Måtte hele den jævla klubben gå under.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
For noen vanvittige muligheter for Lyn. Haha, må le av hvor rævva VIF er. Må være flaut å holde med en slik klubb som kun har flaks, er så rævva og blir styrt av noen av landets største klovner. Dommer driter seg ut, ikke akkurat rart når NFF velger å sette opp en dommer som knapt har fått hår på tissen. han kan umulig være over 20 årI år så tar vi altKommentar
-
Tenk positivt folkens. Selv om dommerne sannsynlig fortsetter å favorisere dem vil flaksen ta slutt en gang og Martin får blir lenger (knuser Kristoffer Schou i "operasjon forfall"). Håper han sitter å forhandler om 5 års kontrakt akkurat nå.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
-
Engen møter MUFC til sommeren. Det som irriterer meg er følgende:
Kampen spilles på Ullevaal 5. august. Den dagen møter egentlig Vålerenga Haugesund på bortebane i eliteserien. Dermed tyder alt på denne kampen må flyttes.
Lar fotballforbundet enkelte lag få prioritere treningskamp i stedet for seriekamp, slik at anglofilien skal få enda bedre rotfeste her?
De får putte kampen til midtuka og ofre det som må ofres. Men NFF legger seg nok langflate.... igjen!!Kommentar
-
Er sånn drit som sånne kamper som gjør meg flau over å holde med Man Utd. Flesteparten av folka som kommer på denne kampen kan navnet til Nani, Giggs, Rooney og Scholes, men ingen fler. De fleste som kommer på denne kampen har aldri, og kommer aldri til å dra over til England for å se united i en kamp som betyr noe. Flaue, flaue mennesker som ikke kan eneste supportersang, som ikke ser noen andre kamper i året en kampene mot Chelsea, City, Liverpool og Arsenal, som ikke gidder å bry seg med mindre United vinner. Snodig nok er dette gjerne samme type folk som er fra steder med lokale lag i tippeligaen, men som velger å holde med Rævbk fordi "de er jo best, så da holder jeg med dem". BLÆ!CustodesI med og motgangKommentar
-
Er det mulig nff???? vif kan ikke få flytta kampen mot haugesund pga treningskamp..... Tipper Haugesund taper mye puplikum på og flytte kampen fra søndag til onsdag hvem betaler dette tapet???? Her bidrar nff til at vif tjener masse penger mens et annet taper penger.....Men hva kan mann forvente når nff er i lomma på vif.Kommentar
-
Er det mulig nff???? vif kan ikke få flytta kampen mot haugesund pga treningskamp..... Tipper Haugesund taper mye puplikum på og flytte kampen fra søndag til onsdag hvem betaler dette tapet???? Her bidrar nff til at vif tjener masse penger mens et annet taper penger.....Men hva kan mann forvente når nff er i lomma på vif.A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Skjedde ikke det samme når Barcelona spilte for noen år siden? at en seriekamp ble flyttet. Kan hende jeg husker feil.Kommentar
-
Kommentar
-
Håper også de får høye kostnader hos fysioterapytt og mange andre spesialister på kroppen for å kanskje redde karrierene til de 3-4 beste spillerne. En eller annen gang må vel karmaen slå tilbake??Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Hva som må få til for at NFF skal gå nærmere i dette? Må en klubb for eksempel, skriver en klage?Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Det er vel NFF som leier ut UllevålPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Flust av folk fra apeberget som ikke kan fordra denne typen kamper og er flaue over det. Ikke minst når prisen kom på bordet. ManU wankers og gloryhunters betaler sikkert den latterlig høye billettprisen for å for engelsk lag på Norges nasjonalarena.Kommentar
Kommentar