Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
He he så du Nordvik i fjor når han løp rundt som en hodeløs kylling? Så du når han ødela for søpla i semifinalen mot Molde?Kommentar
-
Mange landskamper på aldersbestemte lag, men også en spiller som har til gode å overbevise på TL-nivå. Gjorde en forferdelig figur i søpla i fjor, og ble ofte reddet av sine mer erfarne kolleger (som i år har kommet seg vekk fra den synkende skuta). Kjent for sin hurtighet og samtidig avhengig av denne fordi han ikke klarer å plassere seg riktig. 22 år uten å ha en sjanse på å spille seg inn på RBK-laget. Tror Nordvik skal være veldig glad for at søpla regner spillere som "talenter" frem til de er 25.Kommentar
-
Kommentar
-
Nordvik blir sikkert en grei spiller han, men noen kjempeforsterkning er han neppe. Gutten når ikke Ringstad til leggene en gang og er 4(?) år eldre.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
VG Tips:
Tipper en 8. plass i for Søpla i år. Mye morsømt innhold men min favoritt er...
"Fellah har den beste pasningsfot i TL"
And time for one more
Under Angrep
Rating 4. "Moa på sitt aller beste nesten et angrep alene. Smart og målfarlig"Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Jeg tror desverre VIF havner høyere opp enn nummer 8. Mange av de unge som spilte ifjor har blitt eldre og smartere og mer stabile. Det er ikke snakk om noe topplag ,men jeg tror VIF holder på å bygge et ungt lag med mange spillere som kan bli gode. Blir dette flyt så blir de farlige.
Men jeg gleder meg til vi kommer til å rundspille demTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Jeg tror desverre VIF havner høyere opp enn nummer 8. Mange av de unge som spilte ifjor har blitt eldre og smartere og mer stabile. Det er ikke snakk om noe topplag ,men jeg tror VIF holder på å bygge et ungt lag med mange spillere som kan bli gode. Blir dette flyt så blir de farlige.
Men jeg gleder meg til vi kommer til å rundspille demKommentar
-
For å være helt ærlig - hva har Vålerengen å vise til av spillere? Noen ungutter hvor ett par er gode og har potensiale. Noen eldre karer hvor enkelte kan gjøre det godt til tider. Synes det ser ganske dårlig ut for Vålerengen. Tror dem kommer til å ligge der LSK lå i 09. Seriøst mener jeg dem er potensiell nedrykkskandidat.Kommentar
-
Det var en gang en Vålerenga Supporter, en LSK supporter , Brann supporter og en Lyn supporter som sto ved kanten av et stort fjell, så sa Brann supporteren dette gjør jeg for brann og hoppet utenfor fjellet, også kom Lyn supporteren og sa dette gjør jeg for Lyn og hoppet utenfor fjellet, også kom LSK supporteren og s...a dette gjør jeg for LSK og dyttet VIF supporteren utenfor fjellet.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar