Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kimmern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2005
    • 1174

    For å si det sånn: I år er det VÅR tur til å vinne på Åråsen!!!! :evil::evil::twisted::twisted:

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av Emil B
      Er litt tidlig å slakte søpla 2. februar. Men alltid gøy at de taper. Jeg tror de blir nr 14, 15 eller 16.
      Det er aldri feil, for tidlig eller for sent å slakte søpla - det er alltid ting ved søpla som skal og bør slaktes :mrgreen:

      Kommentar

      • Eikrem
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2004
        • 119



        Det stemmer, det. Hva er det med Klanen, kommer de til å spørre. Men vi kan ikke reise til Sandefjord onsdag klokka 16. De fleste av oss jobber, faktisk. Det er nesten så man håper på en fullstendig økonomisk kollaps. Sånn at Tippeligaen ikke blir interessant for TV lenger.
        Løgn!

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Er du klar over hvor mye trafikk det er på plata lillelørdag ettermiddag? For ikke å snakke om alle som vil ha intimmassasje rett etter en hard dag på jobben?

          Kommentar

          • merch
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2007
            • 938

            Etter å ha vokst opp på betongtribunen i Stjernehallen må jeg si det var deilig å høre at Stjernen slo VIF Hockey 5-2 i dag
            lønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
            sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              En uke gammel, men vel verdt et innlegg.

              Martin Andresen, (15 millioner til Brann → gratis til rennesteinen) går ut mot (unge) bosmannspillere i forbindelser med deres egne forsøk på å forhandle ny kontrakt med Mohammed Abdellaoue, en spiller som ble hentet på bosmann fra Skeid, riktignok med en raus 10 % videresalgsklausul som de risikerer ikke å få bruk for siden gutteklubben nektet å selge til Groningen for i overkant av 30 millioner (!).



              Som engelskmennene sier: You couldn't make it up.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • reka
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Aug 2005
                • 13277

                Mye moro blant søplafansen om dagen - fra den tre uker gamle "Moa i fire nye år!" hvor alle apene trodde pølsepapiret var undertegnet, til dagens "Utakknemlige gnom! La ham spille på 2. laget"

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Det er en gledes dag når VIF søler ut masse penger over 4 år på en såpass ussel og svak spiss som Mohammad Whatshisname. Fryd.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • kimmern
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2005
                    • 1174

                    er det noen som bør holde kjeft så er det martine

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      Opprinnelig skrevet av Kimito
                      En uke gammel, men vel verdt et innlegg.

                      Martin Andresen, (15 millioner til Brann → gratis til rennesteinen) går ut mot (unge) bosmannspillere i forbindelser med deres egne forsøk på å forhandle ny kontrakt med Mohammed Abdellaoue, en spiller som ble hentet på bosmann fra Skeid, riktignok med en raus 10 % videresalgsklausul som de risikerer ikke å få bruk for siden gutteklubben nektet å selge til Groningen for i overkant av 30 millioner (!).



                      Som engelskmennene sier: You couldn't make it up.
                      Better than that:

                      Celtic had a scout at La Manga. The papers put two and two together and his agents no doubt promoted the "Moa to Celtic" story. Assistant manager Mark Venus was quoted in the Glasgow Herald as saying "Who? He's not one on our radar and no-one who could contribute something to the squad in general".

                      Moa... the one trick fucking pony that he is.

                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • OppsalKanari
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Mar 2008
                        • 1881

                        "Panzer" som takker for seg etter "fem fantastiske år" i Søpla.

                        Nei Eirik. Det var en fryd for meg å se det alle siste "fantasktisk året" du hadde med rusmisbrukene, særlig mot "kvalitetsspisser" som Everton, Bernt Hulsker og Kim Holmen.
                        Nå bosatt på Rasta !!!!!

                        Alltid Celtic og LSK

                        Kommentar

                        • kimmern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2005
                          • 1174

                          det er dukket opp en "Kan denne narrehatten få flere tilhengere enn Lsk..."

                          jeg klarte ikke sitte stille og snekret sammen denne gruppa:

                          Log på Facebook for at starte med at dele og komme i kontakt med dine venner, din familie og folk, du kender.



                          JOIN JOIN!!

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Herlig at vif brenner av 12 mill på en middelmådig spiss som moa på 3 år.Lurer på hva resten av spillerene tenker nå.I en tid hvor resten av fotball Norge sparer penger spyr vif ut en hel haug på en ræva spiller som har spilt 2 bra kamper på 3 år .

                            Kommentar

                            • CFD
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2319

                              Det er som enda mer artig er at de hadde et konkret bud på Moa på en eventyrlig sum ,men mente at det var bedre for han å være i VIF for å utvikle seg.. Han utvikler seg sikkert som de fleste som kommer til VIF med friskt mot og ender opp som alkoholiserte bohemer.
                              Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                              Kommentar

                              • kimmern
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jun 2005
                                • 1174

                                hvordan søpla, som ikke har råd til å hente/kjøpe spillere(ifølge tabloidene vell og merke) har råd til å betale fantasilønn er et spørsmål jeg stiller meg. denne moa går ifra det ene øyeblikket til å åpent si at han vil vekk, til nå å si at han ønsker aller mest å være i søpla og han elsker klubben over alt etc. moneytalks ja.. det sier vel alt om ambisjonene hans også. passer meg fint at han råtner bort i søpla sammen med alle de andre rottene.

                                Kommentar

                                • Green Goblin
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Mar 2010
                                  • 24

                                  Hvem bryr seg egentlig så lenge de bruker masse penger på å ikke forsterke laget. Det hadd vært mer bekymringsfullt om de plutselig hadde hatt 12 miller å bruke på en ny og GOD spiller... Enga kjører mot grøfta i høy hastighet!!!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    Desverre så har de en viss Fredriksen i ryggen som redder de fra sumpa hvert år.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Etter at jeg har fyllt ut alle kampene i tippekonkurransen, så kan jeg ikke forstå hvordan vif skal overleve i år. Ga de under 20 poeng, og det var bare for å være "snill". ;-)

                                      Kommentar

                                      • Green Goblin
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Mar 2010
                                        • 24

                                        Det er slett ikke umulig at de tar steget ned. Med så mange unge nøkkelspillere trenger de en god start og de åpner mot Viking, Stabæk og RBK. Det kan fort gi 0 poeng etter 3 kamper, og da kan det bli hett under beina på Martin alt i begynnelsen av april. DEt er ihvertfall ingen grunn til å tro at de skal bli vesentlig bedre enn de var i fjor etter det de har prestert i vinter.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Moa - Moa - Moa !!
                                          1 mill + 1 mill + 1 mill :-)

                                          Kommentar

                                          Working...