Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Frank Grønlund hadde Moa på blokka allerede i 2005. Husker de snakka om han på Åråsen da. De hadde muligheten, men tok den ikke. Moa har vel og vært på prøvespill hos oss. Vår egen feil, ikke noe mer å si om den saken.Kommentar
-
Jeg mener å huske at han både var i sökelyset under Uwe og Uday. Men kun på prövespill under Uday. Eller? Mulig jeg blander ham med broren."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kommentar
-
Og nå slipper vi å se han score mot laget i våre hjerter, samt at enga får lite penger igjen for han til å bruke på andre ting! Gjelder å se det positive i alt veit du ;-)Kommentar
-
- Moa går til kaosklubb
Lista over profilerte spillere som vil vekk fra Martin for enhver pris begynner å bli lang. Hvorfor reiser en fyr som Kompis - kaptein på laget - vekk fra landslagsdiskusjonen til en nokså grå klubb i Danmark? Med så lite til overs for klubben at han driter i hva de sitter igjen med? Neste kaptein Troy Perkins - mannen som i forifjor kunne tenke seg å bosette seg for godt i Norge - "må" plutselig hjem fordi kona ikke snakker norsk - tidligere hadde bl.a. Feyenoord vært på banen uten at søpla løftet en finger for karriéren hans... Går ut fra at kona ville lært seg nederlandsk på et blunk. Ellers har jo klansyndlinger som Wæhler og Pampers gitt gass ut døra - neppe for fetere lønninger eller større muligheter. Tror det er stormannsgalskap over en lav sko på Valle. Regner med at Pep Guardiola fikk en koffert med klær frastjålet under sitt kortvarige norgesopphold, en patetisk kloning av ham er iallefall å finne på sidelinja i eliteserien.Last edited by reka; 18.08.2010, 22:52.Kommentar
-
Tor-Kristian Karlsen treffer spikern på hodet.
- Hva tenker du om klubbvalget hans?
- Hvis jeg har forstått det riktig, var det ikke mange andre klubber inne i bildet. Dermed var valget å bli i Vålerenga, eller å tjene tre ganger så mye penger i en bedre liga med 45 000 tilskuere på tribunen hver hjemmekamp...
Tor-Kristian Karlsen advarer på sin side mot å tro at spissen er verdt flere titalls millioner kroner.
- Han har fortsatt til gode å bevise noe stor på landslagsnivå, det er først nå han har en plass i startelleveren. Han har ikke gjort noe i europacupsammenheng, og han er ikke et kjent ansikt på aldersbestemte landslag. Da har man ikke bevist noe som helst, sier Hannover-kjenneren.
Føler han setter litt perspektiv i en sak som har vært prega av hylekor fra tullinger som mener han burde går til Barca for 100 mil.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå er de visst ute etter Angan. Joda, mange bra kvaliteter der, men med Angan og Shelton offensivt blir det gøy å telle antall mål vs antall sjanser for bydelslaget fremover.
Tipper salget av valium får en solid opptur i hovedstaden fremover.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Just to compare:
LSK fikk 15 mil for Runar Normann fra Coventry.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Lest på Facebook:
IKKE bli med i en gruppe som sirkulerer på Facebook med tittelen vålerenga idrettsforening. Denne gruppen er startet av urbane oslofolk som bare vil lure inn i skummle strøk i oslo, og spesielt et horehus som de kaller fotballbane!!!
Vær så snill og sett dette som din status en times tid og spre info (på oppfordring fra politiet)Kommentar
-
En VIF-supporter, en LSK-supporter og en RBK-supporter sitter i en pub.
Alle stirrer bort på en mann som sitter alene på et bord borte i kroken.
Det er noe veldig kjent med han, men ingen av dem kjenner ham igjen.
De stirrer og stirrer helt til LSK-supporteren plutselig utbryter:
"Herregud, det er jo Jesus!"
Joda, der satt Jesus med en halvliter.
Fulle av glød spanderer de hver sin øl på ham, en Ringnes, en Frydenlund og en Dahls.
Jesus smiler, tar imot halvliterne og nyter dem en etter en.
Når han er ferdig, reiser han seg og går bort til de tre mennene.
Han strekker ut handa mot Lsk-supporteren og takker ham for Frydenlund'en.
Når det er gjort roper LSK-supporteren av begeistring:
"Herregud, gikta jeg har hatt i 10 år er borte! Dette er et mirakel!"
Jesus tar så RBK-supporteren i handa og takker for den friske halvliteren fra Dahls.
Når han slipper taket, er RBK-supporteren nærmest i sjokk:
"Utrolig, ryggplagene min er helt borte! Dette er også et mirakel!"
Jesus snur seg deretter mot VIF-supporteren som velter stoler og bord for å komme seg unna.
"Hva er galt?" spør Jesus.
"Ha deg vekk!" roper VIF-supporteren, "Jeg er på uføretrygd!"Kommentar
-
En mann i vif-drakt ble funnet omkommet på bunnen av Nitelva. Da han omsider ble brakt i land gjorde redningsmannskapet store øyne: Han hadde store svarte dildoer i både rompa og munnen, var tungt sminket og hadde en død kylling tredd nedover staken. Heldigvis fikk redningsmannskapet raskt fjernet vif-trøya før familen ble offentlig ydmyket.Last edited by reka; 23.08.2010, 16:39.Kommentar
-
IKKE bli med i en gruppe som sirkulerer på Facebook med tittelen "Vålerenga fotball". Den gruppen er startet av søppelkjørere og små tykke menn med masse tattoveringer som vil lure deg til Ullevål, derifra vil de lure deg ned på Plata. De hevder de egentlig er fra Oslo, men sannheten er at de fleste av dem er folk med rare politiske syn fra Toten og lignende steder....Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Denne tråden begynner å bli patetisk. Også biter den der det gjør mest vondt hele tiden!Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar