Spent på hva søpla har budsjettert med på tilskuerfronten i år. Etter fjorårets kollaps så senker dem nok det til 6000. Etter 2-3 hjemmekamper tipper jeg de er nede i 2-3000 på kamp… Enga tar en "LYN", dæven det hadde vært deilig!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Leste i en eller annen nettavis at dem budsjetterer med økning i sesongkortsalget - opp fra 6500 i 2013 til 8000 i 2014. Må selge en 2500 - 3000 sesongkort til uka for å nå målet, er bare ca 2/3 på vei....Sint og tverr på felt NKommentar
-
Kommentar
-
At ikke Ruben Kristiansen selv reagerer. Når en spiller er så forbanna tett at han går til denne klubben, så skal jeg le meg skakk når han må ta til takke med ett lønnskutt på 15% og Adeccoligaspill igjen neste sesong.Kommentar
-
Fra Tromsø sitt forum:
- Kan vi straffes for svindel hvis vi selger Ruben for 3mill?
- Tror det går under kategorien "grovt tyveri".
- Ha-ha! Om vi får så mye for ham vil det være tidenes salg av TIL. Tenk så koselig det skal bli når engafansen finner ut hvor dårlig han er.
Ka dåkke tru?Kommentar
-
Kommentar
-
fyren er jo på papiret verdt tre mill med den dealen, klart han ikke sier nei. Om du var en oljelekk fiat ritmo fra 1988 og det kom et bud på deg på finn.no på 300.000, ville du bekymra deg om årsavgifta neste år?Kommentar
-
-
Kommentar
-
Sett han i enkelte kamper og sett bra ut men blir lett blendet av fart og bidrag offensivt. Men leverte kun 2 assist i fjor, 0 mål og i følge Tromsø supp ræva defansivt.
Ville gledet meg stort om enga ga 3 mill for enda en flopp. Hvem er speideren til Rekdal? Postmann på Etterstad?!Kommentar
-
Sett han i enkelte kamper og sett bra ut men blir lett blendet av fart og bidrag offensivt. Men leverte kun 2 assist i fjor, 0 mål og i følge Tromsø supp ræva defansivt.
Ville gledet meg stort om enga ga 3 mill for enda en flopp. Hvem er speideren til Rekdal? Postmann på Etterstad?!Kommentar
-
Et lite søkelys er kanskje i ferd med å tennes i media. Aftenposten skriver dette:
Mens Vålerenga, som er i en økonomisk hengemyr, plutselig fant tre millioner kroner slik at de kan kjøpe Tromsøs venstreback Ruben KristiansenKommentar
-
Storspeideren Rekdal henter i dag Ruben og en Keeper fra Østerike...
Vell brukte kroner... Odd fikk ikke pengene før etter et år så lykke til Tromsø.Kommentar
-
"Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
Lang artikkel i DN i dag med overskriften "Må låne 350 millioner".
Enkelte sitater:
"Vålerenga Fotball skulle bygge sin egen arena uten å pådra seg gjeld. Isteden må kubben låne 350 millioner kroner."
"Klubben har bare satt av 36 millioner kroner til å håndtere problemer som kan oppstå underveis"
"... Arild Rygg i Stor-Oslo Eiendom forteller at Vålerenga Fotballs stadionprosjekt allerede har kostet 22 millioner kroner.
- Det siste halvtannet året har vi jobbet på dugnad. Prosjektet gikk tomt for penger ved utløpet av 2012, sier Rygg. Satsingen er finansiert med et forskudd på 15 millioner kroner fra entreprenørselskapet NCC, som skal kjøpe bolig- og næringsarealer på stadiontomten av Oslo-klubben, og med syv millioner fra Vålerenga Fotball og en million i bidrag fra supporterne in Klanen ..."
Jeg vet ikke helt om dette er rørende eller lattervekkende.Kommentar
-
Pampers tok med bydelslagets verdier til Russland: http://www.vg.no/sport/fotball/inter...en/a/10146908/Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Pampers tok med bydelslagets verdier til Russland: http://www.vg.no/sport/fotball/inter...en/a/10146908/Kommentar
Kommentar