Hørte på radioen til jobb nå, at det drives lobbyvirksomhet på hockeysiden også for å få ny ishall. De har bedt alle politikerne i Oslo til kamp i dag.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Får søpla det forventer jeg at vi også får 350 mill. Vi engasjerer. De drar under 1% av innbyggerne i Oslo på kamp og det er mange fra syke steder som er der og.
Fortjener vi kanskje 900?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Akkurat det kan jeg faktisk forstå. Den hallen dem har, er ikke mye å ta vare på. Invitasjonen ble for øvrig sendt på pølsepapir!Sint og tverr på felt NKommentar
-
None herfra må komme seg inn i kommentatorfeltet og påpeke at DnB har begynt å sponse svindelklubben. Jeg kan ikke.
Kommentar
-
-
Som skattebetaler til Oslo Kommune og innbygger på Oslo Øst, ser jeg daglig 100 ting som det heller bør bevilges penger til.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Endelig begynner de å få som fortjent. Finnes ingen form for eget spill, alt baserer seg på tilfeldigheter og Kjartansson. Når han ikke spiller eller ikke har dagen så er de helt bedritent dårlige...................Kommentar
-
Tap mot tabelljumbo i tillegg til 6 poeng og 1 seier på de 8 siste. Coaching i verdensklasse fra Reka, snakk om å snuble så det griner etter!Kommentar
-
Publikumsmagnetene VIF sørget for rekordlavt tilskuertall i Sandnes.
http://m.db.no/2014/09/26/sport/fotb...enga/35468745/:
Det offisielle tilskuertallet på kveldens kamp var 2388. Det inkluderer antall solgte sesongkort.
- Et stusselig lavt tilskuertall gjør at vi hører alt som blir sagt på stadion, sa TV 2-kommentator Jørn Sundby på direkten midt i kampen.
- Det er 500-600 tilskuere her. Det er synd når Sandnes Ulf tar sin tredje seier for sesongen, sa Sundby.
Ifølge NTB var det 950 tilskuere som så hjemmelaget vinne.
Det kan unnskyldes med at det var fredagskamp, elendig vær og at hjemmelaget hadde 12 kamper på rad uten seier, men i statistikkene vil det bare stå at det var Vålerenga som var motstander i kampen hvor bånnrekorden ble satt.Kommentar
-
Var forresten på potitfestivalen i Hadeland for en måneds tid siden og hold dere fast: Vålerengen Kirke var en av sangene. Jeg sang vår versjon og "snubla" halvliteren min inn i en av høytalerne.
Ellers bruker Ikaros tromme nå og hold dere jævlig godt fast: Det trommer visst på en annen og riktigere måte en oss...Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Fra å forsvare avtalen til å si den opp tok mindre enn en halv dag.MortenKommentar
-
Enten så var de dumme nok til å tro på det eller så forventer de at klanen var dumme nok til å tro på det. Begge disse forklaringene virker ganske logiske.Kommentar
-
Men værst er det at det medisinske apperatet til engen ikke hadde forbehold ovenfor produktet, ja det var vel faktisk de som ville ha plasteret(?)...Kommentar
Kommentar