Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Opprinnelig skrevet av andersmm
    "Straffen" til Håkonsen og Olsen er forövrig en spök. En straff som ikke innebärer noen konsekvenser. Igjen; her må Ökokrim kobles inn for at klubbene skal straffes på ordentlig måte.
    Du må ikke glemme at Hallén på denne måten blir kvitt sin hovedkonkurrent Loe til presidentvervet i NFF.

    Kommentar

    • Petter Ø
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3008

      Kjøpsavtalen på Pall og opsjonsavtalen på Stengel burde vel også bli annulert. Hadde ikke det vært normalt å gjort?
      Petter Ø - Kreativ Kanaris
      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        De blir nok det i strafferetten ;D

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Klansapene var visstnok nødt til å redigere banneret på søppel.com i natt grunnet nylige hendelser.

          gammelt banner
          søpla.jpg

          Jeg fikk tak i det nye, de har ikke rukket å laste det opp ennå:
          goldenshower.jpg

          Kommentar

          • Mannschaft Rösler
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Nov 2003
            • 247

            Herman Stengel? Ut fra navnet ville jeg gjetta på kompanjongen til Ørnulf Ørn...

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              Opprinnelig skrevet av reka
              Du må ikke glemme at Hallén på denne måten blir kvitt sin hovedkonkurrent Loe til presidentvervet i NFF.
              Med andre ord: en strategisk straff, uten noen annen konsekvens enn at NFF igjen kjører sin egen fair-play forståelse om at jukseri skal lønne seg for de involverte og at overgriperne fremstår som ofre.

              Stakkars Stabæk, liksom, som skulle være lure og som nå blir utsatt for alt dette mediekjøret...stakkars Feigur, som fremstilles både som filmer og som delaktig i en dirty overgang...stakkars VIF, som trodde de var smarte og som ble sittende igjen med både svarte-Per og katta i sekken...

              Videre casher griske NFF inn 850.000 på bøter.

              Hva med det EGENTLIGE offeret her, i første omgang klubben Nancy, deretter Fru Justitia ???

              Svindel er og blir svindel. Juks er og blir juks. Mangel på respekt for andre er mangel på respekt for andre.
              Det skal straffes. Ellers vil folk fortsette å jukse, og vi får den råtne, moralløse ligaen som vi har fått allerede i mange, mange år fremover.

              Norsk versjon av fair play er en parodi.
              Last edited by Hamburg & Kanari; 30.10.2011, 15:56.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                Opprinnelig skrevet av Folke
                Begge lag burde vel strengt tatt fått en hel haug med poeng i trekk også..
                Skjer ikke pga. hvilke klubber som er involvert. Det er mange ganger opp igjennom åra at VIF burde hatt store poengtrekk. Skjer ikke.
                Hadde det vært Sogndal eller Sarp08 kan du banne på at poeng ville blitt trukket.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  - Jeg lar beina snakke. De (Vålerenga) sa jeg manglet flere ting, blant annet hurtighet og styrke, og at jeg måtte bruke 3-4 år på å komme på det nivået de ville ha meg, sier Hussain til NTB etter kampen.

                  Kjemien med Martin Andresen ønsker tenåringen ikke å uttale seg om.

                  - Det får du spørre han om. Jeg har tatt store steg og utviklet meg veldig siden jeg kom til Fredrikstad, sier Hussain.
                  Talentklubbens sanne ansikt anno 2011

                  Kommentar

                  • Hamburg & Kanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 3006

                    Er vel litt vanskelig for en arving med schwær kåk til 27,5 mill utpå Nesøya å kommunisere med en unggutt med innvandrerbakgrunn fra indre bykjerne øst vil jeg tro. Kontrastene er der.

                    Selvom Martin Andresen gjerne aspirerer til å være litt sånn hobby-østkantsøplete, slenger inn noen a-endinger her og der, dropper å barbere seg, oppfører seg nokså konsekvent søplete osv så får han det liksom ikke helt til. Blir lite troverdig med den kåken og den bakgrunnen alle vet han har.

                    Arbeiderklasseklubb/klubben for alle, my ass.
                    Adspredelse for finansakrobater og medbrakte bounty hunters som ikke vet en drit om fotball,
                    men som gjerne viser seg litt i rampelyset, ja.
                    LSK Norges beste lag

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Tenker det er mange klansaper med "supporterstrøm" fra Hafslund som ikke liker den siste "opsjonsavtalen" fra energiselskapet.

                      Tror generelt søpla kan tørke seg i ræva med mange sponsorkontrakter neste år. Ingen liker kriminelle.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av reka
                        Tenker det er mange klansaper med "supporterstrøm" fra Hafslund som ikke liker den siste "opsjonsavtalen" fra energiselskapet.
                        Hvilken opsjonsavtale?

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Kommentar

                          • Hamburg & Kanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 3006

                            En lærerinne begynner sin nye jobb på en skole i Oslo. For å gjøre et godt førsteinntrykk (???), sier hun til klassen at hun er VIF supporter. Hun ber elevene rekke opp hånden dersom de også er det. Alle (???) utenom en liten jente rekker opp hånden. Frøken kikker forundret på jenta og spør:
                            "Lise, hvorfor rekker du ikke opp hånden?"
                            "Fordi jeg ikke er VIF supporter", svarer hun.
                            Frøken, stadig forundret spør: "Om du ikke er VIF supporter, hva er du da?"
                            "Jeg er LSK-supporter" svarer Lise.
                            Frøken tror knapt sine ører. "Lise, hvorfor er du LSK-supporter?"
                            "For at mamma og pappa er fra Lillestrøm. Mamma er LSK-supporter og pappa er LSK-supporter, derfor er jeg også LSK-supporter."
                            "Jasså," svarer frøken litt irritert. Det er ingen grunn for deg å være LSK-supporter. Man må ikke syns det samme som sine foreldre hele tiden. Tenk om din mamma hadde vært prostituert, din pappa vært en narkolanger og din bror en biltyv. Hva hadde du vært da?"
                            "DA!" svarte Lise, "DA hadde jeg vært VIF-supporter!


