Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    Vel, Ujah fikk ikke kontrakt. Med Nosa vurderte de hvorvidt de skulle gi ham kontrakt eller ikke. Frem til helgenen Bjarmann reddet hans sjel fra evig lidelse på forblåste treningsfelt på Valle.
    Stemmer det. Søpla brukte 4 uker på å bestemme seg om 1 mill for Nosa var et godt kjøp.

    Bare å gratulere søpla. Er jævelig glad for at han ikke herjer på midtbanen dems i år.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Frank Grønlund hadde Moa på blokka allerede i 2005. Husker de snakka om han på Åråsen da. De hadde muligheten, men tok den ikke. Moa har vel og vært på prøvespill hos oss. Vår egen feil, ikke noe mer å si om den saken.

      Kommentar

      • andersmm
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2006
        • 5764

        Opprinnelig skrevet av sniper
        Frank Grønlund hadde Moa på blokka allerede i 2005. Husker de snakka om han på Åråsen da. De hadde muligheten, men tok den ikke. Moa har vel og vært på prøvespill hos oss. Vår egen feil, ikke noe mer å si om den saken.
        Jeg mener å huske at han både var i sökelyset under Uwe og Uday. Men kun på prövespill under Uday. Eller? Mulig jeg blander ham med broren.
        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

        Kommentar

        • CocaJerry
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av andersmm
          Jeg mener å huske at han både var i sökelyset under Uwe og Uday. Men kun på prövespill under Uday. Eller? Mulig jeg blander ham med broren.
          Han ville jo helst til møkkalaget alikevel, møkkamann.

          Kommentar

          • Folke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2008
            • 5955

            Opprinnelig skrevet av sniper
            Frank Grønlund hadde Moa på blokka allerede i 2005. Husker de snakka om han på Åråsen da. De hadde muligheten, men tok den ikke. Moa har vel og vært på prøvespill hos oss. Vår egen feil, ikke noe mer å si om den saken.
            Da slapp vi å ha han på laget...
            Og nå slipper vi å se han score mot laget i våre hjerter, samt at enga får lite penger igjen for han til å bruke på andre ting! Gjelder å se det positive i alt veit du ;-)

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              - Moa går til kaosklubb



              Lista over profilerte spillere som vil vekk fra Martin for enhver pris begynner å bli lang. Hvorfor reiser en fyr som Kompis - kaptein på laget - vekk fra landslagsdiskusjonen til en nokså grå klubb i Danmark? Med så lite til overs for klubben at han driter i hva de sitter igjen med? Neste kaptein Troy Perkins - mannen som i forifjor kunne tenke seg å bosette seg for godt i Norge - "må" plutselig hjem fordi kona ikke snakker norsk - tidligere hadde bl.a. Feyenoord vært på banen uten at søpla løftet en finger for karriéren hans... Går ut fra at kona ville lært seg nederlandsk på et blunk. Ellers har jo klansyndlinger som Wæhler og Pampers gitt gass ut døra - neppe for fetere lønninger eller større muligheter. Tror det er stormannsgalskap over en lav sko på Valle. Regner med at Pep Guardiola fikk en koffert med klær frastjålet under sitt kortvarige norgesopphold, en patetisk kloning av ham er iallefall å finne på sidelinja i eliteserien.
              Last edited by reka; 18.08.2010, 22:52.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Tor-Kristian Karlsen treffer spikern på hodet.

                - Hva tenker du om klubbvalget hans?

                - Hvis jeg har forstått det riktig, var det ikke mange andre klubber inne i bildet. Dermed var valget å bli i Vålerenga, eller å tjene tre ganger så mye penger i en bedre liga med 45 000 tilskuere på tribunen hver hjemmekamp...

                Tor-Kristian Karlsen advarer på sin side mot å tro at spissen er verdt flere titalls millioner kroner.

                - Han har fortsatt til gode å bevise noe stor på landslagsnivå, det er først nå han har en plass i startelleveren. Han har ikke gjort noe i europacupsammenheng, og han er ikke et kjent ansikt på aldersbestemte landslag. Da har man ikke bevist noe som helst, sier Hannover-kjenneren.


                Føler han setter litt perspektiv i en sak som har vært prega av hylekor fra tullinger som mener han burde går til Barca for 100 mil.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Nå er de visst ute etter Angan. Joda, mange bra kvaliteter der, men med Angan og Shelton offensivt blir det gøy å telle antall mål vs antall sjanser for bydelslaget fremover.

