Hvorfor skulle noen være interesserte i å se på søpla??
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
VIF møter Barcelona til treningskamp på Ullevaal. Har vært innom vif-fotball.no for å fiske ut billettprisene for dere som er interesserte:
PRISER
Bendit Øvre (felt 228): kr. 295,- inkl. billettgebyr. (kun for medlemmer av Klanen eller klubben – kjøpes i Sjappa)
VG Nedre/Bendit Nedre: kr. 495,- inkl. billettgebyr
VG Øvre: kr. 495,- inkl. billettgebyr
Resten av Bendit-tribunen: kr. 495,- inkl. billettgebyr (ståplasser)
Hafslund Øvre/Nedre og Postbanken Øvre/Nedre: kr. 595,- inkl. billettgebyr
2: Å "reklamere" for en søplakamp er enda værre.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Husker vi spilte mot Man Utd på Åråsen, og selvom det ville vært urealistisk nå ift hva det koster, og hva man får inn på Åråsen av tilskuere og inntekter, så finnes det andre populære lag som ville vært rimeligere som f.eks Leeds som skal spille mot Lyn på Bislett 2 dager før Barcelona kommer.
Jeg skammer meg over at vif tjener penger på meg, men jeg lar ikke sjansen til å se Hæstad og Fellah bli overspilt av Xavi, Iniesta og forhåpentligvis Fabregas gå fra meg. :-)Kommentar
-
Aldri i verden om jeg drar å ser en VIF-kamp av annen grunn en å støtte sportsklubben.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hvem sier at de kommer til å tjene noe på denne kampen. De har nok betalt en goood slump pessetasser for å få dem dit og regnet med utsolgt stadion. Dessuten stikker vel sponsorene og UBC av med 4-5000 plasser. Slet ikke Lyn med å få det i pluss da de møtte Manschester U her for noen år siden.
Helt greit for meg at ikke LSK driver med den slags risikosportPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Her fremstår vpn som hyklere.Kommentar
-
Burde vel vært mulig for LSK å få hentet inn attraktiv motstand uten at det skal koste skjorta? For eksempel Fulham burde vel kunne dra noen tilskuere til Åråsen. Finalist i Europacupen, og ikke minst Lillebror i stallen. Samtidig ikke et av de mest hypede lagene.
Ellers har vel gamle klasiske lag som Leeds en stor tilhengerskare i Norge.Knurr...Kommentar
-
Burde vel vært mulig for LSK å få hentet inn attraktiv motstand uten at det skal koste skjorta? For eksempel Fulham burde vel kunne dra noen tilskuere til Åråsen. Finalist i Europacupen, og ikke minst Lillebror i stallen. Samtidig ikke et av de mest hypede lagene.
Ellers har vel gamle klasiske lag som Leeds en stor tilhengerskare i Norge.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
I god klansånd er det vel her i virkeligheten snakk om en liten punktering på et av hjulene?
Kommentar
-
Ellers har vel gamle klasiske lag som Leeds en stor tilhengerskare i Norge.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Leser på VGD at Barca kommer uten sine kvartfinaleklare VM-spillere til Oslo, dvs uten Messi, Xavi, Iniesta, Puyol, Pique, Villa, Busquets, Valdes og Dani Alves. Marquez (røk i åttendelsfinalen) er også høyst tvilsom, i tillegg til at Henry og Yaya Toure jo er på vei bort.
Det ser ut som om Barca kommer til Oslo med kun én spiller folk har hørt om, og det er Zlatan. Han er riktignok god, men Zlatan alene gjør ikke reservelaget til Barcelona til noe mer enn et reservelag. Den mannen har vel for øvrig for vane å melde forfall til kjipe kamper, så vi får se om han kommer.
Artig at Enga lurer sine egne supportere til å betale en formue for å se reservelaget til Barcelona. "Alle stjernene kommer", sa dem. Yeah right.Kommentar
Kommentar