Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ulfpulf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2505

    Opprinnelig skrevet av xeR
    Kaggestad har vel tatt med de som satt på benken også...
    Det holder ikke. Fra http://vglive.no/#:rtt:1:match:10000520:
    Benken: Gudmund Kongshavn, Birger Madsen, Juan Fuenmayor, Mohammed Fellah, Stefan Strandberg.

    Gudmund Kongshavn er oppvokst i Bergen.
    Birger Madsen skal de få for, han kom opprinnelig fra Manglerud/Star.
    Juan Fuenmayor er oppvokst i Venezuela. Du trenger gir for å sykle derfra.
    Mohammed Fellah ble byttet inn og er alt telt med.
    Stefan Strandberg kom fra Mandalskameratene, moderklubben er Lyngdal.

    Ok, jeg skal la fire fra hele troppen i den siste kampen telle som "oppvokst i sykkel uten gir-avstand fra Valle".
    10 - 11 er piss og propaganda.

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Lillestrøm topphåndball vif 29-24.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        Klanen vil møte TUIL.


        Klanen er Norges mest kjente supporterklubb, og må nå nesten bøye seg i støvet for en av Norges minste supporterklubber.
        – Vi har sett en oppblomstring av supporterkulturen i Norge de siste årene og det er positivt. Tidligere var vi nesten alene, så all honnør til Tindfotingan og gratulerer med seieren, sier Knutsen.
        Fy faen for en idiot du er Espen!

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          Opprinnelig skrevet av ulfpulf
          Birger Madsen skal de få for, han kom opprinnelig fra Manglerud/Star.
          Sykle fra Valle Hovin opp til Manglerud uten gir? Høres svært slitsomt ut. Og Fellah er vel fra Holmlia? Kaggestad er rett og slett full av dritt. Sorry. Hold deg til Tour de France, o'sykkelguru!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av Emil B
            Klanen vil møte TUIL.




            Fy faen for en idiot du er Espen!
            Slapp av, de gjør seg bare klare til det forestående nedrykket - de møter TUIL i 2011.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Akkurat det der var vel ikke den eneste storslåtte prestasjonen i siste nr. av Josimar. Redaksjonen viser tydelig hvor deres sympatier ligger, og setter KFL på fjerde plass, bak klanen(etter min mening ikke engang blant topp tre lenger) og Bataljonen(selvsagt også bare tull, men bergenserne er i det minste bedre enn klanskallene). Men det er ikke det verste. De hadde også en seksjon med "lag du ikke visste du holdt med", hvor flerfoldige lag ble presentert med lag som samsvarte i historie, sosial sammensetning av supportere, geografi, etc. Lillestrøm ble sammenlignet med Marseille og Manchester City, med følgende imbesile undertekst:

              Lillestrøm - juksens hjemby(er det en by forresten?) og viljehandsens mekka. Ivar Hoff stilte til fotoshoot i mafiadress på åttitallet uten at noen leet et øyenbryn, Arild Sundgot bokser ballen i mål hver annen serierunde og ingen blir lenger overrasket om samtlige mål i en 4-2-forestilling på Åråsen egentlig ikke er over streken. Noen som husker Olympique Marseille? Eller Thaksin Shinawatra? Thaien som kjøpte Manchester City for så å bli tiltalt for korrupsjon? Eller Maradona? Hvis de skulle hatt noe med norsk fotball å gjøre, vet vi alle at de hadde endt opp på Åråsen. Uten skam, men med brylkremen i orden og den dobbeltspente dressen på plass.

              Gratulerer. Dere har nettopp fremvist subjektivitet på et alldeles latterlig nivå og dere har kommet med absurde beskyldninger om juks mot klubben som oftest og mest konsekvent utsettes for juks av såvel dommerstand som forbund. Ingenting henger på greip, og om det er ment å være morsomt må man bare få meddele at vi snakker skivebom. Det er helt greit at dere hater oss, men finn i det minste på noe nytt og med et snev av intelligens. Mine 79 kroner kan dere i alle fall kysse saftig farvel for all fremtid. Idioter, jeg kunne gjort det bedre selv.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Hjelpeløst, innsiktsløst og attpåtil skjemmet av skrivefeil. Er dette myntet på Big Brother-deltagere?

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Opprinnelig skrevet av Grusom B

                  Noen som husker Olympique Marseille? Eller Thaksin Shinawatra? Thaien som kjøpte Manchester City for så å bli tiltalt for korrupsjon? Eller Maradona? Hvis de skulle hatt noe med norsk fotball å gjøre, vet vi alle at de hadde endt opp på Åråsen. Uten skam, men med brylkremen i orden og den dobbeltspente dressen på plass.
                  Det her partiet er jo ganske artig. Det finnes en klubb i Norge som i särklasse assosieres med sleske mangemillionärer uten skam og moral, som öser penger inn i klubben. Den klubben holder IKKE til utenfor Oslos bygrenser. Enhver dirty investor i Oslo by har jo slengt penger ned i det hölet. Det er kun en klubb i Norge som kunne finne på å betale balkan-agenter hundretusener i cash. Korrupsjon er ikke engang et dekkende begrep.

