Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Enda litt mer sofistikert var den, Man kan slå ballen mot den skrå platen i midten, slik at du kan få ballen tilbake i brysthøyde. Ikke mindre en genialt, selvfølgelig blir man teknikkens konger av dette.......Kommentar
-
Tja, alt som teoretisk kunne fått våre spillere til å levere pasningene dit de er tiltenkt, og som ikke koster noe særlig, ville mottas med takk. De har ikke akkurat imponert på fronten, de heller. Greit å bruke til egentrening, vel? Det som er pussig er at Martin klarer å få presse på et egentreningsapparat.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Trener de alene? Som lagspill er det kanskje naturlig at pasningsøvelsene gjøres med en medspiller?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg vetta pokker hva VIF-spillerne gjør. Jeg håper våre driver egentrening i tillegg til lagtreningen, for det trengs i det minste for de som signerte før dette vinduet.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Problemet til vif er at slår de ballen i veggen i valhall så kolapser hallen. Den er jo bygd like solid som et korthus.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg syntes det er latterlig å gjøre narr av noe som våre spillere skriker etter. Tror faktisk at disse maskinene kan være noe for seg for våre spillere. Vi så vel igjennom andreomgangen igår og hele høstsesongen hvor lett våre spillere slår feilpasninger og hvor ofte våre spillere har elendige mottak. Maskinen her kan spesielt være nyttig for sistnevnte (mottak). At man finner måter man kan trene alene på dette er ikke dumt. Men det er jo typisk norsk holdning å være negative til å trene på elementere basisferdigheter som norske spillere, også våre, sammenlignet med utlandske står til stryk. Jeg håper at klubben skaffer slike maskiner og at Bolly, Ohi, Fredrik, Björn, Erling, RUben setter i gang med en gang. Gjerne med Andersson som forbilde. Er selvfølgelig lov å gjøre dette sammen også, men jeg tror repitisjon og konsentrasjon er nøkkelord her. En slik maskin er bedre treningspartner enn folk som knapt klarer å treffe en medspiller.Kommentar
-
Jeg syntes det er latterlig å gjøre narr av noe som våre spillere skriker etter. Tror faktisk at disse maskinene kan være noe for seg for våre spillere. Vi så vel igjennom andreomgangen igår og hele høstsesongen hvor lett våre spillere slår feilpasninger og hvor ofte våre spillere har elendige mottak. Maskinen her kan spesielt være nyttig for sistnevnte (mottak). At man finner måter man kan trene alene på dette er ikke dumt. Men det er jo typisk norsk holdning å være negative til å trene på elementere basisferdigheter som norske spillere, også våre, sammenlignet med utlandske står til stryk. Jeg håper at klubben skaffer slike maskiner og at Bolly, Ohi, Fredrik, Björn, Erling, RUben setter i gang med en gang. Gjerne med Andersson som forbilde. Er selvfølgelig lov å gjøre dette sammen også, men jeg tror repitisjon og konsentrasjon er nøkkelord her. En slik maskin er bedre treningspartner enn folk som knapt klarer å treffe en medspiller.
Har du misforstått poenget med denne tråden? vif er latterlige uansett, denne tråden er til å poengtere det.
Hele greia starta vet med at det mest "spennende" som skjer på valle om dagen er at vif har brukt masse penger på dingser som gjør samme nytte som en vegg...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Forøvrig, med tanke på at vi nå har tre islendinger, to svensker, en bosnier, en kameruner og en nigerianer i stallen (og vi har definitivt hatt høyere andel utledninger før), er det slik at de mister ethvert snev av basisferdigheter så fort de tusler inn portene til Åråsen (i den grad Åråsen har porter)?
Det er jo utlendingene som har bra basisferdigheter, mens vi nordmenn og da LSK i særklasse dårligst i landet, er mongloide med ball...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Hvis man skal le av enga, får man vel nevne at de tapte 3-1 mot Bærum idag ;-)Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
En gammel kar oppi høgget der jeg vokste opp så seg lei på at barnebarnet hans og jeg sparka fotball mot garasjeporten hans. Derfor slo han gjennom spiker fra innsida over hele porten. At han ikke lenger kunne åpne porten sin fikk vist våge seg så lenge ungene ikke hadde det morro."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Fra sprøyteforumet hvor optimismen ligner mer og mer på en velutvikla psykose. Vet ikke om jeg skal le eller gråte:
Det er greit å furte fordi man ikke forlenger kontraktene. Men nå må det ikke glemmes at for å få noen til å forlenge må man også ha noe å lokke med.
Jeg forventer ikke at våre unggutter som er gode nok ikke vil ut. Hvis de gir oss noen gode år og noen millioner på konto så er det alt jeg forlanger.
Det er flere i klubben som også har ambisjoner. Og med mye penger på bok begynner den opsjonen på Stengel å virke mer verdifull.
Å byttte Singh mot Stengel + noen ekstra millioner er ingen dum deal. Da har vi nok en talentfull unggutt, noen millioner i banken og noen i NFF/TV2 får seg en overraskelse. Samt en spiller vi igjen kan selge for gode penger om noen år. Kjenner jeg har et sterkt ønske om at Stengelovergang blir en realitet. Både fordi han er en av de mest talentfulle midtbanespillerne i sin generasjon. Men også fordi det hadde vært gøy å peke nese til hylekoret.Kommentar
Kommentar