Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Fra VG debatt:

    johniboy96Innlegg: 291
    18.02.11 14:49
    Del


    Thhomas: Hirsfeld - dos Santos, Muri, Strandberg, Nouri - Hæstad, Haidar - Singh - Zajic, Berre, Shelton



    Takk! Dette skal jeg sette penger på, nå de stiller så sterkt!

    ---

    johniboy96Innlegg: 291
    18.02.11 14:52
    Del


    Thomas1969: Er det noe sted du kan spille på denne kampen mener du?



    Jeg spiller på UNIBET får 1,25 i odds, skal sette 2000 på dette.


    --


    Thomas1969Innlegg: 409
    18.02.11 18:53
    Del

    2-2..!! Ikke mulig!!

    Upassende innlegg?
    Godt innlegg Svar

    ----





    johniboy96Innlegg: 291
    18.02.11 18:54
    Del
    saatan
    Snakk om idiot. Søpla var forøvrig latterlig dårlige i kampen mot Skeid.
    Last edited by reka; 18.02.2011, 20:23.

    Kommentar

    • *46*

      Helvete sier jeg også - NAV må nok ut med matbonger på mandag... En vinn - tap situasjon for oss andre.

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        Opprinnelig skrevet av morten
        SINT: Spillerutvikler Geir Frigård i Akershus fotballkrets er forbannet på Vålerenga etter at tre 10-åringer har gått fra Hvam IL til Osloklubben. Langt over grensen, sier han. Frigård mener Vålerenga selv burde sagt nei til spillerne. FOTO: ROAR GRØNSTAD

        10-åringer til Vålerenga

        Spillerutvikler Geir Frigård i Akershus fotballkrets er fly forbannet på Vålerenga som nylig har hentet tre tiåringer fra Nes. Fotballforbundet mener Oslo-klubben ikke har brukt sunn fornuft.

        http://www.rb.no/lokal_sport/article5495123.ece
        Det overrasker vel ingen at Vålerenga driver på slik, klubben som er villig til å selge både den skitne, stinkende alkistoeren og den avdanka NAV-bestemora si for å oppnå noe som likner på suksess.
        At NFF bekrefter hva Frigård sier er vel rimelig greit. Tiåringer, da går de altså i fjerde klasse eller noe sånt. Da bør man ikke utsettes for pendling inn til drabanthelvetet på skitneste østkant, ghetto, søppelfolk, psykopater og barneskjendere som Martin Andresen. Trøste og bære. Fotballen er på avveie.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Står dårlig til på Valle mot seriestart: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle193219.ece

          En liten gladsak nederst. Lars Iver Strand trener for fullt.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Står dårlig til på Valle mot seriestart: http://fotball.aftenposten.no/elites...icle193219.ece

            En liten gladsak nederst. Lars Iver Strand trener for fullt.
            Lurer på når VIF rykker ned igjen. Skjer jo sånn ca. hvert 5. år, da er det vel snart på tide igjen.
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • rælingen kanaris
              Kaptein Reketråler
              Myklebust Light
              • Jul 2005
              • 1446

              Sist gang fugla tok medalje, var Vif i 1. div... 11 år siden sist de rykka ned sist, forøvrig med Uday som trener, og 10 år siden forrige medalje i serien for fugla.. på tide med begge deler igjen mao...
              Custodes
              I med og motgang

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                Sist gang fugla tok medalje, var Vif i 1. div... 11 år siden sist de rykka ned sist, forøvrig med Uday som trener, og 10 år siden forrige medalje i serien for fugla.. på tide med begge deler igjen mao...
                2001 var en strålende sesong. Kun RBK's hemningsløse sommerkriseshopping hindret det som ville vært et meget fortjent seriegull.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Blir kvalm ass:

                  Celina inn i søpla!

                  Kommentar

                  • ErikB
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 360

                    Ha ha, de folkelige bohemene fra østkanten...
                    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Æsj. Hun får jeg jo ikke boikotta. Kjøper ingen av produktene hennes uansett...

