Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Du kommer ikke til å høre all verdens om det i norske media. Omtrent like lite om det faktum at flertallet i lederskjiktet i AP aldri har hatt reelt arbeide men likevel tjener godt netto fordi de har 'stått på krava' og sørger for å unnlate å betale skatt på egen inntekt. Det passer liksom ikke helt med de venstrevridde medienes illusjoner. Dersom de skal formidle xxx's eier- og sponsorstruktur bryter det helt med den fabelen de har gjentatt til det ytterst kjedsommelige over flere tiår. PS patetisk filming av den islandske spissen deres i går. Null kontakt og ikke i nærheten av å være straffe. Sier alt om NFFs dommere: VIF foræres straffe når det ikke er straffe. LSK får ikke straffe uansett hvor klar den måtte være.LSK Norges beste lagKommentar
-
Men han så ikke ut å forstå innholdet... Ref kleint intervju på et tak i Oslo på TV2.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Eneste det beviser er at reka har blitt tam. Koko klausel i kontrakta osv. Alt regissert av pr-rådgivere.Kommentar
-
http://www.nrk.no/ostlandssendingen/...lig-1.11694774
søpla skulle vise at de var Oslos stolthet ved å bruke byvåpenet på en genser. Dessverre er ikke det helt lovlig.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg har ikke likt det da heller.
Det er surt at Vålerenga har en spiss som scorer mye, men det er helt fint at det er de som nå har filmeren som kaster seg ned uten at noen har vært borti, og som greier å si at det var kontakt. Helt til han får se at det er tydelig at det ikke var det:
Da Kjartansson fikk se episoden igjen senere på kvelden var han noe mer moderat i sin beskrivelse.
– Kanskje jeg falt for enkelt der. Jeg kan innrømme det. Men både dommeren og jeg trodde det var straffe.
Klovn.
Nei takk.Kommentar
-
Bevares! Fyren er en kødd som filmer i tide og utide men det kunne han ha rista av seg i LSK. Vi har jo trykt en gammal skuespiller til brystet vi og nå. Tenker selvsagt på HøilandI år så tar vi altKommentar
Kommentar