Ikke lenge før han er på landslaget...
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Valdres FK er klar for 1. runde i cupen:
Valdres-treneren har en klar drømmemotstander foran oppsettet av 1. runde.
– Det er vel tvilsomt om vi kommer til Ullevaal og cupfinalen. Da hadde det i hvert fall vært greit å slå ut Vålerenga, sier Johannessen til samme avis.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Eneste positive med Søpla rejects FK fra Sarpsborg er at de gang på gang klarer å senke gamleklubben sin.
Så slår dem så klart tilbake med en gang.Kommentar
-
Og da kommer det enda mer hyperhype om en søpla-spiss. Jeg tror aldri jeg har sett noen score to så griseflaksete mål på så kort tid.
Haugesund rykker ned om de kaller det der for forsvarsspill.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
-
Hvorfor? Mannen er jo 49 år, treig og rævva! Legg merke til når han har ballen og skal spille pasning. Ser ut som en kvinnespiller (no offence girls) med forferdelig tilslag. Syns fortsatt det er utrolig at den mannen har landskamperI år så tar vi altKommentar
-
Han er den beste i Forsvaret dems, resten er ræva. Liker forresten at alle VIF spillerne blir skadet.Kommentar
-
Med seier mot aafk hadde de fortsatt trudd de var best i Norge selv om spillet dems har vært så der og da kunne vi tatt de kvalme jævla.
Nå kommer de nok fullskjærpa, med Dark Elk i spissen.Kommentar
-
Vålerenga-kaptein Christian Grindheim risikerer å bli utestengt i én kamp etter kommentaren han ga til Cmore umiddelbart etter kampslutt i 1-1-oppgjøret mot Lillestrøm i går.
Grindheim mente LSK aldri skulle hatt straffen som sørget for utlikningen til 1-1.MortenKommentar
-
Kommentar