                            Merk: alt i denne søte, lille historien er troverdig, unntatt der jeg har satt inn spørsmålstegn.
                            LSK Norges beste lag

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                              En lærerinne begynner sin nye jobb på en skole i Oslo. For å gjøre et godt førsteinntrykk (???), sier hun til klassen at hun er VIF supporter. Hun ber elevene rekke opp hånden dersom de også er det. Alle (???) utenom en liten jente rekker opp hånden. Frøken kikker forundret på jenta og spør:
                              "Lise, hvorfor rekker du ikke opp hånden?"
                              "Fordi jeg ikke er VIF supporter", svarer hun.
                              Frøken, stadig forundret spør: "Om du ikke er VIF supporter, hva er du da?"
                              "Jeg er LSK-supporter" svarer Lise.
                              Frøken tror knapt sine ører. "Lise, hvorfor er du LSK-supporter?"
                              "For at mamma og pappa er fra Lillestrøm. Mamma er LSK-supporter og pappa er LSK-supporter, derfor er jeg også LSK-supporter."
                              "Jasså," svarer frøken litt irritert. Det er ingen grunn for deg å være LSK-supporter. Man må ikke syns det samme som sine foreldre hele tiden. Tenk om din mamma hadde vært prostituert, din pappa vært en narkolanger og din bror en biltyv. Hva hadde du vært da?"
                              "DA!" svarte Lise, "DA hadde jeg vært VIF-supporter!


                              Merk: alt i denne søte, lille historien er troverdig, unntatt der jeg har satt inn spørsmålstegn.
                              Classic
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • OlaG
                                Oversetterdrone
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 909

                                Til tross for fokuset på pølsepapir i det siste føler jeg at det er viktig å ikke glemme de små tingene:
                                – Morten er en viktig bidragsyter i Vålerenga. Han er en vinnertype og det er noe han kan lære bort og videreføre til de yngre gutta på laget. Vi får se om Morten kan bli Vålerengas Ryan Giggs, sier Andresen.
                                http://www.tv2.no/sport/fotball/andresen-berre-kan-bli-vaalerengas-ryan-giggs-3634065.html



                                Kommentar

                                • reka
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Aug 2005
                                  • 13277

                                  Nytt banner på søplaklanens hejmmesider i forbindelse med at politiet tar opp etterforskning?

                                  Her er det gamle:
                                  Sammen-for-søpla.jpg

                                  Ser de forsøkte å laste opp dette, men mislyktes da økokrim tydeligvis tok beslag i PC'en:
                                  sammen.jpg

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Tidenes innlegg på vgd om fremtiden til VIF:

                                    "Er litt usikker. Haakonsen sa i et TV-intervju at vi ville hente en ny kantspiller i vinter. Han har vel snakket med Martin og de har nok kommet til enighet om at vi trenger en kant.*

                                    Mot lag som vi skal overkjøre og spille tiki-taka mot ser jeg gjerne:

                                    --- Singh - Ogude
                                    --------- Pall
                                    Mos -- Fellah -- Nielsen

                                    Ogude = Busquets (bryte ned og gjøre det enkelt)
                                    Singh = Xavi (diktere tempoet og spillet)
                                    Pall = Iniesta/Cesc (leke og servere bak de tre angriperne
                                    Fellah = Messi (trekke litt dypere, fri rolle)
                                    Mos og Nielsen = Pedro og Villa (hardtarbeidende spissvinger)

                                    Vet dette kan bli krevende, men hadde vært gøy å få det til!

                                    Til neste år kommer vi!*"

                                    Lykke til!

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Tidenes innlegg på vgd om fremtiden til VIF:

                                      "Er litt usikker. Haakonsen sa i et TV-intervju at vi ville hente en ny kantspiller i vinter. Han har vel snakket med Martin og de har nok kommet til enighet om at vi trenger en kant.*

                                      Mot lag som vi skal overkjøre og spille tiki-taka mot ser jeg gjerne:

                                      --- Singh - Ogude
                                      --------- Pall
                                      Mos -- Fellah -- Nielsen

                                      Ogude = Busquets (bryte ned og gjøre det enkelt)
                                      Singh = Xavi (diktere tempoet og spillet)
                                      Pall = Iniesta/Cesc (leke og servere bak de tre angriperne
                                      Fellah = Messi (trekke litt dypere, fri rolle)
                                      Mos og Nielsen = Pedro og Villa (hardtarbeidende spissvinger)

                                      Vet dette kan bli krevende, men hadde vært gøy å få det til!

                                      Til neste år kommer vi!*"

                                      Lykke til!
                                      HAHAHA!! Helt fantastisk. Du er sikker på at dette ikke er hentet fra vif sin nye sportslige plan etter at visjonen "Ledende i Norden, unike i Europa innen 2012" feilet?

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        HAHAHA!! Helt fantastisk. Du er sikker på at dette ikke er hentet fra vif sin nye sportslige plan etter at visjonen "Ledende i Norden, unike i Europa innen 2012" feilet?
                                        Var lagt inn av en Martin S. Vet ikke hvem der er? Signaturen var "Skeidar ruler".

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          HAHAHA!! Helt fantastisk. Du er sikker på at dette ikke er hentet fra vif sin nye sportslige plan etter at visjonen "Ledende i Norden, unike i Europa innen 2012" feilet?
                                          Er jo nær "unike i europa", er få andre klubber som blir offentlig omtalt som svindlere av Platini.

                                          Kommentar

                                          Working...