                  Hva faen har forövrig Maradona med saken å gjöre? Om det gjelder knark-skandaler så sikter man igjen på feil blink.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Neida, Vif ble selvsagt sammenlignet med St. Pauli og Livorno. Kule bohemer, serru. Faens tull.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7080

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Neida, Vif ble selvsagt sammenlignet med St. Pauli og Livorno. Kule bohemer, serru. Faens tull.
                      Seriøst? Man skal ha drikki ganske betydelige mengder rødsprit for å få seg til å sammenlikne de æreløse konkursrytterne i blått med verdens kuleste kultklubb (Pauli) og fanebærerne for europeisk venstreside i Livorno. Faktisk vanvittig hvis noe sånt har kommet på trykk i en blekke som mener seg å være noe mer enn en subjektiv drittfanzine. Latterlig!
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        Spilte fotballtennis - brakk foten


                        Freddy dos Santos brakk foten på ferie i Sør-Afrika.
                        Resultatservice, nyheter, videoer og sendeplan for sport i radio og TV. Oppdater deg på sportsnyheter fra inn- og utland på NRK Sport.


                        Daaakaar..
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • rEPPA
                          *****istrator
                          • Nov 2003
                          • 3933

                          Opprinnelig skrevet av morten
                          Spilte fotballtennis - brakk foten
                          Han spillte sikkert lommetennis, og ble oppdaget av papir-hagen som tok en sklitakling, slik at at han brakk foten, fordi han ikke fikk være med.

                          Det går nemlig rykter om at de to har et seksuellt forhold, som martine er veldig missunnelig på.
                          www.kfl.no/debatt

                          Kommentar

                          • Robiwan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 603

                            Opprinnelig skrevet av rEPPA
                            Han spillte sikkert lommetennis, og ble oppdaget av papir-hagen som tok en sklitakling, slik at at han brakk foten, fordi han ikke fikk være med.

                            Det går nemlig rykter om at de to har et seksuellt forhold, som martine er veldig missunnelig på.
                            Ser virkelig ut som lommetennis han spiller på bilde over hverfall
                            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                            Kommentar

                            • rEPPA
                              *****istrator
                              • Nov 2003
                              • 3933

                              Opprinnelig skrevet av Robiwan
                              Ser virkelig ut som lommetennis han spiller på bilde over hverfall
                              Det er isopor-hagen som spiller lommetennis på han. Hendene har han jo i været.
                              www.kfl.no/debatt

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9453

                                Opprinnelig skrevet av rEPPA
                                Det er isopor-hagen som spiller lommetennis på han. Hendene har han jo i været.
                                Det er hendene til den kortvokste han pøker.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Har en vif-supporter på jobben som har initialenene: NAALA.

                                  Synes dette passer meget bra.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • rEPPA
                                    *****istrator
                                    • Nov 2003
                                    • 3933

                                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Har en vif-supporter på jobben som har initialenene: NAALA.

                                    Synes dette passer meget bra.
                                    Det burde du også poste i tråden som heter Navn som passer i jobben.
                                    www.kfl.no/debatt

                                    Kommentar

                                    • Macho-Morten
                                      Ikke KFL-styremedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 2687

                                      Eventuelt i en ny tråd som heter "Navn som passer til klubben/personen".

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Luftslottet som sprengtes??



                                        Vålerengas slagord i forbindelse med Martin Andresens overgang til klubben var «Ledende i Norden - Unike i Europa». For 2010 har Vålerenga-sjef Pål Breen et litt annet slagord «Bærekraftig økonomi - topp 4».

                                        Kommentar

                                        • Superstefan
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 2180

                                          Vålerenga ilagt 50 000 i bot

                                          14.12.2009 kl. 12:58 Kilde: © NTB
                                          Vålerenga Fotball må betale 50 000 kroner i bot etter at fansen brukte pyroteknikk etter kampen mot Lyn 20. september.
                                          PYRO SOM SVIR: Vålerenga må betale for fansens pyrofest under kampen mot Lyn tidligere i år. Foto: Scanpix

                                          Det ble tent fire bengalske lys og to knallskudd på tribunen der VIF-tilhengerne befant seg like etter at kampen var blåst av.

                                          VGDebatt:
                                          Norsk fotball er i vinterdvale, men debatten går videre på VGDs sider

                                          «I formildende retning har utvalget lagt vekt på at Vålerenga Fotball utvilsomt tar arbeidet med å avverge og bekjempe denne typen overtredelser meget alvorlig. Klubben har ikke lykkes helt med å få bukt med problemet, men utvalget legger vekt på det forebyggende arbeidet klubben gjør i forkant av arrangementene, herunder i samarbeid med politiet, for å minimere risikoen for denne typen overtredelser», heter det i en pressemelding fra Doms- og sanksjonsutvalget i Norges Fotballforbund.

                                          Vålerenga Fotball må betale 50 000 kroner i bot etter at fansen brukte pyroteknikk etter kampen mot Lyn 20. september.
                                          Fotograf Kreativ Kanaris

                                          KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                                          Kommentar

                                          Working...