Dro du til Oslo for å ta Kjelsåstrikken???
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Greit nok nesten nedrykk til LSK, og vi skal egentlig ikke si noe, men:
IKKE NOE MEDALJE/EUROPASPILL FOR SØPLA!! AHhH!!!!Kommentar
-
Tja, det blir vel omtrent som å sitte på Egertorvet med tiggekoppen sin og le av han som ikke får start på Jaguaren sin...Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Vi kan iallfall se fram til en vinter med nysigneringer, ny trener og ny optimisme. VIF er stuck med en elendig trener, et uforståelig spilleopplegg, Økokrim og en feit islending.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
-
Fra vpn. I lol'd!
Jeg hadde hørt rykter om at Konè hadde klart å trixe 5 på treninga her om dagen. Og selv om den siste touchen visstnok var med leggen, var forventningene til hans innhopp store for min del. *Ville han klare å legge seg på samme nivå som på treninga? *Ville han oppnå samme gode følelsen som når han bikka 3 touch? Var magien tilbake? Dessverre innfridde han ikke mine høye forhåpninger, og en trixeball med snor ligger klar på plassen hans i garderoben i morgen. Tilbake til tegnebrettet altså.Kommentar
-
5 på triksetrening i vålerengen er jo ikke dagligdags.. Morten Berre har vel den gamle persen på 4 fra tidlig på 90-tallet, den gangen det var lov til å starte med å kaste ballen på låret og opp på brystkassa før ballen rulla ned på det andre låret og over leggen.. vips så var selveste Berre triksemester med 4. Bojan derimot er jo utelatt fra triksekonkurransene, siden han som eneste spiller klarer å starte med ballen liggende på bakken! Grattis til Konè, Martine tar deg nok med på neste studietur til Barcelona for å vise deg frem.....Kommentar
-
Kommentar
-
True that. Derfor det var en vif-supporters betraktning og ikke min jeg posta Jeg så dessuten Ohi sin bom på blank gåll på 0-0, den som gikk til innkast for Brann (omtrent). Drister meg ikke med dritt snakk før neste sesong!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.7884277
I filmen nederst virker det som om søpla var de som foreslo svindelavtalen. Stabæk anklager og søpla nekter ikke.Kommentar
-
Herregud, er det lov å håpe på at denne våte drømmen bli virkelig? Tre møkkalag som drar hverandre ned i gjørma, la oss drømme videre om nøytrale dommere i 2012Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Jeg drømmer om at vif starter sesongen 2012 med 6 minuspoeng. Det ender nok med en beskjeden bot og arbeidsuke i fengsel for Truls Haakonsen, men det er alltids lov å håpe at man ser at dette fortjener en større straff fra fotballnorge enn den foreslåtte boten.
Det hadde selvfølgelig også vært en passende straff at Herman Stengel gikk gratis til oss, og ble videresolgt til Barcelona for 130 mill etter 5 år med 3 seriegull, og 2 cupgull.Kommentar
-
NFF inteligensiaen slår til igjen.
De har etter mye tankevirksomhet kommet frem til at det å fradømme noen retten til verv som de i utgangspunketet uansett ikke kan påta seg (fordi de ikke er medlemmer i organisjasjonen), kanskje ikke er så smart allikevel. Jeg må bare berømme denne forbausende klartenkte slutning og antar det har gått med mange lange møter med tilhørende honorar for klekke ut denne løsningen.
Videre uttales det at;
Påtalenemda sier de nå i framtida vil vurdere om de skal politianmelde forhold de mener kan være straffbareFugla mot nye høyderKommentar
-
http://www.dagbladet.no/2011/11/22/s...nsen/19122073/
Betyr dette da at Truls Haakonsen fremdeles møter på jobb?
Synd ikke NFF tør å gi sanksjoner, poengtrekk o.l. mot "storlaga"Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar