Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

    Opprinnelig skrevet av Totti21
    Barcelona valgte å følge Vålerengas spillestil, noe som ga resultater.

    - De endret til slutt spillestilen borte mot Milan og vant 4-2, sier Andresen.
    Mannen kan ikke bare møbler, han er også et taktisk geni av en annen verden innfor fotballen. Merkelig han ikke gjorde det skarpere med vif.

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      Søpla-spiller anmeldt for vold!

      Kommentar

      • Marit
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2010
        • 885

        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Jeg har ikke ord..

        Andresen hevder Barca endret stil etter VIF-møte
        http://fotball.smp.no/eliteserien/article258240.ece
        Som en leser på db.no sa så er dette som om Rune Øygarden skulle skryte av å ha gitt sjekktips til George Clooney.
        Andas in och andas ut
        Orkar jag så orkar du

        Kommentar

        • Canário
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1471

          Haha, morsomt! Tar ikke slutt på sagaen om komiske uttalser fra Andresen. Nesten Stig Inge Bjørnebye-nivå.

          Kommentar

          • Jaren-kanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Mar 2004
            • 185

            Opprinnelig skrevet av Serbern
            Vet godt hvem denne gutten er, da han er lokal. Han og kompisgjengen hans hadde laget kvalm hele kvelden. Hadde blandt annet sitti på tribunen og gjort narr av ei jente som fikk illebefinnende under cupen. Da han fikk tiltale for dårlig oppførsel, hevnet han seg ved å vente på funksjonærgutten når han skulle hjem for så å slå og sparke han. Nå skal visst VIF kontakte skolen og gutten som ble angrepet for å "rense luften". Skal vel sørge for at han slipper noe straff da. Drittunge og drittklubb. Er bare SÅ glad for at han gikk dit. De fortjener hverandre, VIF og han....
            Jaren-kanari
            Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!

            Kommentar

            • Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

              Opprinnelig skrevet av Jaren-kanari
              Vet godt hvem denne gutten er, da han er lokal. Han og kompisgjengen hans hadde laget kvalm hele kvelden. Hadde blandt annet sitti på tribunen og gjort narr av ei jente som fikk illebefinnende under cupen. Da han fikk tiltale for dårlig oppførsel, hevnet han seg ved å vente på funksjonærgutten når han skulle hjem for så å slå og sparke han. Nå skal visst VIF kontakte skolen og gutten som ble angrepet for å "rense luften". Skal vel sørge for at han slipper noe straff da. Drittunge og drittklubb. Er bare SÅ glad for at han gikk dit. De fortjener hverandre, VIF og han....
              Dersom det faktisk stemmer at dette er en VIF-spiller, er det jo urkomisk i seg selv at det har skjedd på Hadeland. En slags bekreftelse på alle fordommene man måtte ha mot bydelsklubben.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Tjærnås latterliggjør Martin. Flott fyr: http://fotball.aftenposten.no/blogg/...icle258280.ece
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Høgmo i vif-samtaler. http://fotball.aftenposten.no/elites...icle260717.ece
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    Like barn leker best: http://www.dagbladet.no/2012/12/19/s...isme/24898093/
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Rusavhengige blir plassert sammen med eldre beboerne på Vålerengen bo- og servicesenter


                      Er dette noen overraskelse da?

                      Kommentar

                      • *46*

                        Heldigvis ble det ikke noe av Smerud og Høgmo til vif. Dem hadde vært alt for gode for dem.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                          Rusavhengige blir plassert sammen med eldre beboerne på Vålerengen bo- og servicesenter


                          Er dette noen overraskelse da?
                          Spørsmålet er vel heller om det ene utelukker det andre her.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5916

                            Opprinnelig skrevet av *46*
                            Heldigvis ble det ikke noe av Smerud og Høgmo til vif. Dem hadde vært alt for gode for dem.
                            Morsomst er forsida til nettutgaven av Aftenposten. Styreformannen i VIF er "dypt såret". Pussig nok sto det ingenting om det i artikkelen, der er han bare skuffet.

                            Edit: Der var han plutselig bare skuffet på forsiden også. De har visst et uavklart forhold til sitt følelsesliv der i gården.
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • *46*

                              Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                              De har visst et uavklart forhold til sitt følelsesliv der i gården.
                              Du virker overrasket? Det synes jeg er enda mer merkelig

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Å hellige ku! Må innrømme at ereksjonen nesten veltet kontorpulten da jeg så dette:

                                En ferierende Kjetil Rekdal (44) er ønsket på intervju til den ledige Vålerenga-jobben allerede denne helgen.

                                Kommentar

                                • xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Å hellige ku! Må innrømme at ereksjonen nesten veltet kontorpulten da jeg så dette:

                                  http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10072006

                                  Ikke nødvendigvis positivt dette, han har hatt suksess med vif tidligere, han skaper voldsomt med blest og engasjement rundt vif, han kommmer til å dra med seg en haug av investorkroner. Hadde vært langt gunstigere med gråsteinen Jönsson eller Judas. Fyrer som ikke vekker interesse hverken hos spillere, sponsorer, publikum eller media.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5916

                                    Enig med xeR. Vålerenga er i en utmerket situasjon akkurat nå, sett med katteøyne (de gule og svarte, vet du), de er uten hovedsponsor. Hentes reka, så åpnes pengestrømmen igjen. For øvrig ser jeg heller at han drar dit, enn til oss.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

                                      Forever crap. I want to be forever crap.

                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                      Kommentar

                                      • G-Man
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2011
                                        • 3201

                                        Ler gjerne av vif, jeg - men faktum nå er vel at Reka er så godt som klar, og det er ikke gode nyheter. For det første er han populær og ønsket blant spillerne. For det andre har sponsorene deres (med idioten Trøim i spissen) signalisert at de er klar for å spytte inn store prenger til jubileumsåret. For det tredje kommer reka til å tiltrekke seg en rekke gode spillere. Barrantes er allerede varslet, og det snakkes også om bla Daniel Bråthen, Fredheim Holm, Grindheim og 3-4 spillere til.

                                        Kommentar

                                        • Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

                                          Kommer Rekdal til vålerengen så tipper jeg denne tråden står tom leeenge.. Før det sikkert sprekker igjen, som det alltid gjør i vålerengen. Å kimse av Rekdal som trener blir for dumt, hvertfall når han får med seg 30-40 mill til nye spillere!

                                          Kommentar

                                          Working...