                      Da får kanarifrøknene stå for nedgang i regnskapstallene til Celina.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2505

                        Heier alltid på kjærestens lag

                        Heia Molde! Nei, Rosenborg! Eller var det kanskje Vålerenga..? Celina Midelfart er kjæreste-supporter!

                        Kommentar

                        • OppsalKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2008
                          • 1881

                          Det som jeg så i kveld ift. Søpla.

                          Jeg så stallen til VIF i kveld. Ikke bra nok for gul i år. Laaaaaaaaangt ifra bra nok.
                          Nå bosatt på Rasta !!!!!

                          Alltid Celtic og LSK

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            Opprinnelig skrevet av ErikB
                            Ha ha, de folkelige bohemene fra østkanten...
                            Gjennomkorrupte jævler. For velinformerte sjeler er ondskapens triangel lett å gjennomskue: søpla, arbeiderPartiet og Fredriksen-systemet (Trøim).

                            OK. Svette-SV-Raymond har formelt trukket seg (http://www.vif-fotball.no/article2694866.ece), men alle i Oslo vet at Partiet sikler etter litt samrøre med Søpla og Trøim for å overføre massive verdier i form av gratis tomt til søpla. Noen har snakket sammen. (Celina, som gammel Røkke-tøs har selvsagt fullt innsyn i hvordan samrøre skal praktiseres for å overføre massive verdier fra skattebetalere til milliardærer ved hjelp av kontakter i Partiet.)

                            Benny har heldigvis stemmerett i Oslo, og den går ikke til søpla/Partiet/Trøim. Tomta må ut for salg til markedspris. Det er dyrt nok som det er i byen her, om jeg ikke skal fø på den korrupte-trygdegjengen der også. Trygd til søpla-supportere, og trygd i form av gratis tomter til milliardærene i styret. Selvsagt kamuflert i noe politisk korrekt flerbruks-bredde-multikulturellt visvass.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • KrisB
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2008
                              • 2923

                              vålerenga har slitt litt med skadeproblemer i vinter og fredagens treningskamp mot lillestrøm ga flere spillere på skadelista.
                              Hihi.
                              Last edited by KrisB; 04.03.2011, 23:32.

                              Kommentar

                              • Grusom B
                                Generalissimo Bellisimo
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6248

                                Opprinnelig skrevet av KrisB
                                Hihi.
                                hihi???

                                HAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!
                                Ni principe ni rey...

                                D10S!

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                  Heier alltid på kjærestens lag

                                  Heia Molde! Nei, Rosenborg! Eller var det kanskje Vålerenga..? Celina Midelfart er kjæreste-supporter!
                                  Jammen. Ulf leser Se og hør. Så ikke den komme, må jeg innrømme.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Gjennomkorrupte jævler. For velinformerte sjeler er ondskapens triangel lett å gjennomskue: søpla, arbeiderPartiet og Fredriksen-systemet (Trøim).
                                    Heldigvis fungerer vif på samme måte som ei (her kunne jeg skrevet en, katta) god gammel hore. Sausete idioter høye på seg selv og andre stimuli bestemmer seg i blind kåtskap for å få seg et knull, går inn i søpla til trampeklapp fra hele bordellet i akersgata og sprøyter inn en ladning penger. Deretter våkner horekunden opp dagen derpår med den sure svie: De ser at kjærringa som så fin ut da alt gikk deres vei natta i forveien, plutselig er skabbete og full av syfilittiske sår fra sin lange horekarriére. Da tar de pengene som er igjen på nattbordet, forbanner seg selv på å aldri rote seg borti denne hora igjen, og trekker seg stille ut for å prøve å redde mest mulig av sitt ødelagte rykte og sin blå kodbrannpikk.

                                    Lista over syffpasienter er lang, folk som Spetalen har etter sigende måttet amputere hele stasen. I år trakk Fredriksen seg ut. Hvem blir neste?

                                    Kommentar

                                    • ulfpulf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2505

                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      Jammen. Ulf leser Se og hør. Så ikke den komme, må jeg innrømme.
                                      Bare hos tannlegen.

