Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hexaphim
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 2776

    Jeg vil gjerne dele følgende fra Ingar (location: Lillehammer) på søplas forum:

    Opprinnelig skrevet av Ingar
    Lars Iver skal inn,jeg skjelver i buksa!!!


    E-LÅ-LELÅ-LE-LÅ-LE-LÅ-LÅLELÅA!
    Deilig å se at det ikke bare er vi som behersker jinxingens kunst!

    Kommentar

    • Patriot
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2010
      • 437

      Bilde 1.jpg

      Ha ha ha.

      Kommentar

      • Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

        Nok en gang viser Klanen hvor usmakelige dem er.
        Alexander Aas ble utsatt for blind vold sist helg, noe klanen spøker med: http://ehauger.smugmug.com/Fotball/S...IF-2323-XL.jpg

        Kommentar

        • ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2505

          Edit: Uwes disippel postet mens jeg skrev. Jeg lar det stå siden jeg er helt enig i det han sier.

          Kapteinen Alexander Aas spilte ikke for Strømsgodset i går. Han har brukket nese og hjernerystelse etter å ha blitt slått og sparket da noen spurte etter sigaretter:

          2339744055.jpg

          Tifoen til Klanen var et banner med "Kan vi bomme en sigg?":

          stromsgodset-valerenga-3-2-tl-201210.jpg

          Følsomt og smakfullt igjen fra supporterklubben som har en sterk tradisjon for å se sporten i et større samfunnsbilde.

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9453

            Ghana-keeper med peil

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              Lurer fælt på hva det reelle tilskuertallet på Ullevåll er i dag. Kan ikke være mer enn 5-6000. Mytelag ass.

              Kommentar

              • HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6079

                Sykt!

                --------------VIF - VIKING
                Avslutninger:....2 - 21
                På mål: ............0 - 8

                Kommentar

                • Hexaphim
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2006
                  • 2776

                  Opprinnelig skrevet av HSft
                  Sykt!

                  --------------VIF - VIKING
                  Avslutninger:....2 - 21
                  På mål: ............0 - 8
                  Fra live-dekningen på rb.no (tror ikke det er de som står for innholdet?):

                  - Vålernega vinner 1-0 etter en meget jevn batalje på Ullevaal Stadion. Viking var best i førsteomgang, mens hjemmelaget tok mer over i andre halvdel. En litt heldig scoring vippet dette hjemmelagets vei, etter at en duggfrisk Fellah satte fart på sakene. Viking imponerte tidvis i denne kampen, men klarte aldri å score.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6079

                    Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                    Fra live-dekningen på rb.no (tror ikke det er de som står for innholdet?):

                    - Vålernega vinner 1-0 etter en meget jevn batalje på Ullevaal Stadion. Viking var best i førsteomgang, mens hjemmelaget tok mer over i andre halvdel. En litt heldig scoring vippet dette hjemmelagets vei, etter at en duggfrisk Fellah satte fart på sakene. Viking imponerte tidvis i denne kampen, men klarte aldri å score.
                    Possession var 49% - 51% så Vif hadde ballen nesten like mye, men tydelig at Viking må ha skapt mere (Jeg har ikke sett kampen).

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      "Vålerenga får godt betalt på hjemmebane for ytterst middelmådige prestasjoner. Seks poeng totalt på Ullevaal må føles som om de har vekslet inn ti pund , og fått igjen en tusenlapp."

                      http://fotball.aftenposten.no/blogg/...icle232020.ece
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Rune
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2008
                        • 1229

                        Opprinnelig skrevet av Martin Andresen
                        - Jeg har sett det er blitt skrevet i noen aviser, dere er så upresise. Dere må huske, i mørket er alle katter grå. En bosmanspiller er ikke en bosmannspiller hvis det er lys i tunnelen. Det er forskjell på det. Det er vanskelig å få fram de nyansene, tydeligvis, i og med at dere skriver så slumsete som dere gjør. Når det gjelder Harmeet har han kontrakt ut året, og som jeg har sagt før, satser vi på andre om det er like forhold. Men hvis Harmeet er bedre enn lagkameraten sin, spiller han. Fellah har ett år lenger kontrakt, og da er de ikke i samme situasjon, sier Andresen til Dagbladet.
                        Har hjulene til MA begynt å trille en tanke for fort?
                        "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                        Kommentar

                        • Reyrey
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2010
                          • 379

                          Opprinnelig skrevet av HSft
                          Possession var 49% - 51% så Vif hadde ballen nesten like mye, men tydelig at Viking må ha skapt mere (Jeg har ikke sett kampen).

