Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
I ytterste konsekvens er vel det i så fall greit.
a) Otto er i skrivende stund sannsynligvis nærmere tredjevalg enn førstevalg.
b) Han har forholdsvis høy lønn
c) André Hansens kontrakt går ut etter årets sesong. Om ikke Otto går, gjør Hansen det.
d) Perkins var seriens beste keeper, kun forbigått av nettopp Bugge. Otto er muligens omtrent innenfor topp ti, selv om han er stor på sitt beste. Hans beste er det imidlertid to sesonger siden sist vi så noe til. Dermed blir VIF svekket. Det er alltid bra.
e) Høgg huet av meg og erklær meg for teorijudas.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Mine drømmescenarioer er faktisk Bugge Pettersen, Espen Johnsen, eller Pavel Londak.
Alle tre har et høyt maksnivå, men de er også tabbebefengt til tusen. Bugge har hatt sin makssesong, og kommende sesong tror jeg han kommer til å falle tilbake til vanlig Bugge-nivå.
Espen Johnsen vet vi hvor vi har, eller så vet vi ikke det. Det er problemet hans. Spilte vel greit når han var i Godset, men var ikke i nærheten en førsteellever når han kom tilbake til RBK, dog mye på grunn av skader.
Pavel Londak, mannen med hockeysveisen har også et høyt maksnivå, men gjør de merkeligste brølere med jevne og ujevne mellomrom.
Ellers så har vel både Aafk og TIL tre keepere på kontrakt. Andreas Lie og Adin Brown er vel ute i kulden på Color Fantasy, og Sahlman og Kenny S. sliter med spilletid på Alfheim.
Uansett hva Vålerengen gjør så blir de kraftig svekket. Herlig!Kommentar
-
Da ser det ut som det blir retur til Norge for Lars Hirschfeld
Kommentar
-
Da ser det ut som det blir retur til Norge for Lars Hirschfeld
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...r-3102435.htmlKommentar
-
-
-
2. Bundesliga er nok noe bedre enn Tippeligaen. Rumenske ligaen vil jeg tro er på nivå med de skandinaviske ligaene. Tror nok dessverre dette blir en bra signering for söpla, om han holder samme nivå som forrige gang han var i Norge. På den andre siden kan han ha stagnert en del siden sist."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
2. Bundesliga er nok noe bedre enn Tippeligaen. Rumenske ligaen vil jeg tro er på nivå med de skandinaviske ligaene. Tror nok dessverre dette blir en bra signering for söpla, om han holder samme nivå som forrige gang han var i Norge. På den andre siden kan han ha stagnert en del siden sist.Kommentar
-
Du har et godt poeng, jeg skal innrömme det. Men med litt tid kan han nok ta steget tilbake til gamle höyder. Forhåpentligvis skjer ikke det. Forhåpentligvis klovner han til det og koster söpla et tosifra antall poeng i år. Denne signeringen kan dog slå flere veier, så jeg venter et lite år för jeg peker og ler."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
Kommentar