                                      Jeg bruker hva som helst som støtter det jeg vil ha fram. Muligens litt horeaktig, men da er jeg i hvert fall ikke off-topic.
                                      Seher.no-siden dukket opp høyt oppe, og med riktig overskrift, da jeg googlet "Celina Midelfart Molde"

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        "Fei det under teppet" ser ut til å være klanens måte å håndtere sine voldelige tilhengere på, i allefall på forumet deres:

                                        Kjellsen
                                        Moderator
                                        Medlem siden: Apr 2005
                                        Sted: Oslo
                                        Innlegg: 728



                                        Sitat:
                                        Opprinnelig skrevet av usbenga
                                        Jøss, hvilket sjokk.

                                        Jævlig skuffende forresten at man først velger å stenge tråden, med et litt flåsete innlegg, for så å slette dette innlegget og åpne tråden igjen.

                                        Hva er egentlig holdningen her, skal man kunne diskutere dette, eller er det forbudt? Denne tråden ble jo stengt, med en oppfordring om å diskutere dette et annet sted, og en klar anbefaling om ikke å opprette en ny tråd.
                                        Litt forvirrende dette.


                                        Nå må du slutte. Skal vel ikke være rakettforsker for og legge sammen to og to her. Uenigheter mellom moderatorer stengt først og åpnet etterpå. Det kan da ikke være noe og bruke for og hevde seg.

                                        Jeg var også på kampen igår. Fikk ikke med meg opptrinnet. Det jeg så var en av mange politibiler som stoppet en rolig spaserende gjeng fra vårt velkledde alternative (kall det hva du vil) miljø. Politiet stoppet gamle kjente, slik jeg opplever situasjonen er dette feil. Skulle de ha rukket dette kan det ikke ha vært mye til slåsskamp. Dette finner sikkert politiet ut av, hvis de vil.

                                        Hvis det viser seg at dette er helt umotivert vold mot kanarifugler utført av noen med tilknytning til overfor nevnte miljø, antar jeg at det da blir et oppgjør på kammerset. Det minste problemet slik jeg ser det for vedkommende i en slik situasjon er fordømming her inne eller fra styret i Klanen med påfølgende utestengelse.

                                        Ha en fredfylt lørdag videre,

                                        Kjellsen
                                        Kjellsen Se offentlig profil Send en privat melding til Kjellsen Finn alle innlegg av Kjellsen
                                        #5
                                        I går, 15:01
                                        usbenga
                                        Tidstjuvradd
                                        Medlem siden: Oct 2006
                                        Innlegg: 1.851



                                        Sitat:
                                        Opprinnelig skrevet av Kjellsen
                                        Nå må du slutte. Skal vel ikke være rakettforsker for og legge sammen to og to her. Uenigheter mellom moderatorer stengt først og åpnet etterpå. Det kan da ikke være noe og bruke for og hevde seg.

                                        Jeg var også på kampen igår. Fikk ikke med meg opptrinnet. Det jeg så var en av mange politibiler som stoppet en rolig spaserende gjeng fra vårt velkledde alternative (kall det hva du vil) miljø. Politiet stoppet gamle kjente, slik jeg opplever situasjonen er dette feil. Skulle de ha rukket dette kan det ikke ha vært mye til slåsskamp. Dette finner sikkert politiet ut av, hvis de vil.

                                        Hvis det viser seg at dette er helt umotivert vold mot kanarifugler utført av noen med tilknytning til overfor nevnte miljø, antar jeg at det da blir et oppgjør på kammerset. Det minste problemet slik jeg ser det for vedkommende i en slik situasjon er fordømming her inne eller fra styret i Klanen med påfølgende utestengelse.

                                        Ha en fredfylt lørdag videre,

                                        Kjellsen


                                        Er da ikke noe forsøk på å hevde seg. Jeg spådde i går kveld at tråden ville bli flyttet, det stemte. Det jeg ikke spådde var at en av moderatorene konkluderte hele hendelsesforløpet og fant det naturlig å stenge tråden, på bakgrunn av sin egen oppfattelse av situasjonen.
                                        Også jævlig lei av at alle som våger å kritisere disse bråkmakerne blir kalt for hylekor, er det noe som står for vedkommendes egen regning, eller er dette en offisiell holdning?

