Lættis at han ikke an gang ville spille der. http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10088955
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Jeg ser ikke det morsomme i at vif har sikra seg en av tippeligaens beste offensive spillere. Hvor mange målpoeng har ikke han de siste årene. Håpet er at vif sin destruktive spillestil kommer til å gjøre han usynlig.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
VIF har lange tradisjoner for å lage gråstein av gull, så dette går nok bra. Ser ikke helt hvor Feigar passer inn i VIFs angrepsfilosofi, som utelukkende baserer seg på lange innkast.Kommentar
-
De tviler jeg jo egentlig veldig på, siden Carew er koblet til større klubber og at han selv sier han ønsker å bo videre i London. Men dersom han er SÅ dum, ja da sier jeg bare lykke til.. Tipper han i så fall blir å se på nattklubber i London oftere enn på trening, i så måte passer han jo inn!Kommentar
-
Kommentar
-
Ehh.. du går ikke fra Man Utd til city. Kysser Man Utd logoen den ene dagen og city logoen den andre.
Ja, vet det var en "låneavtale", men det spiller ingen rolle. tevez er et svin! Punktum!Kommentar
-
Kommentar
-
Det er en helt annen sak. Jeg har vokst opp ved skedsmokorset og spilt i LSK som guttunge. Jeg forstår derimot ikke hvordan man kan hisse seg opp over et slikt scenario når det utspiller seg i et helt annet land, i en liga der fölelser og folkelighet har opphört å eksistere til fordel for masseturisme og merchandise."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ehh.. du går ikke fra Man Utd til city. Kysser Man Utd logoen den ene dagen og city logoen den andre.http://fotball.aftenposten.no/england/article205818.eceJa, vet det var en "låneavtale", men det spiller ingen rolle. tevez er et svin! Punktum!Kommentar
-
Det er en helt annen sak. Jeg har vokst opp ved skedsmokorset og spilt i LSK som guttunge. Jeg forstår derimot ikke hvordan man kan hisse seg opp over et slikt scenario når det utspiller seg i et helt annet land, i en liga der fölelser og folkelighet har opphört å eksistere til fordel for masseturisme og merchandise.Last edited by rælingen kanaris; 03.08.2011, 10:51.CustodesI med og motgangKommentar
Kommentar