Blå Kors Arena kanskje?
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Selges til høystbydende sponsor. Vi kan jo drømme om et døllt .no-navn.
Innerst inne håper jeg på et gult og svart Bunnpris Stadion.
Etter skandalesalget av tomta for ei krone burde stadion på folkemunne hete Korrupsjonsbingen.Vidar Evje
Kommentar
-
Hva vet vi om journalisten? Han la inn noen subtile stikkere og her og der, og det liker vi.
Foreslår simpelthen "Svinesund".
Det er billig, det er smakløst og det er fullt av white trash. Hell yeah.
Merk for øvrig at jeg ikke har vært i Svinesund siden 99. Det gjør ikke akkurat sammenligningen mindre presis.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Ser nesten segregert ut sånn det er.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg forstår reaksjonen, ingen vil bli satt i samme boks som søpla.Kommentar
-
Metadomen var genial, derimot.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Sliter igjen med å betale regninger. Fikk 43 mill av Trøim i 2013/14. Nå har dem betalingsanmerkninger på 123 000 kr pr 31.12. Meget imponerende å rote bort så jævlig mye spenn... Har så inn i hamperæva mye negativt å skrive om den klubben, men gidder ikke ødelegge resten av arbeidsdagen på dette vrælet!
Kommentar
-
Sliter igjen med å betale regninger. Fikk 43 mill av Trøim i 2013/14. Nå har dem betalingsanmerkninger på 123 000 kr pr 31.12. Meget imponerende å rote bort så jævlig mye spenn... Har så inn i hamperæva mye negativt å skrive om den klubben, men gidder ikke ødelegge resten av arbeidsdagen på dette vrælet!
http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423176446.html
De må gjerne slite med finansene for min del.
Men selvfølgelig synd at de har en rik onkel til å rydde opp etter seg. (det var kanskje det du irriterte deg over? :-))For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
En kan si mye om søpla, men at de får herje økomisk som de vil, ligget i rød sone osv. uten å få noen konsekvenser. Mitt kjære LSK derimot... Er jeg overrasket, NEI.Kommentar
-
NAV med målrettet tiltak!
Les øverste sak!
http://www.vpn.no/dagboka/2016/01/dagboka-fredag-29-januar-2016/
Kommentar
-
Gidder du å legge inn teksten her på forumet? Ikke faen om jeg gir bydelsrottene noe som helst, og langt mindre klikke meg inn på den høyst ordinære og tøysete skoledagboka de bedriver. Da velger jeg heller tarmskylling med høytrykksspyler og påfølgende utlagt tarm.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Sakset fra vpn: "Er du mellom 17 og 25 år og går på NAV? Vil du finne ut av hvordan lørdagen tilbringes? Ønsker du informasjon om La Manga? Sliter du med å forstå engelsk? Dag er dagboka stedet for deg!
Nå får du Jobbsjansen
Skole er ikke noe alle fikser, og når man er ung er det ikke så lett å finne andre alternativer. Heldigvis har Vålerenga et av disse alternativene. Vålerenga og klubbens samarbeidpartnere tilbyr ungdom mellom 17 og 25 år sjansen til arbeidstrening, skaffe kontakter, gjøre fine ting for folk som trenger litt støtte og hjelp samt flikke litt på CV´n gjennom Jobbsjansen.
Det kreves ikke all verden av deg som vil være med, men du må registrere deg hos NAV. Søknadsfristen veit vi ikke, men for de som er kvalifiserte og får tilbud om å delta er oppstart 8. februar. Da har du ei uke på å få det praktiske på plass, og det håper vi du får til."Kommentar
Kommentar