                          Noen ganger lurer jeg på på søppla får dra hjelp?!
                          Kampen mot Haugesund og Viking fortjente de ikke ET jævla poeng, men vant fordi de hadde syk "flaks"..

                          Håper søpple spillerne enten stikker fra vif etter endt kontrakt eller blir utsatt for blind vold snarest!! FAEN meg på tide!!!
                          LSK i med- og motgang <3

                          Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

                          Kommentar

                          • Laksen
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2004
                            • 287

                            I de delene jeg så av kampen ble vif rævpult av Viking, som til og med kunne lyktes med samme type angrep gang på gang. Det stoppet ikke Andresen å stille på tv etterpå og konstatere at de "Tok poeng som vanlig".

                            Ikke rart at de må ty til tvreklame for å få folk til å "like" dem.
                            Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2505

                              Opprinnelig skrevet av Rune
                              Opprinnelig skrevet av Martin Andresen

                              Dere må huske, i mørket er alle katter grå. En bosmanspiller er ikke en bosmannspiller hvis det er lys i tunnelen. Det er forskjell på det.
                              ach kunne ikke sagt det bedre.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                                ach kunne ikke sagt det bedre.
                                Gjett en gang på hvem som har sett Varg Veum på DVD...

                                Kommentar

                                • Rune
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2008
                                  • 1229

                                  Opprinnelig skrevet av Fellah
                                  - Jeg synes jeg gjorde et bra innhopp. Vi vinner kampen, jeg skyter
                                  innlegget i en motspiller og det blir mål. Jeg føler jeg lekte meg, og at jeg
                                  viste litt av mine kvaliteter, sier Fellah til Dagbladet.
                                  Opprinnelig skrevet av Fellah
                                  - Det er helt riktig, det er den posisjonen jeg vil spille og som jeg
                                  trives best i. Det tror jeg dere også ser, i hvert fall de som kan fotball, at
                                  det er den rollen jeg er best i. Spiller du i en annen rolle er det greit å
                                  gjøre det enkle, men i den rollen er det litt «fiks faks».
                                  Hva er det med disse vif-spillerne? "Lekte seg", "Fiks faks", "i hvert fall de som kan fotball".

                                  Hva er det de puster i borte på Valle? Ikke realitets-oksygen, i hvert fall.
                                  "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                                  Kommentar

                                  • Martin83
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2007
                                    • 794

                                    Det har begynt å vokse en merkelig følelse i magen. Får Andresen fyken kommer Ståle til å bli kopla mot Oslo øst. Min største frykt er å se Ståle ikle en blå og rød (og stygg) treningsdrakt type Adidas.

                                    Lenge, lenge leve Andresen i vif.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Andresen overtar vel snart rollen til sportlig utvalg og vil etterhvert bekle alle plassene i styret, så hvem skal sparke ham?

                                      Pussig utvikling for en mann som startet som en del av et syvmanns trenerteam. Snart erstatter han vel publikum med seg selv som enslig bivåner også, og kampene kan dermed spilles hjemme på Snarøen. Greiere slik, publikum er jo ikke publikum hvis de er i den mørke tunellen.

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        Leste litt på forumet deres.....
                                        Verdens beste havymetal band Metalica spiller samtidig som vif .
                                        Metallica har ikke gjort noe fornuftig siden The Black Album, og etter det jeg har sett av dem de siste åra virker det som de har slutta å øve også. Særlig Lars Ulrich.

                                        Hadde lett prioritert Enga
                                        DET ER BARE DET AT KONSERTEN I SIN HELHET ER FRA THE BLACK ALBUM

                                        Last edited by glasgow; 13.04.2012, 13:08.

                                        Kommentar

                                        • LasseN
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 1610

                                          Opprinnelig skrevet av kimmern
                                          LSK-supportere tagget ned Vålerenga-buss

                                          http://www.oblad.no/sport/lsk-suppor...buss-1.7182809
                                          Legg spesielt merke til søplas talsmann:
                                          Dette er et lavmål. Vi har gjort dumme ting vi også, helt klart, men vi prøver å holde litt klasse på det vi driver med. Dettte er jo rent hærverk.

                                          Ja, det er jo klasse over og ikke hærverk og/eller lavmål å:
                                          - Tagge ned Tom Lund statuen gjentatte ganger
                                          - Tagge ned Republic
                                          - Tagge vif i midtsirkelen på Åråsen
                                          - Malingsbombe LSK veggen
                                          - 11 kors
                                          Det var vel det jeg kom på i farta iallefall...
                                          LasseN

                                          Kommentar

                                          Working...