Aldri sett mannen før men hva faen tenker Calvo på? Dårligere sveis har jeg ikke sett.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Digg å se søpla bli grusa!
Hørte søpla begynte å synge "tramp på en ***" sangen sin i det 90 min, å hører odd'erne svarer med "gøy på landet" Respekt!LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Børven altfor god. Jada. Bare fordi resten av fotball-Norge er en saueflokk som kjøper alt spinndoktorene på balle kaster ut i stratosfæren, betyr ikke det at vi trenger å være like enkle og lettlurte. Søpla har sannsynligvis solgt rundt 400 ekstra billetter til serieåpningen som direkte resultat av hypingen om Børven, og det er slikt forbanna juks og amoralsk svineri som har hjulpet dem til å frastjele oss posisjonen som største klubb på Østlandet. Alle med litt skjønn og historiekunnskap ser at Børven kun er neste ledd i promoteringen av hyperhypen vif som norges største klubb ever. Børven er en middels norsk fotballspiller som har to egenskaper litt over middels. Disse er bevegelse i boksen og at han lukter hvor ballen lander.. Han er en høyst middels avslutter, og en spiller som Fredrik har et mye større spenn å spille på. Heller vår enn deres. Etter spill og sjanser skulle søpla vært nederst og poengløse, men så er det jo knappest noe nytt at søpla ikke ender der fortjener på tabellen. Det har vel ikke skjedd siden Øren ble kanonisert.
Man kan ikke hate søpla for mye. Ikke nok, derimot...Last edited by Grusom B; 06.04.2013, 11:04.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det kjipe med fredagskamper er at man ikke får se noe søpplatap på lørdag eller søndag."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Legenden får spørsmål om hvordan søpla klapper.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av HexaphimSmakfult. Hvor mange er det som har blitt drept og lemlestet av disse gærningene igjen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar