Jan gunnar Dj Solli er ferdig i møkka.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Jeg sier det igjen, hvordan i alle dager er dette lovlig?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
De som var i Vålerenga og gikk med på lønnskutt må vel føle seg passe dumme. 2 uker etterpå signerer klubben en drøss med spillere som får full lønn. Håper det blir muring i spillergruppen.Kommentar
-
Henter mer søppel - likevel kjenner jeg blir irritert på denne søppelklubben som driver doping på høyt nivå
Kommentar
-
Henter mer søppel - likevel kjenner jeg blir irritert på denne søppelklubben som driver doping på høyt nivå
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3743992.ece..................Kommentar
-
Burde vel ikke snakke så høyt om økonomi, men vif har budsjettert med en økning på 25 % i forhold til 2013 på sesongkort. Solgte ca 6000 sesongkort i 2013. Pr d.d. er det solgt ca 4000 (litt bak samme tid i 2013), men man har budsjettert med 8000. 25 % opp er hårete! Men kanskje ikke så realistisk.... Dem har vel heller ikke henta inn de største fruktfata før 2014 sesongen.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Deilig med litt skadefryd:
MØTER TIDLIGERE LAGKAMERATER: Harmeet Singh var i Vålerenga fra 2003 til 2012. I dag spiller han for Molde. Foto: Håkon Mosvold Larsen / Scanpix
- Vålerenga brukte ti år på Harmeet Singh. Alt han la igjen var en brukt shorts
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Deilig å se BBS gålle mot søpla. Glemte faktisk et kort et øyeblikk at han nå spiller for Molde. Da gikk følelsen fra deilig til bare alminnelig god. På linje med når hvemsomhelst gåller mot møkka, kanskje litt over det ogsåLSK Norges beste lagKommentar
-
Fint å få adressen til Trøim i den saken. Sender ham noen heftige brev, ett signert Toy Sorbitzen hvor jeg krever at dama hans trekker på gata for enga sånn som fru sorbitzen og en regning på fire millioner fra Vif AS for statue av Martin Andresen foran plasthallen på valle. De burde vel legge en demper på engasjementet.Kommentar
-
Kommentar
-
Fint å få adressen til Trøim i den saken. Sender ham noen heftige brev, ett signert Toy Sorbitzen hvor jeg krever at dama hans trekker på gata for enga sånn som fru sorbitzen og en regning på fire millioner fra Vif AS for statue av Martin Andresen foran plasthallen på valle. De burde vel legge en demper på engasjementet.LSK Norges beste lagKommentar
-
Kommentar
Kommentar