Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Så i beste fall sitter de igjen med balanse i budsjettet og en spillertropp som fikk halse etter ballen gjennom 90 minutter og ta imot 7 i rævva? Det gjør nok godt for moralen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Tja, skummet bare lett igjennom en artikkel, der Muri iallefall mener at det ikke var så stor forskjell og at Messi er en med potensiale. Rekdal lever også i fantasien om at de var best i siste 30, sier litt om hvor mye de hadde tapt om det hadde vært en viktig kamp. Husker ikke hvor jeg leste det.Kommentar
-
At søpla tar i mot Barca minner meg om diktatorer som inviterer Jennifer Lopez på burdsagsfering bare fordi dem har råd. Norge er et rikt oljeland, endog ganske harry.Kommentar
-
De fikk jo tv-inntekter i tillegg.
Sponsorer har også bidratt.
Kiosk-salget går heldigvis til lyn, best i by'n, da engen ikke har eget stadion.
Og så får de sikkerhetsutgifter, stadionleie, skatter og avgifter(?)+++
Fråga två blir nå: hvordan går det økonomisk med Pool-kampen?
Hørte at de sliter litt mer med billettsalget der, men Pool koster da ikke 10 mill de?
Fakk. Tror de tjener spenn.
(men som oss får de ikke brukt dem)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg får gå litt mot strømmen her da, og si; Gratulerer med dagen Vålerenga Fra slutten av 70-tallet og frem til i dag har jeg fått med meg mange uforglemmelige kamper mellom mine to favorittklubber - Lillestrøm og Furuset på gress og is mot klubben fra Oslo øst. Som tilskuer ville jeg ikke vært disse lokaloppgjørene foruten, selv om det alltid gjør like vondt å tape nettopp disse kampene.Kommentar
-
Så en stor gjeng nærkisser gå tog i byen fordi Galgeberg å feire 7-0 tapet mot Barca.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ser ikke ut som, det er 2 nærkiser, en tredje generasjons trygdesvinder og en fra hadeland.
20130729-019_5014217a.jpgKommentar
-
Kommentar
-
Tommel ned til maling...
Uansett er dette en statue som ikke representerer noe ikon for søpla. For å være helt ærlig klarer jeg ikke helt å forstå hva 3 arbeidskarer og en unge har med klubben å gjøre i det hele tatt. Unger burde holdes unna alt som har med vålerengen å gjøre og det er vel ingen der nede som har jobb?***Større baller enn vett***Kommentar
-
Klanen skulle ha markering etter 13 min mot 08 pga 100-års jubileet. Den markeringen kom altså etter 19 min. Greier altså å bomme med seks minutter. Ikke annet en imponerende.Kommentar
Kommentar