0-2 =)=) haha
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Uenig, feil innkast på dette nivået må vel være unikt i europa?
Fra søpleforumet:Unike i Norden innen 2013
Ja, dette ble hauset frem for ikke mange årene siden av folka på Valle, hitil så er vi så unike at:
* Vi gang på gang blir slått ut i cupen av unskyld utrykket, mindreverdige lag som som Eik tønsberg og Kjelsås
* Vi vingler frem og tilbake på tabellen som fulle sjømenn
* Vi bankers aldri kommer lengre enn til 2 runde av E-cupen
* Vi faen ikke er attraktive for smultbollen VPG engang
* Vi alltid signerer folk som bruker over 1 sesong på å komme seg igang og iform, hvis de i det heletatt får bidratt med noe som helst annet enn stallfyll
Noen som har noe mere å tilføye?
__________________Last edited by reka; 28.07.2011, 21:40.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Her er Martin Andresens forklaring på tapet. De var ikke usportslige nok. Fra Nettavisen:
Mye kunne vært annerledes dersom Stefan Strandberg hadde felt PAOKs ballfører på
midtbanen like før 1-0-scoringen, slik PAOKs Pablo Garcia gjorde da Dawda Leigh
fosset fram for Vålerenga i en annen situasjon.
- Jeg har gult kort fra før og hvis jeg hadde tatt ham, måtte jeg uansett ha
stått over neste kamp. Vi hadde muligheten til å klippe ham ned både før og
etter, men det er vanskelig å vite, sier Stefan Strandberg til Nettavisen.
Martin Andresen er klinkende klar på at Strandberg burde ha tatt et gult kort
der.
- Dawda hadde en lik situasjon. Han var på vei igjennom deres backfirer. De
smalt han ned. Det er denne kynismen vi mangler. Rutinen. Vi er for snille, sier
Andresen.
Han støtter ikke Strandbergs argument om at en felling ville gitt karantene i
neste kamp.
- Sånn kan man ikke tenke, fastslår Vålerengas trener.Kommentar
-
Enga enige med Veigar Fall... Trodde ikke den klubben kunne bli mer uspiselig... Desperate som få på å unngå nedrykkKommentar
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10088888
Han var uspiselig fra før, ble litt bedre når han sa han ikke ville til enga.. Men nå er han klar for søplelaget og herved oppjustert til dagens idiot hver dag resten av året!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Herregud, lenge siden jeg har sett ett lag bli pisset på så mye som Enga har blitt mot Molde i dag.Kommentar
-
Gleder meg bare til Drittklubben finner en eller annen kronisk kneskade.
Ler litt inne meg allerede. Tipper de først låner ut han lille kødden (Håvard Nilsen?), og så tar Feitgar en konè.
Det blir episk!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Visst han var dum og jeg nominerer han som dagens idiot: - Jeg er utrolig fornøyd. Jeg kjenner Vålerenga veldig godt og det er en stor klubb og jeg har trua på at jeg kan vinne noe her, sier Gunnarsson til vif-fotball.no om overgangen.Kommentar
-
Kommentar
-
Joda men Stabæk ligger fortiden foran og alle kan se at søpla et i fritt fall. På bookface skriver en livslang og trofast engasupp følgende: neste år er vi i Adecco:-)Lov å håpe!Kommentar
-
Kommentar