                                        Verdien ved å ha en slik tråd åpen ligger i å få belyst saken fra flere sider enn en fornærmet kanari. Burde ikke være vanskelig å moderer vekk de tåpeligste innleggene for og i mot, men la diskusjonen ligge åpen. Kanskje kunne det komme noe godt ut av det.

                                        Fredfylt lørdag til deg også, selv skal jeg til Universitetsplassen, blir heldigvis ikke fredfylt.
                                        usbenga Se offentlig profil Send en privat melding til usbenga Finn alle innlegg av usbenga

                                        #6
                                        I går, 15:26
                                        qxvrea
                                        Internetthøvding
                                        Medlem siden: Aug 2006
                                        Sted: Oslo
                                        Innlegg: 2.662



                                        Da var oss igjen da usbenga... Frem med t-skjea en gang til

                                        Jeg stengte diskusjonen fordi jeg som webansvarlig ikke mener at det hensiktsmessig hverken for Vålerenga eller Klanen og gi dette noe mer oppmerksomhet. Dette var noen av de andre moderatorene uenige i, så vi har nå en løpende diskusjon oss i mellom. Hva det fører til veit jeg ikke enda, men min holdning er at vi skal ikke ha diskusjoner om dette temat, på vårt forum, overhodet. Spesielt ikke når det er småting som TV2 har dratt ut av proporsjoner.

                                        Det er ingen saklig grunn for oss, og drive og dra dette frem i lyset mer enn nødvendig.

                                        Ja, det skal være lov å lufte sine meninger om fotball, tribuneliv og for saks skyld SkiVM i dette forumet. Men hvorfor skal det brukes til å undergrave vårt supportermiljø og klubbens anseelse.

                                        Hylekoret, hvor du er en av de fremstående personene, gjør ikke noe annet enn ytterligere forsterke inntrykket av at Klanen er dominert av voldelige, psykopatiske casuals.

                                        Hvorfor skal vi ha denne diskusjonen tusen ganger? Hvilken hensikt har det. Kommer det til å bli færre casuals da? Nei... Antagelig tvert imot. Kommer folk til å være mer trygge for å gå på Vålerengas kamper? Nei.

                                        Fyren som blei knocka, har blitt omtalt som en som slenger litt med leppa, og har kanskje lagt opp til dette selv. Du kødder ikke ustraffa med Vål'enga. I dette tilfellet virker det som at den som slo, var den som kødda med Vålerenga. Så han får smake sin egen medisin. Jeg tror ikke Vålerengacasualsene er kjempefornøyd med at en eller annen random kar går rundt og slår folk, for dems regning. Hadde jeg vært en sånn ville jeg ihvertfall ikke likt det.

                                        At dette i seg selv er negativt, er det jo ingen tvil om. Så da det hele svært enkelt, vi tier det ihjel! Det funker fint, ofte. Er det så jævla vanskelig? Du sier du er Vål'enga - tror du virkelig du hjelper klubben din, når du drar opp grums i full offentlighet? (gjelder dere alle oppi oppover her)
                                        __________________
                                        Støtt en god sak: fotballihelgen.no
                                        -Joachim S.

                                        Kommentar

                                        • Grusom B
                                          Generalissimo Bellisimo
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Nov 2003
                                          • 6248

                                          Oi! Det der er jo helt vilt pinlig! Og dette er webansvarlig??? Dæven, skulle sagt jeg var overrasket over rasket, men... Jeg er jo ikke det.

                                          Amøber. Kreditt til duden som faktisk kunne skrive og argumenterte for å ta opp problemene i stedet for å leke struts, han virket merkelig oppegående. Må være en eller annen Frigg-fyr med utdannelse som etter sulteforing på toppfotball har plukket vif som andrelag.
                                          Ni principe ni rey...

                                          D10S!

                                          Kommentar

                                          Working...