Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Har det fra gode kilder og de unge spillerne i vif vil ikke ha Rekdal,mannen kan jo ikke behandle folk...

    Kommentar

    • *46*

      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Har det fra gode kilder og de unge spillerne i vif vil ikke ha Rekdal,mannen kan jo ikke behandle folk...
      Det tror du investorene bryr seg om? Neppe....

      Morsomt å lese oppskriften på treneren dem ønsker seg. For så å se hvilke kandidater dem ender med til slutt - som ikke har sagt nei. To forskjellige personer, to forskjellige typer fotball som dem står for - ja absolutt ingen likheter ved dem bortsett fra at dem fremstår tverre og sure til tider. Godt søpla har knyttet til seg profesjonelle hodejegere som styrer dem inn i sitt 100'ene år.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Kimse kimse.
        Seriegullet i 2005 var vel det dyreste i manns minne. Godt og vel en hel stall med spillere inn og ut av porten, inkludert genikjøp som T.A. Flo og Rune Lange. Tristeste fotballen i eliteserien og et hårfint seriegull med et rekordlavt antall poeng. Deretter utbrenhet blant spillerne grunnet Rekdals lederstil, sjefen sjøl flyttet fra treningsfelt til kontoret med online poker og tilslutt reiste de rundt for å bli pissa på.

        Kimser gjerne av Rekdal jeg. Desidert den største idioten av alle norske fotballtrenere. Klarer å føkke dette til uansett hvor mange millioner han får å rutte med.

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5916

          Jønsson (mangler tilgjengelige tødler) blir Aafk-trener, så da er det vel bare Rekdal igjen på lista. Han må føle seg velkommen, gitt.

          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • OptimistFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 462

            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Jønsson (mangler tilgjengelige tødler) blir Aafk-trener, så da er det vel bare Rekdal igjen på lista. Han må føle seg velkommen, gitt.

            http://fotball.fvn.no/eliteserien/article263184.ece
            Intervju med søpla søndag kveld, for så å dra rett til Aafk for å signere.
            Lurer på hvordan hodejeger'n jobber.
            Jönsson må ha blitt tydelig overbevist om hva som ikke var rett klubb å være i

            Kommentar

            • DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4072

              Vålerenga har sendt inn ti planer for sin nye stadion - alle får nei
              Åtte år etter at Vålerengas stadionplaner ble lansert, og fire og et halvt år etter at bystyret bestemte seg for å selge Valle-tomten for én krone, er det fortsatt langt frem for Vålerengas drøm om en ny storstue.

              Vil du holde deg oppdatert på alle Oslo-nyheter? Her får du en rask oversikt over alle Oslo-nyheter samlet på et sted. Les dagens Oslo-nyheter her >


              Elska þetta félag

              Kommentar

              • A.Bilet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2005
                • 808

                Digg!

                A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

                Twitter-bruker

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Nordea har vel tidligere sagt at hvis andre trekker seg vurderer de å gjøre det samme.

                  Kan bli morro dette. Reka får 30-40 mill som må brukes for å kompensere tapte sponsorinntekter.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • Martin83
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 794

                    Opprinnelig skrevet av A.Bilet
                    Se ikke bort i fra at Rimi blir deres nye hovedsponsor. Da kan med rette kalle drakta for bærepose...

                    Kommentar

                    • Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

                      eller søppelpose(ahh den var tørr).

                      Kommentar

                      • bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2925

                        Stakkars unggutter! Først måtte de slite med Andresen og nå Reka! Går fra den ene diktatoren til den andre. På den andre siden; velger du VIF kan du faen meg takke deg sjæl!
                        I år så tar vi alt

                        Kommentar

                        • Seb.R
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 4159

                          Ingenting er gratis

                          Vil du holde deg oppdatert på alle Oslo-nyheter? Her får du en rask oversikt over alle Oslo-nyheter samlet på et sted. Les dagens Oslo-nyheter her >


                          "Skattesmell kan velte Vålerengas stadionplaner

                          I 2008 fikk Vålerenga kjøpe tomten til sitt nye stadion for én krone. Det kan koste klubben 70 til 90 millioner kroner."

                          www.sebastianramsland.com
                          www.twitter.com/sebramsland

                          Kommentar

                          • Jan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2007
                            • 386

                            Opprinnelig skrevet av Seb.R
                            Ingenting er gratis


                            Vil du holde deg oppdatert på alle Oslo-nyheter? Her får du en rask oversikt over alle Oslo-nyheter samlet på et sted. Les dagens Oslo-nyheter her >


                            "Skattesmell kan velte Vålerengas stadionplaner

                            I 2008 fikk Vålerenga kjøpe tomten til sitt nye stadion for én krone. Det kan koste klubben 70 til 90 millioner kroner."

                            Er vel det man kaller karma...

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              stoff.jpg

                              Classic
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                Opprinnelig skrevet av Martin83
                                Se ikke bort i fra at Rimi blir deres nye hovedsponsor. Da kan med rette kalle drakta for bærepose...
                                Sponsoravtalen med Vålerenga utgikk ved årsskiftet og vi har valgt å ikke forlenge denne. Dermed er vi ikke lenger samarbeidspartnere med Vålerenga.

                                Ha en fin dag,

                                Men vennlig hilsen
                                Lise Mette Kjellberg
                                Sendte en e-post og spurte om hvordan de kunne sponse en klubb som driver økonomisk kriminalitet. Dette var svaret fra Rimi/ICA

                                Adidas borte
                                Rimi borte
                                Nordea borte?
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Adidas borte
                                  Er dem ute av bildet? Nordea er vel 100 % sikkert at er ute av bildet.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Er dem ute av bildet? Nordea er vel 100 % sikkert at er ute av bildet.
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Er jeg blitt ordblind, eller står det ikke at kun at Nordea trekker seg ut. Ikke noe om at Adidas trekker seg, annet enn at dem signert samtidig med at Nordea signerte avtalen?

                                      Det er ikke for å pirke eller at jeg er så forbaska nysgjerig på hva bydelsklubben foretar seg

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Er jeg blitt ordblind, eller står det ikke at kun at Nordea trekker seg ut. Ikke noe om at Adidas trekker seg, annet enn at dem signert samtidig med at Nordea signerte avtalen?

                                        Det er ikke for å pirke eller at jeg er så forbaska nysgjerig på hva bydelsklubben foretar seg
                                        Var jeg som leste feil ser jeg.

                                        Blir spennende å se om de går på en skikkelig smell nå. Markedsverdien går i dass når store investorer trekker seg av slike grunner og jeg trur flere vil tenke seg om 2 ganger før de legger masse penger på bordet.

                                        Dette blir nok dyrere for søpla en jeg først trudde. Morsomt at de har fått et ENDA dårligere rykte, mista sponsorer og tillit hos supporterne for en spiller som ble kasta på dør med lomma fulle av millioner etter 6 måneder
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9453

                                          Stengel-saken gir jo sponsorer som "sliter på en eller annen måte" en fin "out".

                                          Kommentar

                                          Working...