Dette er fra den eneste kampen han stod, fikk tydeligvis en mulighet for å se om han allikevel holdt mål i kampsituasjon. Inneholder bl.a. en klarering rett til motspiller som holder på å bli et spektakulært mål og en forferdelig utrusning i feltet som fører til baklengs. Og dermed ble han vel benket for godt. Fortsetter han slik i tippeligaen blir det moro, dette er Jamtfall-klasse.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Jeg mener Hirschfeld er en god keeper, dermed en god signering av enga.
Dette er fra den eneste kampen han stod, fikk tydeligvis en mulighet for å se om han allikevel holdt mål i kampsituasjon. Inneholder bl.a. en klarering rett til motspiller som holder på å bli et spektakulært mål og en forferdelig utrusning i feltet som fører til baklengs. Og dermed ble han vel benket for godt. Fortsetter han slik i tippeligaen blir det moro, dette er Jamtfall-klasse.
Så mye værre keeperspill mot Start i fjor... Betyr ingenting.Kommentar
-
Dette er en keeper med klasse, hva han ikke har fått bevise fra benken ett annet sted er uvesentlig... Tar utgangspunkt i at han blir årets spiller i enga, så får vi heller ta det som en bonus dersom han fortsatt kan kalles årets spiller etter tidenes baklengsskred dette året!!!Last edited by Folke; 19.01.2010, 17:58.Kommentar
-
Edit: Festlig å se søpla blir rundspilt av Follo på Tv2 Sumo. Sitat fra et unevnelig sted:uansett om det er treningskamp og at vi har et par innleide spillere trenger vi vel ikke bli rundtspilt av et nyopprykket adecco lag?
dette blir nok en ræva sesong...Last edited by reka; 19.01.2010, 19:55.Kommentar
-
80 - SLUTT! Kampen blåses av ti minutter før tiden, da Vålerengas treningstid kun er fram til kl. 18.00 i Vallhall.
Fra tr.kamp 18.1 mot Skeid (1-1). Sier vel litt...Kommentar
-
If he is the best of the 60 keepers they were offered within 2 hours of announcing Perkins' departure (kilde Aftenposten), then I dread to think how fucking bad the other 59 were.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
En ting kan vi fastslå med en gang: Hirschfeld har ihvertfall ikke blitt bedre enn han var sist vi så ham."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Jeg driter i hele VIF. Bakgårdslag som aldri kommer til å gjøre seg bemerket sportslig. Hvertfall ikke med positive fortegn. Hadde det ikke vært for et par talentfulle pakistanere ville klubben vært nede og kavet i Adecco igjen, der de hører hjemme.LSK Norges beste lagKommentar
-
Two Americans get free tickets for a Vålerenga game, but naturally they dont know how to get to Ullevål stadium.
Dont worry, assures a Norwegian. You can walk it from here. Carry on up the road and you will come to a junction. From there you will see everyone in Vålerenga jackets, scarves, etc. Whats important to remember here, is that you follow the shortest queue.
The shortest queue replies the first American. Surely you mean the longest queue he exclaims.
No, the shortest queue, replies the Norwegian. The big queue is for the poliklinikk.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
vif er visstnok på jakt etter Marcus Pedersen.
Fra det jeg selv så i treningskampen mellom Strømsgodset og Kongsvinger i LSK-hallen, så passer han hvertfall ypperlig inn personlighetsmessig. Makan til motbydelig, atal drittsekk er det heldigvis lenge mellom hver gang jeg opplever.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
vif er visstnok på jakt etter Marcus Pedersen.
Fra det jeg selv så i treningskampen mellom Strømsgodset og Kongsvinger i LSK-hallen, så passer han hvertfall ypperlig inn personlighetsmessig. Makan til motbydelig, atal drittsekk er det heldigvis lenge mellom hver gang jeg opplever.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Arrogant eller ikke, han er ihvertfall en talentfull spiller som gladelig ofrer fortenner for lagets del. Få spillere på hans alder er så tøffe i spillet sitt. Forøvrig kan søpla se langt etter signaturen hans. De har høyst to-tre mill å handle for, og sånn sett har Godset mer å tjene på å beholde ham. Såvidt jeg har forstått følges han også av engelske klubber. Om rottene hadde solgt moa hadde dem kanskje hatt råd, men det toget har gått. Forhåpentligvis forsetter moa nedturen, og blir dermed uaktuell for noen stor overgang i neste overgangsvindu. Det blir han forsåvidt uansett. Kontrakta går ut etter sesongen, noe som senker markedsverdien brutalt. Herlig å se søpla søle bort det tosifra antallet millioner de kunne fått da hypen var på topp."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
Kommentar