Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Moro at Vitesse ikke har sett en eneste vif kamp, og sannsynligvis ikke har en anelse om hva slags fotball Martine ønsker å spille

    Link til vg

    Han forteller at Vitesses drømmescenario er at Hamar-gutten, som har kontrakt i Nederland til sommeren 2014, vil være så god for Vålerenga at klubben kan hente tilbake en bedre spiller allerede i sommer.

    - Marcus trenger å opp farten sin. Hos oss har han vært opp og ned, mye skadet, men i form er han en glimrende spiss som fortsatt er ung. Litt av problemet er at han nok passer bedre i et 4-4-2-system enn slik vi spiller.

    Det blir moro å se han om han er tiltenkt Messi sin rolle, eller en kantrolle i vif.

    Kommentar

    • Reyrey
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2010
      • 379

      ENDA en GOD- nyhet!!
      Vitesse ser for seg Pedersen-fremtid i Bundesliga

      * Nederlenderne håper å hente spissen tilbake fra Vålerenga i sommer

      LSK i med- og motgang <3

      Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

      Kommentar

      • Martin83
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 794



        Fellah joiner Singh og er i klinsj med Andresen. Imponerende at Andresen fortsatt klarer å signerere nye spillere...

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Vif henter en ny spiller som er 19 år jaja voksen 19 åring tenker jeg når jeg ser bilde av han.. Kan også legge til at Marcus Pedersen sliter med en strekkskade...http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3349474.ece

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            Vif henter en ny spiller som er 19 år jaja voksen 19 åring tenker jeg når jeg ser bilde av han.. Kan også legge til at Marcus Pedersen sliter med en strekkskade...http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3349474.ece
            Var første jeg tenkte når jeg så han også.... Ser ut til å være ett stykke over 19 år.

            Edit: VIF skulle signere en ny høyre back fra Nigeria. Ryktene sier at han skadet seg på den medisinske testen. Når han først skulle skade seg, kunne han jo venta 2-3 dager?

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              For å komme i forkjøpet: Drit i å dra opp rasismekortet hver gang en 30-åring fra Afrika blir solgt som en 19-åring.

              Hadde vi hatt muligheten hadde vi gjort det samme men det er helt umulig i vesten.

              Thioune er minst 35 år og Ijeh er sikkert snart 50.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • sigurdsen
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 1820

                Klovnen shampo

                Vålerenga-trener Espen Knutsen er oppgitt over Shay Stephensons karantene. Se hendelsen og døm selv her!

                Kommentar

                • A-net
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2006
                  • 447



                  Moahhhahhhhaaaaa!
                  I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Opprinnelig skrevet av A-net
                    Latteren ble litt ødelagt av bildet.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • *46*

                      Dem var så høyt oppe etter 2010 og skulle dele ut utbytte og greier. Hverdagen kommer kjapper enn antatt?

                      Kommentar

                      • *46*

                        Koz og klemz til deg shampo Slumsøstrene gikk på nok ett tap mot bønder!

                        Kommentar

                        • Ketil Cantona
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 6813

                          14 mill i underskudd og 7 plass i serien. Ja bare fortsett Martine å bruk penger som en full sjømann!

                          Kommentar

                          • *46*

                            Opprinnelig skrevet av Paddis
                            14 mill i underskudd og 7 plass i serien. Ja bare fortsett Martine å bruk penger som en full sjømann!

                            http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10069863
                            En god nyhet kan ikke postes mangen nok ganger

                            Kommentar

                            • Holterkanari
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2009
                              • 580

                              Opprinnelig skrevet av *46*
                              En god nyhet kan ikke postes mangen nok ganger

                              Fantastisk ;-)
                              ________________________
                              TB

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                Regner med at dem ikke sparte noe av fjorårets underskudd, så der fikk vel Mos+Strandberg pengene bein å gå på.
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796



                                  - Akkurat nå er jeg VIF-spiller,så har ikke noe å si om det, skriver Fellah i en tekstmelding til iTromsø.
                                  Lite tvil om at han ikke ser for seg en søplafremtid.

                                  Lurer på hva de driver med på Valle. Klovner ass...
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Etter fjorårets sesong var imidlertid ikke alt rosenrødt på Valle lenger.
                                    – Miljøet ble dårlig mot slutten. Det foregår et maktspill innad i Vålerenga, og det gikk utover trenerne og til slutt oss spillerne, sier Kveen.
                                    I januar ble han fristilt, satte seg i bilen, kjørte noen mil lenger nord og undertegnet for Lillestrøm Sportsklubb.
                                    – Det var godt å komme seg bort. Jeg kjente mange av gutta på laget i Lillestrøm, også treneren. Valget var lett, sier Marcus Kveen.
                                    – Var det virkelig så lett for en selverklært Vålerenga-supporter?
                                    – Slik tingene ble på slutten tenkte jeg ikke så mye over det. Jeg måtte fokusere på hva som var best for meg, og hvor jeg kunne tilpasse meg på et høyest mulig nivå. Jeg er positiv til dette klubbskiftet, sier Kveen.

                                    Han er også imponert over forholdene på Romerike.
                                    – I Lillestrøm er forholdene lagt bedre til rette for de unge spillerne. Vi blir tatt bedre vare på. Det ligger planer for hver enkelte med både delmål og langsiktige mål. Jeg tror jeg kan utvikle meg mye her, sier Kveen.

                                    http://www.groruddalen.no/marcus-gik...221-77747.html

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        "Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes", mener Jan Tore Kjær.

                                        Var det ironisk?

                                        http://www.tv2.no/sport/ishockey/vif...a-3737306.html


                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13277

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          "Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes", mener Jan Tore Kjær.

                                          Var det ironisk?

                                          http://www.tv2.no/sport/ishockey/vif...a-3737306.html


                                          Religionen har de jo pissa på sjæl

                                          Kommentar

                                          Working...