Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Hvordan klarer de å hente så mange spillere uten penger egentlig?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Martin har det med å overdrive : http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10114665
I fjor reiste Vålerenga til Amsterdam for å lære av Verheijen. Martin Andresen uttalte til TV 2 at de hadde inngått et samarbeid.
- Jeg husker det veldig godt. De kom til Amsterdam i to timer. De stilte meg alle typer spørsmål, og det syntes jeg var bra. Så fortalte noen meg at det var en stor reportasje om at Vålerenga brukte mine metoder. Jeg ble overrasket, for det visste jeg ikke noe om. Og jeg har aldri snakket med dem igjen, sier Verheijen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Syns fra skrivende stund at alle som ser han bør dra ut pølsa å sende en fin strøm urin mot leggen hans.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Er det bare meg eller ser det ut som det er en ledig bannerplass på de nye søpledraktene?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Utrolig at det ikke ble 3-0. Gøy at den nye backen ble bytta ut i pausen.
Børven er en dust som gikk til søpla. Alt for god for dem.
Edit: Fy faen så ræva Solli er. Håper han har normal CP-søplakontrakt
Edit 2: De taper mot Odd og synger "tramp på en fugl".Last edited by Kjell.T.Ring; 05.04.2013, 19:48.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar