Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9453

    Opprinnelig skrevet av Lars
    Et ekstremt godt salg, spør du meg. Mos er oppskrytt til tusen, og ville ikke passet spesielt godt inn i måten vif spiller på.
    Spør ikke deg.

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      Haha... Søppla henter inspirasjon fra hele europa, kan de ikke bare se over fjellene og til Bergen by. Foreslår laget fyllingen, god inspirasjon til både navn og plassering i liga systemet.
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        Den lista rundt spillerkjøp / spillersalg kan ikke være riktig. Fegor Ogude gikk vel til Vålerenga fordi LSK ikke hadde råd til å betale overgangssum for han. Det har vel i ettertid vært kjent at Ogude helst ville til LSK da han hadde flere venner her (Nosa, Ujah etc.) uten at dette vel er offisielt. Bosman-signeringer er heller ikke gratis da det gjerne kommer en høy sign-on-fee på de fleste spillere. Det er nok likevel ikke forvaltningen av penger som er det største ankepunktet mot Martin Andresen, men heller alt for dårlige tabellplasseringer i forhold til omsetning.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Ogude kostet ca. 3 mill.

          LSK hadde ikke råd, deretter var han vei til Molde, men så slang vif 3 mill på bordet og fikk tilslaget.

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Lars
            ville ikke passet spesielt godt inn i måten vif spiller på.
            Stemmer. I hele 2011 sleit dem med å lage mål. Da passer ikke toppscorer inn

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              VIF har kontaktet odd-spissen Børven:

              Kommentar

              • Jan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2007
                • 386

                Lars Iver Strand kommer med et lite stikk til MA:

                "Jeg har et veldig godt inntrykk av Ronny som trener. Han virker real, ærlig og tydelig. Det er noe jeg har savnet de siste årene. Nå får jeg en trener som jeg kan forholde meg til, sier Strand."

                Lars Iver Strand fikk lite spilletid i Vålerenga, men tjente godt over 2 millioner kroner i året. 28-åringen måtte kraftig ned i lønn da han signerte for Strømsgodset.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                  Den lista rundt spillerkjøp / spillersalg kan ikke være riktig. Fegor Ogude gikk vel til Vålerenga fordi LSK ikke hadde råd til å betale overgangssum for han. Det har vel i ettertid vært kjent at Ogude helst ville til LSK da han hadde flere venner her (Nosa, Ujah etc.) uten at dette vel er offisielt. Bosman-signeringer er heller ikke gratis da det gjerne kommer en høy sign-on-fee på de fleste spillere. Det er nok likevel ikke forvaltningen av penger som er det største ankepunktet mot Martin Andresen, men heller alt for dårlige tabellplasseringer i forhold til omsetning.
                  Er nok ikke bare Feitur sin pris som er fake på den derre lista der. Mye snusk i enga.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Ogude kosta 3 mill hvis jeg ikke tar helt feil.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • OppsalKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2008
                      • 1881

                      Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                      Er nok ikke bare Feitur sin pris som er fake på den derre lista der. Mye snusk i enga.
                      If they are looking to play that islandic fat cunt up front as an out and out target man, there wont be a lot of off the ball movement at the top for Filth this year.
                      Nå bosatt på Rasta !!!!!

                      Alltid Celtic og LSK

                      Kommentar

                      • Martin83
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 794

                        http://www.æsj-fotball.no/article3322854.ece

                        Martin(e) er pist på LSK allerede før seriestart og Mos er solgt. Liker det.
                        Last edited by Torolf; 28.01.2012, 15:44. Begrunnelse: Sensur

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Opprinnelig skrevet av Martin83
                          http://www.vif-fotball.no/article3322854.ece

                          Martin(e) er pist på LSK allerede før seriestart og Mos er solgt. Liker det.
                          Måtte visst selge Mos for å ha råd til å betale for overvekta når Veigar skal sjekkes inn på Gardermoen.

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Måtte visst selge Mos for å ha råd til å betale for overvekta når Veigar skal sjekkes inn på Gardermoen.
                            Sutre, sutre, sutre. Tape, tape, tape.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Vet mange mente mos ville passet dårlig inn i søpla, men ærlig talt, komboen pall/mos var jævlig skummel. Komboen Pall/ingen er langt mer overkommelig, derimot. Det er fint.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Vet mange mente mos ville passet dårlig inn i søpla, men ærlig talt, komboen pall/mos var jævlig skummel. Komboen Pall/ingen er langt mer overkommelig, derimot. Det er fint.
                                DU må ikke glemme bakromsspissene Ogude og Fellah da.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                  Vet mange mente mos ville passet dårlig inn i søpla, men ærlig talt, komboen pall/mos var jævlig skummel. Komboen Pall/ingen er langt mer overkommelig, derimot. Det er fint.
                                  Tror vi kan si komboen Pall/Ibba. Ibba putta vel ca 50 % av hva Simen Møller putta for 2010 i 2011. Forskjellen var at Møller spilte bare 1/2 sesongen for 2010.... Ibba skremmer ingen med noe annet enn latskap og manglende treningsvilje....!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    komboen pall/mos var jævlig skummel
                                    Ville vel vært vanskelig for lille Mos å rive seg løs fra Feiturs gravitasjonsfelt?

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      VALLHALL (VG Nett) Vålerenga investerer i nye treningsapparater for å forbedre presisjon og bevegelsen i spillet sitt. "Fotball Master" KAN bli en revolusjon i norsk fotball. Manager Martin Andresen har naturlig nok stor tro på dette.


                                      Dette er det mest spennende som skjer på Valle om dagen? Jeg ler meg skakk! Her selger dem toppscorern fra 2011 for småpenger også drar dem frem denne maskinen for å flytte fokus over på noe positivt.. Betryggende for alle andre enn de tre som heier på vålerengen!

                                      Kommentar

                                      • Uwes disippel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 6039

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10076952

                                        Dette er det mest spennende som skjer på Valle om dagen? Jeg ler meg skakk! Her selger dem toppscorern fra 2011 for småpenger også drar dem frem denne maskinen for å flytte fokus over på noe positivt.. Betryggende for alle andre enn de tre som heier på vålerengen!
                                        Det aller beste kom på TV2sporten, fritt etter hukommelsen: Barcelona er forbilder og dette skal hjelpe dem på vei.....

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Hæ!? Man spiller ballen inn i et hull, den går i bue og kommer ut av et annet hull? Jeg tror jeg ler meg ihjæl, Martine må ha garasjen full av slangeolje og dyre støvsugere.

                                          Kommentar

                                          Working...