Jeg har alltid trøsta meg med dette selv. En gang må flaksen ta slutt. Men det begynner jeg å miste trua på. Dette har pågått alt for lenge. Skulle den flaksen dems jevnet seg ut på noe vis, så måtte de tape resten og rykka ned. Så drøy er flaksen dems faktisk. Det er ikke noe bare vi føler heller. Kjenner flere søplafolk som faktisk er enig i at dem er ræva og har griseflaks.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Tomtegaven fra kommunen er godkjent av ESA, og rottene begynner å romstere i kloakken på Valle senere i år.
I utgangspunktet burde jeg gledet meg til det totale kaoset som kommer når byggeprosjektet går i oppløsning i en sky av pølsepapir, regulatoriske problemer og entreprenør-konkurser, men siden jeg bor rett over Strømsveien så er jeg mest bitter fordi en fin liten kveldstursrunde nå kommer til å bli hinderløype av halvveis gravde hull og forlatte byggematerialer.
En trist dag.Kommentar
-
Spent på hvordan det kommer til å gå økonomisk. Kan ikke huske en klubb som har bygd ny stadion de siste 10-15 årene som sliter økonomisk pga byggingen. Unntakene er de som har kommunal stadion eller har fått skjenket den av rike onkler.
Odd, Viking, Start, HamKam (kommunen tok vel over stadion til slutt?), LSK og FFK har alle slitt økonomisk pga utbygging/nybygg. Sikkert flere også som jeg ikke kommer på. Vif er neste lag ut.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Noen har vist røyka litt hvis de tror 18000 plasser blir for lite.
tatt her fra http://www.osloby.no/nyheter/Valeren...n-8052387.htmlKommentar
-
Gjerne med bildebevis som vi kan slippe på KFL.no på åpningsdagen.Kommentar
-
Noen har vist røyka litt hvis de tror 18000 plasser blir for lite.
tatt her fra http://www.osloby.no/nyheter/Valeren...n-8052387.htmlFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Ronaldo og Ødegaard til Ullevaal i sommer
Sommerens feteste fotballkamp på norsk jord spilles på Ullevaal 9. august.Kommentar
-
Vålerenga får bot for pyroteknikk
Vålerenga må betale 80 000 kroner for publikums opptreden mot Lillestrøm.
Det har Doms- og sanksjonsutvalget i Norges Fotballforbunds (NFF) avgjort.
Det var under eliteseriekampen mellom Lillestrøm og Vålerenga 3. mai Vålerengas supportere antente bluss og kastet gjenstander på banen.
I skjerpende retning er det lagt vekt på at klubben er straffet for liknende hendelser flere ganger tidligere. Senest i fjor etter en kamp mot Sarpsborg.
I kampen ble det antent ca. 50 bluss, kastet en lighter på banen, samt fem mynter og en snusboks som ble kastet i retning av Lillestrøm-målvakten, skriver utvalget. (NTB)Kommentar
-
Rekdal fyrer mot RBK
– Ja, det er noe som heter «tap og vinn med samme sinn». Det er ikke alle som er like flinke til det, sier Rekdal uten å ville utdype det noe mer.
Eneste som kan toppe ironien i dette er vel at Sophie Elise beskylder noen for å spille på sex?Kommentar
-
http://www.tv2.no/2015/06/26/sport/7093734
– Ja, det er noe som heter «tap og vinn med samme sinn». Det er ikke alle som er like flinke til det, sier Rekdal uten å ville utdype det noe mer.
Eneste som kan toppe ironien i dette er vel at Sophie Elise beskylder noen for å spille på sex?Kommentar
Kommentar