Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Haha... Søppla henter inspirasjon fra hele europa, kan de ikke bare se over fjellene og til Bergen by. Foreslår laget fyllingen, god inspirasjon til både navn og plassering i liga systemet.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Den lista rundt spillerkjøp / spillersalg kan ikke være riktig. Fegor Ogude gikk vel til Vålerenga fordi LSK ikke hadde råd til å betale overgangssum for han. Det har vel i ettertid vært kjent at Ogude helst ville til LSK da han hadde flere venner her (Nosa, Ujah etc.) uten at dette vel er offisielt. Bosman-signeringer er heller ikke gratis da det gjerne kommer en høy sign-on-fee på de fleste spillere. Det er nok likevel ikke forvaltningen av penger som er det største ankepunktet mot Martin Andresen, men heller alt for dårlige tabellplasseringer i forhold til omsetning.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Lars Iver Strand kommer med et lite stikk til MA:
"Jeg har et veldig godt inntrykk av Ronny som trener. Han virker real, ærlig og tydelig. Det er noe jeg har savnet de siste årene. Nå får jeg en trener som jeg kan forholde meg til, sier Strand."
Kommentar
-
Den lista rundt spillerkjøp / spillersalg kan ikke være riktig. Fegor Ogude gikk vel til Vålerenga fordi LSK ikke hadde råd til å betale overgangssum for han. Det har vel i ettertid vært kjent at Ogude helst ville til LSK da han hadde flere venner her (Nosa, Ujah etc.) uten at dette vel er offisielt. Bosman-signeringer er heller ikke gratis da det gjerne kommer en høy sign-on-fee på de fleste spillere. Det er nok likevel ikke forvaltningen av penger som er det største ankepunktet mot Martin Andresen, men heller alt for dårlige tabellplasseringer i forhold til omsetning.LSK Norges beste lagKommentar
-
Ogude kosta 3 mill hvis jeg ikke tar helt feil.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
http://www.vif-fotball.no/article3322854.ece
Martin(e) er pist på LSK allerede før seriestart og Mos er solgt. Liker det.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Tror vi kan si komboen Pall/Ibba. Ibba putta vel ca 50 % av hva Simen Møller putta for 2010 i 2011. Forskjellen var at Møller spilte bare 1/2 sesongen for 2010.... Ibba skremmer ingen med noe annet enn latskap og manglende treningsvilje....!Kommentar
-
VALLHALL (VG Nett) Vålerenga investerer i nye treningsapparater for å forbedre presisjon og bevegelsen i spillet sitt. "Fotball Master" KAN bli en revolusjon i norsk fotball. Manager Martin Andresen har naturlig nok stor tro på dette.
Dette er det mest spennende som skjer på Valle om dagen? Jeg ler meg skakk! Her selger dem toppscorern fra 2011 for småpenger også drar dem frem denne maskinen for å flytte fokus over på noe positivt.. Betryggende for alle andre enn de tre som heier på vålerengen!Kommentar
-
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10076952
Dette er det mest spennende som skjer på Valle om dagen? Jeg ler meg skakk! Her selger dem toppscorern fra 2011 for småpenger også drar dem frem denne maskinen for å flytte fokus over på noe positivt.. Betryggende for alle andre enn de tre som heier på vålerengen!Kommentar
Kommentar