Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Detta er fin-fint. Han forsvinner til sommeren. Trøim eier 100% av spilleren, så Trøim stikker av med alle penga. Søpla mister goalgettern og alle er fornøyde."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Har ikke sett på det på årevis. Bare fjas og pjatt om TV2s fab four. Altså engen, brann, rbk og molde. Der er feil avgjørelser til deres fordel flyt, men om det går mot er det skandale.Kommentar
-
Kommentar
-
Kort innslag av Spetalen i TV2 Fotballkveld, som har gitt 100-tusen i pengestøtte til bydelsklubben:
"Sånn fotball vettu, det er som narkotika. Det er helt umulig. Det kommer alltid tilbake".
I lol'd.Kommentar
-
2.2 mill på ctrl-c-ctrl-v-aksjonen deres med doblinga til Trøim. Faen for en skammelig gjeng, og når "aksjonen" nevnes sier ikke media noe om at de har stjålet hele greia. Fy faen for en gjeng.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Trodde det ikke var mulig, men jeg hater den klubben mer og mer. Draktene deres blir styggere, spillera kvalmere og det stinker av hele forbanna klubben!!!Kommentar
-
Anders Hasselgård, doktorgradstipendiat ved Norges idrettshøgskole og Fredrik Ødegaard, rådgiver i Norges idrettsforbund har en kronikk i Aftenposten hvor de tar for seg europeiske klubbers uverdige jakt på unge, afrikanske spillere. Jeg likte spesielt dette avsnittet:
Da Lillestrøm i 2009 signerte kontrakt med den unge nigerianeren Emmanuel Igiebor, til tross for at han hadde vært på prøvespill i Vålerenga i lengre tid, kokte det over for daværende VIF-trener Tor Ole Skullerud, som kalte Lillestrøms metode for umoralsk. Spilleren tilhørte tross alt Vålerenga – om ikke juridisk så i alle fall moralsk. Hvem var egentlig umoralsk i denne saken? Lillestrøm, som ga en ung, håpefull spiller kontrakt og økonomisk sikkerhet, eller VIF, som holdt samme spiller på pinebenken i månedsvis, uten å tilby noe som helst annet enn prøvespill?Kommentar
-
Vi skal vel kanskje ikke si noe, men det er helt håpløst at vif - Lyn blir spilt på Ullevaal og ikke på Bislett. Garantert noen i ledelsen som har slikka noe for å få den matchen på Ullevaal og ekstra inntekter.Kommentar
-
-
Lyn er forbanna i allefall: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...d#.U3NWOvl_vOMSint og tverr på felt NKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser på Facebook at mange vif supportere er opptatt av vif-lsk 19 mai. Ikke ett ord om kampen de spiller idag. En av de poster at de skal slå apene fra Lillestrøm. De røyker ikke hasj på etterstad, går nok mest i fleinsopp og syre.Kommentar
-
Ingen Simon Mesfin på Valle:
Tippeligaens toppscorer forteller athans mor blir plaget av en tidligere samboer hjemme på Island.
Da Dagbladet ber om en kommentar fra VIF-trener Kjetil Rekdal, er han uvitende om stjernas problemer.
- Hva er det du sier? Dette vet jeg ingenting om, sier Kjetil Rekdal til Dagbladet.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar