Jeg ser at Nøff følger etter Nobelkomiteen ved å bruke gode intensjoner i vurderingene gitt.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Det som er litt moro, er at Vålerenga ikke bare er Luftslottet som sprengtes, de har også Jenta som lekte med ilden. Det som ikke er helt bra, er at hetsen vår her gjør oss til Menn som hater kvinner.Kommentar
-
Frankrike koser seg i VM i sommer og alle vet at de juksa seg dit. Innen fotballens høyeste, erkekonservative og korrupte kretser gjøres ikke en dritt med det. Faktum er at fotball er en herlig sport, grunnideen er verdens beste spill. Dessverre er sporten, både på landsbasis og verdensbasis, styrt av verdens størst dasser. Bare se på Blatter og Kåfjord, skulle man jobbet med slike fjols ville man jo bare irritert livet av seg rett og slett fordi de er så jævlig uintelligente.
Hyll Enga for at de tør å bruke pyro, de få gangene de har noe å feire.LSK Norges beste lagKommentar
-
OK, den var drøy. Respekter de i enga som tør å bruke pyro, klinger muligens riktigere.LSK Norges beste lagKommentar
-
Må undertegne spesialkontrakt
Alle ungguttene som er på eller hospiterer på Vålerengas A-lag må skrive under en kontrakt hvor de gir Loberto fullmakt til å kunne følge dem ekstra tett.Kanskje ringer jeg dem på kvelden, og hører jeg at det er høy musikk i bakgrunnen, så spør jeg dem hva de gjør og hvem de er sammen med.
Herlig tiltak, Loberto! Hehe!Kommentar
-
2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.Kommentar
-
Med tanke på alle utelivsstorhetene bydelsklubben har forstret, som f.eks Holm-brødrene, Glen Roberts og Freddy Dos, er det temmelig lattervekkende at man antar det kun holder med en mann for å holde styr på dagens ungdom."And I never thought this life was possible.
You're the yellow bird that I've been waiting for."
Bright Eyes - Poison OakKommentar
-
De kommer seg iallefall på kamp, og ringer ikke treneren sittende på et hardt arbeidende vannklosett for å melde avbud. At søplaspillerne slår en og annen feilpasning rett i beina på motstanderens spiss i fylletåka får så væreKommentar
-
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...s-3097698.html
2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.
Jeg hadde blitt fly forbanna om vi hadde gjordt noe lignende, feks signert MJ å lik kontrakt.03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...s-3097698.html
2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.Kommentar
-
Enda en etablert "stjerne" som ikke orker mer av forholdene på valle?
Might former D.C. United goalkeeper Troy Perkins return to the States after two years with Valerenga in Norway? That's what I am hearing.
*Following up on our exclusive report last night, goalkeeper Troy Perkins and his wife have been discussing a move back to the United States after two years in Norway, the Insider has learned. D.C. United, which is in the market for an experienced keeper, is aware of Perkins's desire to return to MLS but declined to comment on speculation that he could end up back in Washington.Kommentar
-
Aiaiai, der forsvant den beste spilleren deres. Uten Perkins hadde dem rykka ned i fjor, det er bombesikkert. Jævlig synd at dem har sluppet Bolthof, jeg har fantasert om ham som fast VIF-keeper i årevis. Andre tenker på damer og ser på porr, jeg ser for meg Bolthof i mål for VIF. De to kampene han spilte i fjor utgjorde til sammen 180 min. sammenhengende latterkrampe.
Blir jævlig grinete om dem slenger cash på bordet for Bugge. Han er vel det utvilsomt mest realistiske alternativet. Hvor penga skal komme fra? Døde og forhenværende grovt underbetalte indere i den persiske gulf fra åttitallet, selvsagt.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Kommentar
-
Kanskje Jarstein er aktuell. Han er vel ikke så interessert i å slite benken i Rosenborg nå når de har hentet AIK-keeperen.Kommentar
Kommentar