er RBK fan, ansettelsen av Semb som toppfotballsjef, nekten av Welcome to the jungle på Åråsen, den blinde jakten på ny landslagstrener, bonusen for hjemmesideklikk… Summa summarum hater jeg faktisk NFF mer enn enga om dagen.

                    Kommentar

                    • Torolf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 9574

                      Må le av VIF.NO, som reklamerer for sidene sine med at "Iversen og dos Santos raserte leilighet".

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Opprinnelig skrevet av Torolf
                        Må le av VIF.NO, som reklamerer for sidene sine med at "Iversen og dos Santos raserte leilighet".
                        Bommer jo grovt på målgruppen sin også... Dette er et klassisk tilfelle av "been there, done that". Hvorfor skulle klanskaller lese om noe de mest sannsynlig har gjort bedre selv? Det måtte i så fall være fordi de ikke husker det grunnet tung rus.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Håkon Henriksen
                          Administrator
                          • Nov 2003
                          • 6411

                          Håkon Henriksen
                          -
                          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                          -
                          ALT FOR FUGLA

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Må le av VIF.NO, som reklamerer for sidene sine med at "Iversen og dos Santos raserte leilighet".
                            Må le av VIF.NO på generelt grunnlag. Må kjøpe opp plass på nettavisens forside for at noen skal gidde å lese om shiten.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Vålerenga ønsker kunstgress FRA NATUR TIL KUNST: Klanen kan fra 2013 se heltene sine løpe ut på kunstgress på den nye stadion Vålerenga skal bygge. Foto: Lien, Kyrre ( SCANPIX ) Legger kunstgress på sin nye superstadion for bruksverdiens skyld.
                              • Vålerenga skal flytte fra Ullevaal stadion og bygge ny arena på Valle. Målet er å ha den nye stadion klar til ligasesongen i 2013.

                              Kunstgress
                              Nå ser det ut til at stadion kommer til å bli belagt med kunstgress.
                              - Diskusjonen om naturgress kontra kunstgress er ikke avsluttet, men breddeaspektet tilsier at det går mot kunstgress. Dette er en arena mange skal kunne bruke, sier styreleder i Vålerenga Fotball Odd Skarheim til Dagsavisen.
                              Stadig flere baner i Norge blir belagt med kunstgress, noe mange ser på med ublide øyne. Mange fotballspillere mener dekket er verre å spille på enn naturgress, samt at det gir flere skader.
                              Dropper tak
                              Med tanke på budsjettsprekker på idrettsanlegg som Bislett og Holmenkollen, er Vålerenga svært opptatt av å ha kostnadskontroll. Derfor ligger det an til at laget dropper tak på den nye arenaen.
                              Endelig prislapp vil ikke foreligge før reguleringsplanen er ferdig, sannsynligvis til neste år.



                              Hvor skal dette ende? Kunstgress sør for Nord-Norge må forbys!
                              Last edited by Kjell.T.Ring; 27.10.2009, 10:44.
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Hamburg & Kanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 3006

                                Skuffende. Men sånn er det vel, når alt skal kommersialiseres 100 %.
                                Hvis den noengang fantes sjel i klubben, så er den borte forlengst, solgt ut i en flom av mugne brød og dritpapir med logo på.

                                Kanskje VIF nå klarer å snuble seg til et eget stadion, etter 100 år med vanstyre, rot og nullvisjon. Men med det navnet og et stadion ute på østkanten vil de heller ikke de neste 100 årene bli "hele Oslos lag", ei heller "Oslos stolthet". Det skjer nok aldri.

                                Det forblir en slags heller rar klubb for noen innvandrere, noen innflyttere fra grisgrendte strøk og andre spesielt intereserte som føler noen slags form for forbindelse til denne bydelen, noe som ikke gjelder for den gjennomsnittlige Oslo-borger. Klubben appellerer ikke til vanlige mennesker med jobb, utdanning og hjem.

                                600.000 innbyggere. 6250 tilskuere. En by, ett lag.
                                LSK Norges beste lag

                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  * 7453 tilstede på Ullevaal i dag.

                                  Konkurranse: Finn klanen!



                                  Klarer du å se dem?
                                  Spoiler:

                                  Riktig, det er en hel minibusslast fra Hadeland rett bak hodet til matchvinner Mjelde. Er det ikke rart hvor små ting blir på avstand? De er kanskje vanskelige å se på bildet, men de kunne faktisk luktes helt fra andre enden av banen der fotografen satt. De av dere som sendte inn rett svar kommer med på neste ukes konkurranse "Finn miniklanen" og får samtidig en flott rundtur til alle barnevernsinstitusjoner i Stor-Oslo.

                                  Kommentar

                                  • Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

                                    Regner med at vi setter et definitivt punktum på årets sesong og denne lattervekkende tråden når vi moser moldenserne 4-0 neste og siste runde?
                                    www.sebastianramsland.com
                                    www.twitter.com/sebramsland

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7080

                                      Som jeg så meg nødt til å påpeke på Facebook-siden min er 7354 tilskuere på hjemmekamp i en by med 560 000 innbyggere som om LSK skulle trukket hele 199 tilskuere til Åråsen.

                                      Kommentarer er jo overflødige, Ondskapen råtner på rot. Og ingen bryr seg.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Charter Svein.

                                        Kommentar

                                        • Percy Nilegård
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 5146

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Som jeg så meg nødt til å påpeke på Facebook-siden min er 7354 tilskuere på hjemmekamp i en by med 560 000 innbyggere som om LSK skulle trukket hele 199 tilskuere til Åråsen.

                                          Kommentarer er jo overflødige, Ondskapen råtner på rot. Og ingen bryr seg.
                                          Må si jeg skjønner Oslo-folket veldig godt jeg. Om jeg hadde hatt valget mellom Vif og Lyn selv så hadde jeg neppe vært særlig interessert i fotball.
                                          "Alltid blodsprengt"!
                                          Fong/Macho

                                          Even Nordlien

                                          Kommentar

                                          Working...