Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
En som kommenterer saken under skriver at han gjorde det samme på FKH også.
" Det skjedde litt i kampens hete. "Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Her har han igrunn manipulert resultatene i alle kamper der lag har hatt stopeskudd mot vif. Hvor mange stang ut hadde gått stang inn om stolpene hadde stått i rett posisjon. Dette er en veldig grov forseelse!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
3-0 tap i alle kampene dette har skjedd! Ren og skjær juks.
Men sånne ting skjer bare med mindre lag. Tipper det maks blir ett par kamper på han hvis det i det hele tatt blir noen reaksjon.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
bittelitt mindre blir det, stengene er festet i toppen så når de blir skyvd innover nede så blir det trangere nede. Det kan være nok til at skudd går stang inn istedet for stang ut.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Han sikter vel til enkelte vif-supportere som argumenterer for at målet ikke blir mindre av å flytte på stengene. Visstnok fordi det da blir større på øvre halvdel. Vi snakker altså om en svært elastisk tverrligger. Interessant.
Det tas heller ikke høyde for at tverrliggeren faktisk blir lavere når stengene ikke står rett. Men det er vel snakk om elastiske stenger også...Kommentar
-
Han sikter vel til enkelte vif-supportere som argumenterer for at målet ikke blir mindre av å flytte på stengene. Visstnok fordi det da blir større på øvre halvdel. Vi snakker altså om en svært elastisk tverrligger. Interessant.
Det tas heller ikke høyde for at tverrliggeren faktisk blir lavere når stengene ikke står rett. Men det er vel snakk om elastiske stenger også...
Jeg bretter inn stengene mine og legger meg flat.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kan vi dokumentere at han gjorde det samme mot oss og mot Haugesund? NFF har selvfølgelig bestemt at kosegrisene deres ikke skal få noen reaksjoner på jukset sitt, altså same procedure as every year. Fy faen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Blir oppgitt over å lese dette... For et surreopplegg:
- Saken er behandlet, og det blir ingen sak, forteller Are Hokstad, fagansvarlig for kampadministrasjon i NFF til Dagbladet.
Så nå er det fritt fram for keepere å sparke inn målet?
- Det er det umulig å si noe om. Det handler om måten det skjer på, sier Hokstad.
Men Kongshavn har innrømmet å sparke inn målet før begge omgangene?
- Det kjenner ikke jeg til, sier kampadministratoren.
Kjenner ikke til?
- Vi baserer oss på offisielle tilbakemeldinger fra kampdelegaten. Epost fra for eksempel tilskuere kan ikke vi forholde oss til, sier Hokstad.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Hadde sannsynligvis vært mye mer spennende om det var Steve Clark i målet til Hønefoss som gjorde det. Og da hadde neppe regnestykket om at målet faktisk blir mindre vært så veldig vanskelig å forstå heller.Kommentar
-
Ok. Greit å vite. Med andre ord er NFF helt OK med kampfiksing dersom dommeren ikke aner ugler i mosen og rapporterer det i kamprapporten? Da er det fritt fram for filming, grisespill og all slags juks. Om jeg ikke tar feil så fikk Heinz karantene etter Fevang-episoden, basert på balubaet som oppstod i ettertid. Dommeren hadde jo ingenting å utsette på Heinz sin inngripen. Regner med at det finnes flere eksempel på det samme i andre klubber de siste årene. Det gjelder å være på kose-lista til NøFF."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Endel husker sikkert denne gamle travern. Er vel greit å plassere han i denne tråden. Må si nivået på Toy har dalt med åra, det hendte jo faktisk at det var ett og annet leservennlig innslag i blekka hans.
Kommentar
-
Barcelona stiller med reservepreget lag mot Vålerenga
Men Messi kommer.
Kommentar
-
Barcelona stiller med reservepreget lag mot Vålerenga
Men Messi kommer.
http://www.dagbladet.no/2013/07/23/s...enga/28342289/Kommentar
Kommentar