Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    orker ikke komentere denne tråden lenger ,vif er milevis foran oss ...

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      orker ikke komentere denne tråden lenger ,vif er milevis foran oss ...
      Det virket ikke slik på Ullevåll... Trur folk får roe seg litt ned her å forstå at resten av sesongen går med til å bygge et lag for 2012. Selv med et snitt under 20 fra midten og frem har vi vært bedre en Søpla og minst på høyde med Molde.

      Jeg kan garantere med 100% sikkerhet at dette laget kommer til å slite veldig uten BBS og Kipe fremover, men vi får håpe at flere en Ruben og Bolly(som alle som fulgte oss pre-season vet at tar nivået) av unggutta får et gjennombrudd neste år.

      Søpla er pengedopa og har andre forutsetninger en oss, men jeg gir ikke opp trua. Vi har slått dem med langt mindre penger før.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Trur folk får roe seg litt ned her å forstå at resten av sesongen går med til å bygge et lag for 2012.
        Sorry - denne må jeg bare kommentere. Bygge lag av hvem? Av gårdagens lag kan du plukke ut en back, en stopper, en på sentral midtbane som ikke har kontrakt med klubben til neste år + sannsynligvis en spiss og kanskje/trolig en til på midtbanen som ikke er tiltenkt en plass i start-11'eren. Dvs ca halve laget med utespillere av det laget man kan mønstre om dagen er ikke med i klubben til neste år (etter dagens kontraktssituasjon)/klart startmateriale for et tippeliga lag (forutsetter at det ikke blir nedrykk, noe det absolutt ikke garanteres for) som LSK bør være. Og de skal man spille sammen og bygge lag for 2012 av? Til hvilken nytte, når man vet det vil se relativt anerledes ut?
        Last edited by Gjest; 26.09.2011, 11:39.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av Lars
          Du har ikke peiling. Håvard Nielsen er det største spisstalentet i sin aldersklasse, og også en bedre spiss enn f.eks. Fredrik Gulbrandsen, selv om han er ett år yngre.
          Før du blir for bombastisk vil jeg gjerne få høre antall mål i denne sesongen, fordelt på antall minutter per spiller. Synes ikke Nielsen har vist noe som Guldrandesen ikke har. Derimot har Gulbrandsen mer guts etter min mening.

          Kan godt også formulere det anderledes: jeg tror det er adskillig større sjanse for at Gulbrandsen spiller noenlunde fast for LSK om 5 år, enn det er for at Nielsen spille fast på VIF på samme tidspunkt. Og da har han (Nielsen) definitivt ikke blitt kjøpt opp av Barcelona eller av noen utenlandsk klubb for den del i mellomtida, men heller typisk blitt vraka for noen enda flere middels gode VIF-nyinnkjøpte og blitt offloada til Oslo Øst el likn.

          Så kan vi diskutere hvem som gjorde årets største tabbe: Martine som leide ut Mos, eller LSK som ga bort Nosa og Søgård. Trodde ikke det var mulig å overgå VIF's dumheter, men begynner nå å helle mot at LSK beiset den største kabelen langs egen legg i årets sesong. Håper det ikke ender i nedrykk.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Norges Barcelona: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10030100
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              Søpla skal ha kunstgress på sin nye stadion, Plata Arena http://fotball.aftenposten.no/elites...icle211217.ece

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                Opprinnelig skrevet av Serbern
                Søpla skal ha kunstgress på sin nye stadion, Plata Arena http://fotball.aftenposten.no/elites...icle211217.ece
                Har det ikke vært byggestart på denne arenaen i 15 år nå?

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                  Har det ikke vært byggestart på denne arenaen i 15 år nå?
                  Jeg tipper at det kommer til å fortsette også.....

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Søpla slår til igjen - for en sympatisk gjeng!http://m.db.no/2011/10/02/sport/fotb...gaen/18412908/

                    Kommentar

                    • Marit
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2010
                      • 885

                      www.ba.no/sport/fotball/brann/article5757230.ece

                      Politiet har i hele ettermiddag og kveld holdt såkalte «casuals» under oppsikt i byen.
                      Et par av dem klaget sin nød til BA.no, da de mente politiet gjorde det umulig for dem å avtale slåsskamp, slik de ønsket.
                      Politiet burde jo virkelig gå ut og beklage dette, det var selvfølgelig ikke deres hensikt med å fotfølge pakket.
                      Andas in och andas ut
                      Orkar jag så orkar du

                      Kommentar

                      • Marit
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2010
                        • 885

                        Forresten også fantastisk skarp kommentering på tv2 der Feitur Gunnarsson får passet påskrevet for usportslig oppførsel.
                        Andas in och andas ut
                        Orkar jag så orkar du

                        Kommentar

                        • Petter Ø
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2004
                          • 3008

                          Petter Ø - Kreativ Kanaris
                          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            Samtlige i klanen skulle ønske de var tøffe bøller og istedenfor det de faktisk er: en skokk feige kyllinger. Det viser seg gang på gang, bedriver litt flørting med hensynsløs bølletilværelse gjemt bak den anonymitet som den bedritne drakta gir og unnskylder seg dagen etter i media, piler hjem til mamma alternativt hjem til kua. Da er jo alt tilgitt...jaaaaa..... for alt er jo greit når en har drukket fire øl liksom...not. Tåler man ikke fire øl, eller mangler vett nok til å vite hva alminnelig folkeskikk er, drita eller ikke, så er man tosk. Uansett. Akkurat som at man bør vite at det ikke er noe mere greit å banke dama etter fire øl, så er det heller ikke greit å mokke en kar som har ligget der neste for døden, bare fordi man er litt brisen, på tur og mangler sosiale antenner.

                            Og driter man seg selv på leggen så mange ganger, over så mange tiår som det klansapene har gjort, så er det nokså uungåelig å bli stemplet som noe annet enn komplett tosk og en lettpåvirkelig dåre når man heier med det medieskapte "fenomenet" enga. Fact remains: de er enten komplett stinkende søppel (Martin Andresen), søppel light (Dos Santos) eller søppel wannabee ("mini-klanen").

                            At nå kvapsete fallesyka-Feitur får sitt pass påskrevet som kanskje landets flaueste filmer er jo på høy tid. Ler av Janne Jönsson som sitter der på sitt slimete jævla arsle i studio og "overrasket" påstår at Feigur Fall først nå har tatt til all denne filmingen - hele hans spill bygger jo på skuespill. Slik har det vært lenge, det er pinlig å se den tunge mannen falle som ei flue slik han har for (u)vane. Og han lærte det...trommevirvel....visst: av Janne Jönsson, i Stabæk.

                            Big surprise. Greit å skyve ansvaret over på andre, Janne. Jøsses, så pinlig å se han i studio i kveld. Han passer sannelig rett inn i RBK: null stake, løgn, snikeri, faenskap og alt handler om spenn.
                            Last edited by Hamburg & Kanari; 04.10.2011, 08:56.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • HSft
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 6079



                              Haha, herlig fyr. Made my day!

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796





                                Snublarsson:" - Det er mye verre enn det ser ut som. Kjeven går nesten ut av ledd."
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Hamburg & Kanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 3006

                                  Feitur Fall Snublarsson = Comical Ali 2.0 ?
                                  Snakk om glasskjeve. Snakk om hypokonder.
                                  Snakk om "fair play". Problemet med Norge er at alt er tilgitt dagen etter, både filminga og løgnene glemmes/tilgis så altfor fort. Har man et problem med ussel karakter og en råtten (idretts)personlighet så er verken fornektelser eller unnskyldninger rett medisin. Det stikker mye dypere. Man må gå i seg selv, noe Feite Feigur og hans mentor ikke viser minste snev av vilje til.
                                  LSK Norges beste lag

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Først Torp - nå pubertale jr. apekatter fra klanen!

                                    Klanen troppet opp med finlandshetter og sang «Drep dem, drep dem».

                                    Brenner Lyn flagg, roper "drep dem, drep dem" og vi skal "voldta deres horer". Dette hører ikke hjemme på en junior kamp klanen.....

                                    Kommentar

                                    • Hamburg & Kanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 3006

                                      Hvorfor skal man tåle infantile fjols som lager kvalme bare fordi man som junior "en dag kanskje skal ha dette som levebrød" ? Ser ikke sammenhengen. Annet enn at VIF, tradisjon tro, dårlig skjult forsvarer egne pøbler og pøbelstreker, istedenfor å gå i seg selv og innse at de er samtlige kun søppel fra østkanten/innflytta bondepakk uten identitet og at de enten forblir slikt søppel ved å følge VIF eller unngår å være søppel gjennom å forlate hele dritten, både østkanten og VIF.
                                      LSK Norges beste lag

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        I dag passer det VELDIG godt å kjøpe seg en pølse på vei til jobb, i lunsjen eller rett og slett be om et pølsepapir på kisoken, samt å legge dette papiret anonymt og ubemerket i posthylla til nærmeste søplafan.

                                        Kommentar

                                        • Marit
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2010
                                          • 885



                                          Hermann Stengels far, Hans Jørgen Stengel, sier til VG i dag at sønnen ikke er noen fan av Vålerenga - og at han ikke har noe ønske om å spille for klubben.
                                          Kjære Bjarmann, signer denne gutten nuh!
                                          Andas in och andas ut
                                          Orkar jag så orkar du

                                          Kommentar

                                          Working...