                  Tipper salget av valium får en solid opptur i hovedstaden fremover.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9453

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Nå er de visst ute etter Angan. Joda, mange bra kvaliteter der, men med Angan og Shelton offensivt blir det gøy å telle antall mål vs antall sjanser for bydelslaget fremover.
                    Jeg nøyer meg med å telle antall langskudd vi skårer på

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      Just to compare:

                      LSK fikk 15 mil for Runar Normann fra Coventry.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Fra en av de talløse artiklene: "Tysklands 11. største by har med litt over en halv million innbyggere over 40.000 tilskuere på hver kamp"

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764



                          Söpla-produkt ass.
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • *46*

                            Lest på Facebook:

                            IKKE bli med i en gruppe som sirkulerer på Facebook med tittelen vålerenga idrettsforening. Denne gruppen er startet av urbane oslofolk som bare vil lure inn i skummle strøk i oslo, og spesielt et horehus som de kaller fotballbane!!!
                            Vær så snill og sett dette som din status en times tid og spre info (på oppfordring fra politiet)

                            Kommentar

                            • sigurdsen
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 1820

                              En VIF-supporter, en LSK-supporter og en RBK-supporter sitter i en pub.
                              Alle stirrer bort på en mann som sitter alene på et bord borte i kroken.
                              Det er noe veldig kjent med han, men ingen av dem kjenner ham igjen.
                              De stirrer og stirrer helt til LSK-supporteren plutselig utbryter:
                              "Herregud, det er jo Jesus!"

                              Joda, der satt Jesus med en halvliter.
                              Fulle av glød spanderer de hver sin øl på ham, en Ringnes, en Frydenlund og en Dahls.
                              Jesus smiler, tar imot halvliterne og nyter dem en etter en.
                              Når han er ferdig, reiser han seg og går bort til de tre mennene.

                              Han strekker ut handa mot Lsk-supporteren og takker ham for Frydenlund'en.
                              Når det er gjort roper LSK-supporteren av begeistring:
                              "Herregud, gikta jeg har hatt i 10 år er borte! Dette er et mirakel!"

                              Jesus tar så RBK-supporteren i handa og takker for den friske halvliteren fra Dahls.
                              Når han slipper taket, er RBK-supporteren nærmest i sjokk:
                              "Utrolig, ryggplagene min er helt borte! Dette er også et mirakel!"

                              Jesus snur seg deretter mot VIF-supporteren som velter stoler og bord for å komme seg unna.
                              "Hva er galt?" spør Jesus.
                              "Ha deg vekk!" roper VIF-supporteren, "Jeg er på uføretrygd!"

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                En mann i vif-drakt ble funnet omkommet på bunnen av Nitelva. Da han omsider ble brakt i land gjorde redningsmannskapet store øyne: Han hadde store svarte dildoer i både rompa og munnen, var tungt sminket og hadde en død kylling tredd nedover staken. Heldigvis fikk redningsmannskapet raskt fjernet vif-trøya før familen ble offentlig ydmyket.
                                Last edited by reka; 23.08.2010, 16:39.

                                Kommentar

                                • Håkon Henriksen
                                  Administrator
                                  • Nov 2003
                                  • 6411

                                  IKKE bli med i en gruppe som sirkulerer på Facebook med tittelen "Vålerenga fotball". Den gruppen er startet av søppelkjørere og små tykke menn med masse tattoveringer som vil lure deg til Ullevål, derifra vil de lure deg ned på Plata. De hevder de egentlig er fra Oslo, men sannheten er at de fleste av dem er folk med rare politiske syn fra Toten og lignende steder....
                                  Håkon Henriksen
                                  -
                                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                  -
                                  ALT FOR FUGLA

                                  Kommentar

                                  • sniper
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 5254

                                    Denne tråden begynner å bli patetisk. Også biter den der det gjør mest vondt hele tiden!

                                    Kommentar

                                    • BlodigHøne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2007
                                      • 729

                                      Sånn går det når man ikke har egen stadion:

                                      Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                                      That went wherever I... did go!

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Opprinnelig skrevet av BlodigHøne
                                        Sånn går det når man ikke har egen stadion:

                                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10017784
                                        Jer er imponert over at de kommer ut med det nå etter en seier, istedet for å spare det til de har tapt en kamp de har tapt slik at de hadde hatt en dårlig unnskyldning for at Doffen og co ikke leverte sambafotball i beste barcelonaånd.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          Opprinnelig skrevet av sniper
                                          Denne tråden begynner å bli patetisk. Også biter den der det gjør mest vondt hele tiden!
                                          Denne tråden gir meg styrke til å komme meg igjennom en vond periode.

                                          Kommentar

                                          Working...