Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Hva er egentlig status på Stengel-/Gunnarssonsaken?
Prøver man å trenere hele greia? Saken var ferdig etterforsket i sommer så vidt meg bekjent.Kommentar
-
Er vel som med Breivik-saken: Man jobber for å utvide strafferammene først. Kan godt tenke meg forvaringsdom på alle involverte.Kommentar
-
Kommentar
-
Rettsaken starter i Asker og Bærum tingrett 19 august.
Fotballforbundet trenerer nok hele greia, kjenner jeg dem rett... Eller når jeg tenker meg om, de ser nok sitt snitt i å tjene noen kroner i form av en bot her. Også bot til to lag a gitt. Dollartegnene lyser helt hit fra øynene på gribbene i NFF.Kommentar
-
Notis i Aftenposten i dag.
Rettsaken starter i Asker og Bærum tingrett 19 august.
Fotballforbundet trenerer nok hele greia, kjenner jeg dem rett... Eller når jeg tenker meg om, de ser nok sitt snitt i å tjene noen kroner i form av en bot her. Også bot til to lag a gitt. Dollartegnene lyser helt hit fra øynene på gribbene i NFF.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Dersom dette blir utfallet slipper disse klubbene latterlig unna!
Hva er 500 000 for søpla - Nav betaler og smiler hele veien til banken(eller forresten fikk de med islandsk søppel på veien også).
Disse klubbene skulle i det minste fått poengstraff i tillegg til disse bøtene, dette har vært snylteri på høyt plan! Glad jeg ikke er er supporter av disse pinlige klubbene!!Kommentar
-
Jeg mener engen burde fått satt alle kampene Gunnarsson spilte til tap 0-3. Med Stabæk blir det verre å finne en passende straff.Kommentar
-
Med tanke på hvor ræva gunnarsson var i vif så var trolig det at han var på banen i prinsippet det samme som poengtrekk. Alt dette styret for en spiller som i bestefall var medioker.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
edit: Skeid vant en kamp 6-0, men ble satt til tap 0-3 pga en spiller uten lisens.
www.skeid.no/a-laget/...a.../5468-dom-om-poengtrekk-opprettholdesKommentar
-
Michael Schjønberg er begejstret over forholdene i Vålerenga, hvor han ser frem til at arbejde sammen med Kjetil Rekdal igen.
Opprinnelig skrevet av Michael Schjønberg (ny ass.trener i vif)- Dem der har forstand på norsk fodbold ved, at det er en konkurrencedygtig klub. Klubben er på højde med FCK, og nu har jeg været oppe at se, hvor stort og velsmurt maskineri, man arbejder med.Kommentar
-
Vålerenga har vist allerede ny hovedsponsor klar.
Kommentar
-
VALLE (Dagbladet): Snaue to uker er gått siden Kjetil Rekdal ble presentert som ny Vålerenga-trener.
Klanen jublet og tok imot ham med åpne armer.
Og nå har de gitt Rekdal et tilbud:
Gratis Vålerenga-tatovering.
- Rykter går fort, sier Kjetil Rekdal og gliser, da Dagbladet konfronterer ham med tilbudet.Kommentar
-
Reka! Jeg stemmer for. Mann deg opp, din pingle!For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
At dette i det hele tatt kan være en mulighet er sterkt latterfremkallende. Men det er kanskje gråten som bør ta en istedenfor, uansett utfall av straffesaken vil det mildt sagt være en gråsone om den går igjennom. En slik overgang bør norsk fotball ikke få på samvittigheten.Kommentar
Kommentar