Lagt til 4 minutter i Tønsberg. Kom igjen Tønsberg!!!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
For en sjelden gangs skyld skulle jeg ønske jeg hadde flere bekjente klansaper!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg hadde gleden av å oppleve denne kampen fra tribuneplass da jeg er bosatt i Tønsberg. :-) 1. omgangen var legendarisk, og jeg koste meg med ansiktene til vif supporterne som etterhvert satte seg ned underveis i omgangen.
Sikker fugla seier, og vif tap.
Kan det bli bedre!?Kommentar
-
Kan forøvrig legge til at en sjarmerende gjeng fra klanen sto igjen og trampet istykker en del stoler. Satser på at NFF følger opp lista de la seg på ved å bøtelegge oss med 40000 etter cupfinalen. Dette var ikke seter som ble tråkket istykker ved at noen litt overvektige fotballsupportere i jubelrus hoppet på de, men vandalisme. :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
VIF møter Barcelona til treningskamp på Ullevaal. Har vært innom vif-fotball.no for å fiske ut billettprisene for dere som er interesserte:
PRISER
Bendit Øvre (felt 228): kr. 295,- inkl. billettgebyr. (kun for medlemmer av Klanen eller klubben – kjøpes i Sjappa)
VG Nedre/Bendit Nedre: kr. 495,- inkl. billettgebyr
VG Øvre: kr. 495,- inkl. billettgebyr
Resten av Bendit-tribunen: kr. 495,- inkl. billettgebyr (ståplasser)
Hafslund Øvre/Nedre og Postbanken Øvre/Nedre: kr. 595,- inkl. billettgebyrKommentar
Kommentar