Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Dro du til Oslo for å ta Kjelsåstrikken???
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      Opprinnelig skrevet av Grusom B
      Dro du til Oslo for å ta Kjelsåstrikken???
      Faktisk en god idé, det der.
      Burde kanskje pynte opp trikken med noen flagg eller klistremerker?
      Knurr...

      Kommentar

      • El Caco
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2009
        • 2286

        Greit nok nesten nedrykk til LSK, og vi skal egentlig ikke si noe, men:

        IKKE NOE MEDALJE/EUROPASPILL FOR SØPLA!! AHhH!!!!
        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7080

          8. plass for Nordens Barcelona, med 140 millioner i budsjett og bare deeeeeen driiiiiitbra midtbanen. Imponerende. Forleng kontrakten til Martine med det samme!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

            Tja, det blir vel omtrent som å sitte på Egertorvet med tiggekoppen sin og le av han som ikke får start på Jaguaren sin...
            Hilsen Anders

            Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7080

              Vi kan iallfall se fram til en vinter med nysigneringer, ny trener og ny optimisme. VIF er stuck med en elendig trener, et uforståelig spilleopplegg, Økokrim og en feit islending.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • rælingen kanaris
                Kaptein Reketråler
                Myklebust Light
                • Jul 2005
                • 1446

                Opprinnelig skrevet av trigz
                (...)et uforståelig spilleopplegg
                Eller som klanen sier det; Tiki-taka
                Custodes
                I med og motgang

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9453

                  Fra vpn. I lol'd!

                  Jeg hadde hørt rykter om at Konè hadde klart å trixe 5 på treninga her om dagen. Og selv om den siste touchen visstnok var med leggen, var forventningene til hans innhopp store for min del. *Ville han klare å legge seg på samme nivå som på treninga? *Ville han oppnå samme gode følelsen som når han bikka 3 touch? Var magien tilbake? Dessverre innfridde han ikke mine høye forhåpninger, og en trixeball med snor ligger klar på plassen hans i garderoben i morgen. Tilbake til tegnebrettet altså.

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    5 på triksetrening i vålerengen er jo ikke dagligdags.. Morten Berre har vel den gamle persen på 4 fra tidlig på 90-tallet, den gangen det var lov til å starte med å kaste ballen på låret og opp på brystkassa før ballen rulla ned på det andre låret og over leggen.. vips så var selveste Berre triksemester med 4. Bojan derimot er jo utelatt fra triksekonkurransene, siden han som eneste spiller klarer å starte med ballen liggende på bakken! Grattis til Konè, Martine tar deg nok med på neste studietur til Barcelona for å vise deg frem.....

                    Kommentar

                    • *46*

                      Ja ja... Vet ikke om jeg gidder å bry meg med å disse andre lags spillere for manglende ballkontroll, når enkelte mottak i dag så ut som når guttungen treffer trampolina.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        Ja ja... Vet ikke om jeg gidder å bry meg med å disse andre lags spillere for manglende ballkontroll, når enkelte mottak i dag så ut som når guttungen treffer trampolina.
                        Når man ikke har noe å glede seg over så kan man alltids finne trøst i andres ulykke!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9453

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Ja ja... Vet ikke om jeg gidder å bry meg med å disse andre lags spillere for manglende ballkontroll, når enkelte mottak i dag så ut som når guttungen treffer trampolina.
                          True that. Derfor det var en vif-supporters betraktning og ikke min jeg posta Jeg så dessuten Ohi sin bom på blank gåll på 0-0, den som gikk til innkast for Brann (omtrent). Drister meg ikke med dritt snakk før neste sesong!

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Vålerenga-trener Martin Andresen ønsker seg en rask avklaring i overgangssaken rundt Veigar Pall Gunnarson. Også spillerne mener saken er forstyrrende for laget.


                            I filmen nederst virker det som om søpla var de som foreslo svindelavtalen. Stabæk anklager og søpla nekter ikke.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7884277

                              I filmen nederst virker det som om søpla var de som foreslo svindelavtalen. Stabæk anklager og søpla nekter ikke.
                              Søpla har regi i denne avtalen, det er det ingen tvil om. Dog har bæringene bragt den videre i diskusjonen med trollungan og ikke minst signert på papirene, så uskyldig er nok ikke sosissene. Men det er liten tvil om at den oppskrytte klubben på østkanten har sluppet VELDIG billig unna. Om LSK, FFK, Moss, Stromsgodset eller Hønefoss (for å nevne noen) hadde gjort samme avtale hadde man nok sett lagene i 2 div året etter!

                              Kommentar

                              • Robiwan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2006
                                • 603

                                Herregud, er det lov å håpe på at denne våte drømmen bli virkelig? Tre møkkalag som drar hverandre ned i gjørma, la oss drømme videre om nøytrale dommere i 2012
                                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  Jeg drømmer om at vif starter sesongen 2012 med 6 minuspoeng. Det ender nok med en beskjeden bot og arbeidsuke i fengsel for Truls Haakonsen, men det er alltids lov å håpe at man ser at dette fortjener en større straff fra fotballnorge enn den foreslåtte boten.

                                  Det hadde selvfølgelig også vært en passende straff at Herman Stengel gikk gratis til oss, og ble videresolgt til Barcelona for 130 mill etter 5 år med 3 seriegull, og 2 cupgull.

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7080

                                    NFF fester jeg ingen håp til. Men håper i det lengste at Økokrim rævkjører VIF skikkelig. De har bedrevet svindel i millionskala.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499



                                      Betyr dette da at Truls Haakonsen fremdeles møter på jobb?

                                      Kommentar

                                      • mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

                                        NFF inteligensiaen slår til igjen.

                                        De har etter mye tankevirksomhet kommet frem til at det å fradømme noen retten til verv som de i utgangspunketet uansett ikke kan påta seg (fordi de ikke er medlemmer i organisjasjonen), kanskje ikke er så smart allikevel. Jeg må bare berømme denne forbausende klartenkte slutning og antar det har gått med mange lange møter med tilhørende honorar for klekke ut denne løsningen.

                                        Videre uttales det at;
                                        Påtalenemda sier de nå i framtida vil vurdere om de skal politianmelde forhold de mener kan være straffbare
                                        hvilket jo er betryggende. Ihvertfall at det vurderes politianmeldelse, siden ingen tydeligvis har sett for seg denne muligheten tidligere.
                                        Fugla mot nye høyder

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          http://www.dagbladet.no/2011/11/22/s...nsen/19122073/

                                          Betyr dette da at Truls Haakonsen fremdeles møter på jobb?
                                          NFF har så lite baller at jeg blir kvalm. Håper virkelig politiet gjør jobben å setter gutta bak lås og slå!

                                          Synd ikke NFF tør å gi sanksjoner, poengtrekk o.l. mot "storlaga"
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...