Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ja, alt tyder på at han har tatt store sportlige steg de siste åtte årene. Var visste en publikumsfavoritt i FCK og gir seg på topp. Kudos til geniet Rekdal som kvitter seg med ballkløna Bojan og henter grisetrynet. Det som var bra nok i 2005 er bedre nå.
Ja, alt tyder på at han har tatt store sportlige steg de siste åtte årene. Var visste en publikumsfavoritt i FCK og gir seg på topp. Kudos til geniet Rekdal som kvitter seg med ballkløna Bojan og henter grisetrynet. Det som var bra nok i 2005 er bedre nå.
TV2Sporten skal visst nok lage en "Hver gang vi møtes" ut av det.
Efter i dag og efter hans første kampe må man sige ta hans kvapsede ansigt ikke kun er en tilfældighed. MAnden er tung, klodset og totalt ude af form. Han skal seriøst pines af den fysiske stab og hvis han ikke taber sig skal han afsted til vinter...
trist å høre, men nå skal han jo til søpla hvor pascal simpson gjenvant formen.
Vi kan trøste oss med at søpla pleier å få ut det værste av spillerne sine.
Hæ? Dritgod nivå har denne puddingen ALDRI hatt... Jeg gleder meg til å se han snuble rundt med dobbelthake og bollemage! Øya hans er aldri lenger frem enn skotuppen, som han vel strengt tatt ikke ser pga magen!
Hæ? Dritgod nivå har denne puddingen ALDRI hatt... Jeg gleder meg til å se han snuble rundt med dobbelthake og bollemage! Øya hans er aldri lenger frem enn skotuppen, som han vel strengt tatt ikke ser pga magen!
Dette er i perioder man normalt ikke er i toppform...
Håper han er dyr.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Høydepunkt fra dagens kamp: Noen drita klansaper kommer inn å roper "heia de hvite!" i noen min. Ca 30% av banen var av enten 50 % eller 100% spillere av afrikansk opprinnelse.
Astra spilte i hvitt.
Drømmesponsoren ser slik ut: – Det er en sponsor som er opptatt av synlighet, samfunnsengasjement og omdømme og som er villig til å legge et engasjement bak målsettingen våre om å gjøre Oslo til en bedre by, sier Garlie.
Det toget har nok gått for ett par år...
Drømmesponsoren ser slik ut: – Det er en sponsor som er opptatt av synlighet, samfunnsengasjement og omdømme og som er villig til å legge et engasjement bak målsettingen våre om å gjøre Oslo til en bedre by, sier Garlie.
Klansapene skjønner ikke hvorfor de ikke har fått napp. Omdømmet deres har vel vært litt for synlig den siste seongen.
Kommentar