Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    Opprinnelig skrevet av Superstefan
    Barcelona stiller med reservepreget lag mot Vålerenga

    Men Messi kommer.


    http://www.dagbladet.no/2013/07/23/s...enga/28342289/
    Dette har man jo visste hele veien. Jan Erik Aalbu prøvde i det lengste å si at "det kan hende Neymar kommer" på tross av at Barcelona allerede ved signeringen av han sa at den første kampen han skulle spille var mot Santos 2 august. I tillegg har de også sagt at spillerne som var med i Confederations Cup skulle stå over frem til den samme kampen pga utvidet ferie.

    Allikevel har Aalbu forsøkt med å selge inn løgner akkurat som han gjorde sist Barcelona var på besøk i håp om å selge noen flere billetter til barn som ender opp med å se Lionel Messi spille 20 minutter på slutten.

    Tror forøvrig de har slitt litt med billettsalget denne gangen, da jeg har sett en haug med tilbud om billetter via sponsorer og gruppebilletter til lag og foreninger de siste dagene.

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3499

      Enda mer gode nyheter fra Valle:



      Vålerengas sesong har så langt vært en skuffelse, med sin åttendeplass og 21 poeng på 16 seriekamper. Likevel er det ikke den største bekymringen i korridorene på Valle.

      Onsdag sendte nemlig klubben ut en mail til alle ansatte. Budskapet var krystallklart: Det blir umiddelbare millionkutt i Oslo-laget.

      Innen utgangen av august skal de administrative lønns- og personalkostandene kuttes med minimum fire millioner kroner, heter det i mailen VG har fått tilgang til. Totalt skal utgiftssiden kuttes med om lag tolv millioner i neste års budsjett.

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        Anngående billettsalget, så fikk jeg et tilbud på mail, om det var fra Canal Digital eller Billettservice husker jeg ikke, men innholdet var noe som "kjøp billett til vålerenga - liverpool, få med billett til barcelonakampen".

        De har bomme litt med Barcainteressen, i år heier alle fanboysa, ja dere ja, på Dortmund.

        Men de skal få for opplegget (at de de spiller mot "interessante" lag, de får ikke for det økonomiske tullet).

        Første fotballkampen jeg var på var LSK - Man U, er du heldig nå blir første kampen din LSK - Kisa. FFS. Kanke LSK invitere Leeds, Forest, Wolves, Werder Bremen, Hamburg, Lask Linz, Young Boys, Fenerbache? (selvfølgelig innenfor alle økonomiske
        rammer, målet kan jo være å tjene én krone i tillegg til PR/goodtimes)

        Kommentar

        • Wanker
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2005
          • 633

          Opprinnelig skrevet av knut
          Første fotballkampen jeg var på var LSK - Man U, er du heldig nå blir første kampen din LSK - Kisa. FFS. Kanke LSK invitere Leeds, Forest, Wolves, Werder Bremen, Hamburg, Lask Linz, Young Boys, Fenerbache? (selvfølgelig innenfor alle økonomiske
          rammer, målet kan jo være å tjene én krone i tillegg til PR/goodtimes)
          Husker veldig godt en kamp mot Leeds på 70-tallet, fulle tribuner. Tenk å få se Peter Lorimer, med skudd som en hest! Men i dag kan man se hvem man vil når man vil, det er vel kun LFC og ManU som ikke ville vært underskuddsprosjekter?

          Mmmm - "fotballtyggegummi" og spillerkort.
          Hunter S. Thompson:

          There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

          Kommentar

          • caLitri
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2007
            • 634

            Tror en treningskamp mot Fenbache ville trekt mye folk til Åråsen. finnes tross alt 4-5 tyrkere i norge. vet at i alle fall 2 av disse er Fenerbache supportere. Kunne blitt veldig morro!
            Gi alt, stå på LSK

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9453

              Det beste ville vært å invitert et albansk lag. Da blir det stint

              (kjenner en albaner som ikke prater om anna enn albania)

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3201

                Opprinnelig skrevet av Wanker

                Mmmm - "fotballtyggegummi" og spillerkort.

                Åååhhhh....det var tider det. Husker også at jeg lærte meg engelsk av å lese SHOOT, som den gang var det eneste fotballbladet.

                Kommentar

                • Stray Cat
                  Moderator
                  • Aug 2008
                  • 5916

                  Opprinnelig skrevet av knut

                  Kanke LSK invitere Leeds, Forest, Wolves, Werder Bremen,Hamburg, Lask Linz, Young Boys, Fenerbache?
                  Nei, de kan'ke det, for de vil ikke. LSK har da takket nei til kamp mot Leeds da Lyn måtte backe ut.
                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9453

                    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                    Nei, de kan'ke det, for de vil ikke. LSK har da takket nei til kamp mot Leeds da Lyn måtte backe ut.
                    Horer! For å sitere far min: "There's only one United"

                    (Som han skreik i trynet på Manchester folk sist Man U var i byen ('91) etter at han klarte å skåre eneste Leeds t-skjorta som "traveling merchanta" som fulgte Man U hadde med. Fikk nesten juling, men siden jeg var med (intimidating little fuck) så gikk det greit)

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Eplet faller ikke langt fra stammen...
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Nordens Barcelona...
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1573

                          Dessverre nok en bekreftelse på at forskjellen mellom spanske og norske fotballspillere er større en forskjellen mellom spanske og norske langrennsløpere. Utrolig nok.

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            Helt tydelig at Martin ga bort litt for mange tips til Barca, lett å se at Guardiola tok til seg rådene og implementerte det i barca sin måte å spille ball på.
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Superstefan
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 2180

                              VI må jo huske på at dette heller ikke var Barcelona men Barcelona B vi prater om, flesteparten av dagens spillere hadde vell aldri startet en viktig kamp.
                              Fotograf Kreativ Kanaris

                              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                VI må jo huske på at dette heller ikke var Barcelona men Barcelona B vi prater om, flesteparten av dagens spillere hadde vell aldri startet en viktig kamp.
                                flesteparten av spillerne har vel knapt nok startet en kamp i det hele tatt..
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7080

                                  "Varmblodshester mot geiter." Takk for en god latter, Lars Tjærnås!

                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Superstefan
                                    VI må jo huske på at dette heller ikke var Barcelona men Barcelona B vi prater om, flesteparten av dagens spillere hadde vell aldri startet en viktig kamp.
                                    Nå har jeg faktisk sett Barcelona B live. Det var langt dårligere enn det som ble fremviste i går - gårdagens lag var langt bedre!

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Evt er nivået i spansk segunda B mye høyere enn søpla har inne. Mer besnærende det.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                        Evt er nivået i spansk segunda B mye høyere enn søpla har inne. Mer besnærende det.
                                        Det jeg så av Barca B, kun en kamp som grunnlag (tar med det som en usikker faktor), så ville dem slitt veldig med å ta medalje her hjemme. Og det var bunnlag dem møtte når jeg så dem.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9453

                                          Men det viktigste i går: gikk enga i pluss eller minus?

                                          Ryktes at de klarte å dekke inn lønna til Stoor xD

                                          Kommentar

                                          Working...